סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

עדכון רביעי: רוכבים בשמיים

שלום רב !

"משנכנס אדר מרבין בשמחה". אני מקווה שיהיה לנו חודש שמח, נטול דאגות ורווי בפעילויות. כפי שאתם כבר בטח רואים, יש הרבה חדש באתר ואני רוצה לעשות לכם סדר בכל הבלגאן. אז הנה לפניכם העדכון התקופתי שיסכם עבוריכם את הכל.

מדור המנגה תופס תאוצה לאחרונה ואני שמח מאוד לבשר לכם על תוספת של לא פחות מ-5 חלקים חדשים לפרויקט הבלעדי של האתר. אתם יכולים לבדוק את התוצאה הסופית בלחיצת כפתור על אחד מהקישורים הבאים: מנגת הרפתקאות פוקימון – א, ב, ג, ד, ה, ו, ז.

עדכונים שוטפים היו גם כן חלק מפעילות האתר ואתם יכולים להתרשם מעדכוני הסרטים שיצאו השבוע לאור, וביניהם: ג'יראצ'י – מגשים החלומות ו-דיאוקסיס הגורלי. עדכונים אשר מכילים בין היתר חוות דעת לשנת 2011, טריילרים פועלים ולינקים לצפייה ישירה בשפה האנגלית.

אני שמח מאוד לבשר לכם על פתיחת דף עמוד בפייסבוק לאתר אשר ישרת את האתר בכל הנוגע לעדכונים, פרסומים אקראיים ויצירת קשר עם הגולשים. אני מזמין אתכם לקחת חלק ולהשתתף בחגיגה. האופציה הזו היא בשבילכם, עבוריכם ולמעניכם, ככה שאם בא לכם לנהל דיונים, לפרסם תמונות וליצור קהילה (ולאו דווקא בנושא פוקימון) אתם יותר ממוזמנים לעשות זאת.

בכוונתי לפתוח קטגוריית חדשה – 'כתב טור אישי' – ובה יהיה אדם אשר יכתוב פעם בשבוע טור של 300 מילים בנושאים שהוא רואה לנכון. זה יכול להיות בנושא פוקימון, פוליטיקה, דת, אהבה, חוות דעת, סרטים, מוסיקה, כל מה שתרצו. אז אם אתה חושב שיש לך את מה שזה מצריך, פנה אליי במייל עם הפרטים ואולי גם אתה תהיה חלק ממערכת האתר.

מייל: hitman.is.hart@gmail.com
פרטים: שם, גיל, מסנג'ר, נושא הטור.
תשובה מובטחת לכולם.

כמו תמיד, אתם מוזמנים להוסיף את האתר למועדפים שלכם, להיות חלק מקהילת הפייסבוק שלנו ולהשאיר את השאלות, תגובות והצעות שלכם ואשמח לחזור אליכם בכל עניין. אני מקווה שתהנו מהחומרים החדשים ושתהיה לכם המשך גלישה נעימה.

Hit Man

פוסטים קשורים

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *