סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

עדכון אתר: ממציאים את מפלצות כיס מחדש!

שלום רב,

אנחנו נמצאים בנקודת זמן מאוד מעניינת בחיי האתר; אחרי כנס "מפלצות כיס 3" ולפני יום ההולדת השישי של האתר. בימים האחרונים אני שובר את הראש איך להמציא מחדש את האתר לאחר תקופה כל כך ארוכה. אז בשנה האחרונה אספתי לצדי אנשים חדשים, ואני מנסה ליישם רעיונות שטרם נוסו קודם, כמו: הפוקידע 3D ופינת האוספים והאספנות. אבל לצד זה אני מרגיש שיש עוד צעד אחד שעלי לעשות ואני לא עושה אותו.

המחשבה מאחורי הצעד הזה ליוותה אותי מאז השנה השנייה להיווסדו של האתר. תמיד רציתי לכסות את כ-ל מה שקשור לפוקימון וסוג כזה של תוכן תמיד נשאר מחוץ לתמונה. אנשים אמרו לי שזה יהיה צעד לא נכון, שאסור לי לעשות את זה, ושזה יתנקם בי. אותם אנשים הם גם אלה שהתבגרו, עזבו את האתר, וטענו שהאתר לא מספק להם את התכנים שהם מתעניינים בו. דבר שהוא אבסורד נוכח העובדה שהם אלה שמנעו את המהלך.

בשנת 2013 הוצאתי לפועל את שלב א' בתוכנית שלי והרמתי את הסיפור "בלוג: מאמנת פוקימוני X". ואם לשפוט לפי 74 התגובות ששלושת הפרקים הללו קיבלו, הרי שהייתה לנו פה הצלחה. אבל באותם זמנים נורא דאגתי מה אחרים יחשבו, האם זה יסכל את השותפות שלי עם גופים אחרים ומהר מאוד קברתי את העניין.

בשלוש השנים שלאחר מכן וידאתי שתעלה מדי פעם לאתר איזו רשומה בידורית שהכילה חומרים קצת פחות ילדותיים. דוגמאות בולטות הן – DAMN: אש מקבל מוטורבוט, 25 מתקפות שנשמעות גסות מחוץ להקשר, פינת תגובות מהתחת, דברים שלא עושים עם קלפי פוקימון, יש לאלעד שלנו זין גדול ויפה, פוקימונים שקרוב לוודאי טובים בסקס, פוקימונים אוהבים ריבועים, וכדומה.

לפני שבוע קיבלתי תזכורת כמה חשוב שיהיה גם סוג כזה של תוכן באתר. איידן שלח לי את הפרק השבועי של הסיפור "פוקימון: מהירות החושך" שבו הוא הוציא את ג'יימס מהארון. אני חשבתי שאתם תתפחלצו. שלחתי לו הודעות באמצע הלילה ואמרתי לו: "יכול להיות שהם לא מוכנים לזה". הוא אמר לי שהוא שלם עם הכתיבה והחלטתי ללכת איתו. הפרק הזה קיבל 10 תגובות וכולן היו לגיטימיות.

היום אני מביא את הבשורה. לא איכפת לי מה אחרים יחשבו על המהלך, אין לי שום דאגה בנוגע לשיתופי פעולה עתידיים, ואני מאמין שכבר עברנו את השלב שבו צריך להתייחס אל פוקימון בתור מוצר לילדים בלבד. אני מצהיר בזאת כי היום אנחנו פותחים את האתר גם לתכנים פחות ילדותיים. אני סמוך ובטוח שצעד זה יעשה רק טוב לאתר ולמבקרים בו. אני מקווה שתהנו מהחומרים החדשים ושתהיה לכם המשך גלישה נעימה!

פוסטים קשורים

18 תגובות

  1. טוב חלק מאיתנו ילדים ובכל זאת אנחנו מבינים הרבה יותר ממה שאתם חושבים

  2. לפי דעתי זה רעיון טוב לא רק הפיכת האתר לפחות ילדותי אלא לעשות מה שבראש של יוסי אחרי הכל זה האתר שלך אז אתה לא צריך לפחד מתגובות של אף אחד אחר

  3. עכשיו יהיה אפשר להביא ביד באתר הזה …
    לא הבנתי מה הרעיון , חצי מהגולשים שלך ילדים בני 10 , אז לפחות תעשה משהו של הגבלה כזה , כי יש הורים למשל שרוצים שהילד שלהם יילך לכנס למשל נכנסים לאתר בום , רואים מיסטי בעירום, הם יגידו מה זה ההחרא הזה…

    ממליץ לך לא לעשות את זה

  4. גם אם אנחנו לא ילדים,אישית אני מנסה להמנע מהנושאים
    המגעילים האלו

  5. אני לא בטוח שהרעיון הזה כל כך טוב אנשים חושבים שפוקימון זה ילדותי אז קודם כל פוקימון זה ממש לא ילדותי והכנסת דברים גסים די הורס את זה שאנשים שאוהבים פוקימון הם אנשים שיודעים שפוקימון הוא לא דבר ילדותי פוקימון אף פעם לא יהיה דבר ילדותי בעיני כל החיים שלי הם פוקימון ואני לא צריך ששאר האנשים יגידו לי שפוקימון זה ילדותי אז אצטרך להתבגר פוקימון זה דבר מגניב מאוד ומי שלא אוהב פוקימון סימן זהוא לא מכיר פוקימון או נטסה אי פעם

  6. אני מבין שאת השינויים אתה עושה כדי שהאתר יספק תכנים שיותר מתאימים לקהל הצופים באתר. אז כתור צופה באתר אני אומר את דעתי:

    אני מעדיף שלא יהיו באתר תכנים שמותאמים ל"מבוגרים".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *