סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

האם פוקימון הולך לקבל סרט לייב-אקשן? / אליעד

 

האם פוקימון הולך לקבל סרט לייב-אקשן? / אליעד

במהלך התקופה האחרונה רצה שמועה שאושרה לאחרונה באופן סופי – אולפני הסרטים הגדולים בהוליווד מנסים לקנות את הזכויות להכנת סרט לייב-אקשן של פוקימון. לכל מי ששואל מהו סרט לייב-אקשן, זה סרט שמצולם בעולם האמיתי עם בני אדם וכנראה שהפוקימונים יהיו בתלת מימד. דוגמאות לסרטים מהתחום הזה הם: "מלחמת הכוכבים" או "סופרמן נגד באטמן".

הכנת סרט לייב-אקשן של פוקימון יכול להשפיע בצורה מאוד משמעותית על תחום הפוקימון בעולם, וגם בארץ שלנו, שכן אולפן הסרטים שיזכה לרכוש את הזכויות להכנת סרט כזה מנינטנדו הוא זה שיקבע את עתיד החברה של פוקימון. נכון, לא יהיו להם את הזכויות למשחקים או לסדרה, אלא רק זכויות להכנת סרט, אבל התוצאה הסופית שאותו אולפן סרטים יצור עתיד להשפיע על איך שאנשים רואים את פוקימון בעולם.

כיום אם תשאלו אדם ברחוב על פוקימון, הוא בדרך כלל יענה לכם שהוא מכיר את הסדרה המקורית, יזרוק כמה שמות של דמויות כמו אש, מיסטי או ברוק, ויגיד לכם שמות של כמה פוקימונים: כמו פיקאצ'ו, צ'ריזארד או מיוטו. הרבה אנשים שלא מכירים את פוקימון לעומק חושבים שזו סתם סדרה לילדים, וסרט לייב-אקשן יכול להשפיע על דעותיהם של אותם אנשים לטובה ולרעה. לכן זהות האולפן שיזכה בזכויות היא מאוד חשובה.

אבל לפני שנשאל איזה אולפן עדיף שיזכה בהם, צריך לשאול האם נינטנדו בכלל תסכים למכור אותם, שכן לנינטנדו יש עבר אפל עם עולם סרטי הלייב-אקשן. לדוגמה, בשנת 1993 יצא סרט לייב-אקשן שנקרא "האחים סופר מריו" שמבוסס על המשחק סופר מריו. העולם של סופר מריו הוא עולם עשיר שאפשר לעשות להוציא ממנו אלפי רעיונות גדולים לסרטים, אבל היוצרים בחרו להתעלם לגמרי מהמשחקים ולעשות סוג של גרסה משלהם לאחים סופר מריו, ויצרו סרט נוראי שזכה לביקורות איומות גם מהמבקרים וגם מהקהל, ובעקרון הוא היה כשלון טוטאלי בקופות. הקהל שצפה בסרט התקשה למצוא דמיון בין המשחקים לסרט.

הכישלון שהביא הסרט והפגיעה התדמיתית שזה גרם לנינטנדו כחברה ולסופר מריו כמותג, גרמו למנהלים של נינטנדו לסרב לכל הצעה עתידית להכנת סרטי לייב-אקשן של המותגים שלהם, מהחשש שזה יפגע במכירות של המשחקים שלהם ובשם הטוב שלהם. עכשיו, מי שמכיר את אולפני הסרטים בהוליווד יודע שהם נוטים לקחת מותגים יפניים טובים ולזלזל בהם, בצורה כזו שהם מחשיבים את הפרויקטים להכנת הסרטים האלו כסרטים צדדים ומעניקים לסרטים האילו תקציבים נמוכים.

דוגמה לכך מגיעה מהסדרה של "דרגון בול זי", אחת האנימות הכי מפורסמות שיצאו מיפן. בשנת 2009 יצא סרט שנקרא "דרגון בול אבולוציה". הסרט הזה לקחת את המותג האהוב הזה והרס אותו לגמרי. כל מי שצפה בסרט הזה הסכים פה אחד – זה היה סרט נוראי! לא רק הקהל התבייש בסרט, אלא גם היוצר של דרגון בול עצמו החליט ליצור סרט חדש בשם "קרב האלים" רק כדי לנקות את שמו הטוב. דבר שלבסוף הביא ליצירת הסדרה "דרקון בול סופר". הסיפור של דרגון בול זי הוא הוכחה שגם בעידן שלנו יכולים לקחת מותגים איכותיים מיפן ולהרוס אותם בצורה נוראית.

בשנים האחרונות המון אולפני סרטים קונים את הזכויות להכנת סרטי לייב-אקשן של אנימות מסיימות. לאורך השנים האחרונות שמעתי המון שמות של אנימות שנקנו. אבל אחרי שהידיעות האלו יצאו לעיתונות, לא הייתה שום התקדמות בנושא. הפרויקט היחיד שאני מכיר ושמתקדם בצעדי צב הוא "מחברת המוות" שלאחרונה זכה לליהוק שחקנים. עוד סרט ששמעתי עליו הוא כזה שמבוסס על אקירה. נאמר שבהפקה שלו מעורבים שמות כמו כריסטופר נולן ("האביר האפל"). בסופו של דבר, גם אם אכן אולפן מסוים יקנה את הזכויות לפוקימון, זה לא אומר שמובטח שיצא סרט, וגם אם כן, אנחנו נצטרך לחכות כמה שנים טובות עד שנראה את התוצאה הסופית.

אחרי שדיברנו על ההיסטוריה של נינטנדו עם אולפני הסרטים, הגיע הזמן שנגיע לחלק החשוב ביותר: איזה אולפן צריך להשיג את הזכויות לסרט של פוקימון כדי להביא את התוצאה שכל מעריץ יוכל לקבל בלב שם, ואיזה אולפן יוכל לגרום לכל אדם ליהנות מהסרט גם בלי שהוא יהיה מעריץ של פוקימון.

חברת סוני

בשנת 2014 יצא הסרט "ראיון סוף". זהו סרט שדיבר על ניסיון של שני כתבים להתנקש במנהיג קוריאה הצפונית. הדבר הזה הביא לפריצה מאוד גדולה למחשבים של סוני, ולהפצת מידע פנימי של החברה. בין המסמכים השונים נחשף לראשונה הניסיון של סוני לרכוש את הזכויות להכנת סרט לייב-אקשן של פוקימון וגם של סופר מריו. שתי ההצעות האלו נדחו על ידי נינטנדו, למרות שבמקרה הספציפי הזה, אני מאמין שהדחייה הזו נעשתה עקב העבר העגום שיש בין החברות הללו.

אם אתם לא מכירים את הסיפור, נינטנדו ופלייסטיישן היו בעבר צריכים להיות קונסולה אחת מאוחדת, אבל נינטנדו ברגע האחרון ביטלה את העסקה עם סוני, דבר שגרם לסוני בכל זאת להוציא את הפלייסטישן ומאז השניים מתחרות אחת בשנייה.

למרות ההיסטוריה הזו, ביצעתי חיפוש בהיסטוריה הקולנועית של החברה במטרה למצוא סרטים בעלי עיקרון דומה לזה של פוקימון. בשנים האחרונות, החברה הזו עסוקה בעיקר בסרטי ספיידמן. אם אנחנו מחפשים דוגמה לסדרת אנימציה שהם עשו ממנה סרט לייב-אקשן, אז התשובה היא בסרט "הדרדסים". כך שלפי דעתי אפשר לנשום לרווחה שהם לא יהיו אחראיים להכנת סרט בנושא פוקימון. מה שכן הם גם אחראיים לסרט "מכסחי השדים", ובקרוב יצא לסרט הזה רימייק, ואני חושב שבמקרה של המותג הזה אפשר למצוא דמיון קטן, אבל בכל זאת אני חושב שעדיף שהם לא יחזיקו במותג כזה גדול.

האחים וורנר

לאחרים וורנר יש היסטוריה עם המותג פוקימון, הם היו אחראיים בזמנו על הפצת הסדרה ובמיוחד על הפצת ארבעת סרטי האנימציה הראשונים של פוקימון בעולם. שמועות מספרות שבעבר היו להם את הזכויות ליצירת סרט לייב-אקשן אבל מאז החוזה פג, והם לא עשו אף צעד בעניין. האחים וורנר ידועים בסדרות האנימציה שהם עשו כמו "לוני טונס" ו"אנימניאקס".

בקשר לפילמוגרפיה שלהם, אפשר למצוא את סרטי DC, סרטי "הארי פוטר" וכמובן "שר הטבעות", מכך אפשר להבין שהם יודעים להתעסק עם עולמות אחרים ולהביא אותם לידי ביטוי בצורה טובה שהקהל יכול להתחבר אליהם ולאהוב אותם. העולם ב"שר הטבעות" הוא מורכב מאוד, כמו עולם הפוקימון, דבר שמראה על היכולת הטובה שלהם ליצור סרט טוב של פוקימון. הכל תלוי עד כמה ברצינות הם ייקחו את המותג. כי אם הם יתייחסו אליו כסרט לילדים, אז אנחנו בצרה.

אבל מצד שני, הם כן הביאו את "סרט לגו" שלקח מותג מאוד אהוב והפך אותו לסרט טוב. יאמר לזכותם שיש להם את הסרט "קצה המחר" שהם הכינו, שמראה שהם כן יודעים להתייחס למנגה כמו שצריך, ובגלל שפוקימון הוא באזור התחום הזה (למרות שפוקימון התחיל כמשחק) אפשר להגיד שהם מאוד יתאימו לתפקיד.

לג'נדרי

אם נינטנדו יבחרו בהם, הם יהיו הבחירה הכי מפתיעה ומעניינת מכמה סיבות: הראשונה היא שהחברה היא בבעלות סינית, ובין סין ליפן הקשרים הם לא הכי טובים. הסיבה השנייה היא הסרטים אותם יצרו לג'נדרי. בשנים האחרונות לג'נדרי בעיקר עובדים עם חברות גדולות בשיתופי פעולה להכנת הסרטים. לדוגמה, הם עבדו על הסרט "עולם היורה" בשיתוף פעולה עם יוניברסל, או על סרטי DC עם האחים וורנר. הסרטים שיש להם זכויות יוצרות מלאות והיו שוברי קופות הם "גודזילה" ו"פסיפיק רים".

היום לג'נדרי מנסים לעשות עוד סרטים, ובעיקר מתכננים לעשות קרב בין גודזילה נגד קינג קונג, ככה שלעשות קרב בין שני פוקימונים נלחמים אחד בשני לא אמורה להוות בעיה. ניסיתי לבדוק איזה סרטי ילדים הם עשו אבל לא מצאתי משהו שהם היו 100 אחוז אחראיים עליו. לפי דעתי, אם הם יקבלו את הזכויות, יש סיכוי שנקבל סרט מעניין מאוד, ואולי אפילו בוגר ואפל. מה שכן, גודזילה שהם עשו בשנת 2014 לא זכה לביקורות מאוד חיוביות, ולא כל הקהל התלהב ממנו, דבר שמראה שגם כן קיים חשש מסוים.

מהדוגמאות שהבאתי לכם, אפשר להבין שהמותג פוקימון הולך על חבל דק מבחינת האפשרויות שלו. יש סיכויים שהסרט יצא טוב ויש סיכויים שהוא יצא רע. הכל תלוי כיצד האולפן יתייחס אליו, איזה פוטנציאל הוא יראה בו, מה התקציב שהסרט הזה יקבל, איזה כותבים יכתבו אותו, איזה במאי יביים אותו, ובמיוחד איזה שחקנים ישחקו בו. מאוד קשה להחליט בצורה חד משמעית מי האולפן המתאים והנכון. זה יותר הימור מאשר הסכמה על אולפן מסוים.

אבל יש אולפן אחד, שאם הוא היה מתעניין בזכויות לפוקימון ומשיג אותם, תאמינו לי, פוקימון היה מתפוצץ בעולם בצורה החזקה ביותר, וזה היה יוצר גלים כל כך חזקים, שאפילו בארץ היינו מרגישים אותם, ולכן אני עומד לדבר אתכם על האולפן החשוב ביותר שאם אנחנו היינו צריכים לבחור בעצמינו, אני חושב שרוב האנשים היו בוחרים בו.

דיסני

לפני שנתחיל בדיון הזה, חשוב לי לציין שדיסני הם לא חלק מהמירוץ להשגת הזכויות לסרט לייב-אקשן של פוקימון. הנושא הזה ידבר על האפשרות שלפי דעתי, בשלב זה לפחות, לא עתידה להתקיים.

נתחיל עם סיפור קצר: בתחילת שנות ה2000 חברת מארוול הייתה קרוב מאוד לפשיטת רגל. המצב הכלכלי שלהם היה נוראי אז, ולכן הם נאלצו למכור את הזכויות לגיבורים שלהם לאולפני סרטים אחרים. בשנת 2008 חברת מארוול התחילה ליצור סרטי לייב-אקשן כאשר הראשון ביניהם היה "איירון מן", אבל כדי לבצע פרויקט כזה הם היו צריכים תמיכה כלכלית מאוד גדולה.

בשנת 2009 קרה דבר מפתיע – חברת דיסני רכשה את מארוול, ומאז אותה רכישה הכל הפך להיסטוריה. מארוול הפכה לשלטת בתחום סרטי גיבורי העל, כל סרט שהיא מוציאה זוכה לאהדת קהל רבה ורווחים גבוהים, דיסני דאגה לשווק את הסרטים היטב, בין אם זה בתחום הפרסום, במוצרים שהחברה הוציאה לשוק, או בסדרות האנימציה שרצות בערוץ דיסני לילדים. רבים עד היום מתקשים להאמין שחברה שכמעט פשטה את הרגל הפכה היום לאחד הכוחות החזקים בשוק.

דוגמה נוספת לכוח של סידני מגיע מהמותג "מלחמת הכוכבים". אני לא אפרט פה בהרחבה על ההיסטוריה הענקית של המותג הזה, אבל אני כן אגיד שזה אחד המותגים החזקים ביותר בארצות הברית. הסרט הזה ומי שעומד מאחוריו (ג'ורג' לוקאס) הם הגורמים לכך שקיום הסרטים הגיעו לרמה שהם נמצאים בה כיום.

הנפילה הגיעה בתחילת שנות ה2000, כאשר ג'ורג' לוקאס החליט לעשות טרילוגיה חדשה למלחמת הכוכבים. לצערו, הרעב שאפיין אותו בתור יוצר סרטים צעיר נעלם, הטרילוגיה נכשלה, וקהל המעריצים התאכזב מהסרטים האלו. זה גם הוביל להמון ביקורות שליליות בנוגע למותג.

בשנת 2012 קרתה תפנית מאוד חשובה – ג'ורג' לוקאס מכר את הזכויות לכל סרטיו לדיסני. רבים חששו מהמהלך, שכן הם פחדו שדיסני תהפוך את מלחמת הכוכבים לסרט ילדותי, שהם ינסו לחלוב מהמותג הזה את כל הכסף שאפשר ואז יזרקו אותו כשהוא יפסיק להביא להם רווחים. אבל ההפך קרה! דיסני הקשיבו למעריצים, החזירו עטרה ליושנה, וגרמו למלחמת הכוכבים לחזור ובגדול. זה התבטא לא רק ברווחים הכלכליים של המותג (שכיום נאמד כאחד הסרטים הכי מצליחים בכל הזמנים), אלא גם מבחינת אהדת הקהל.

דיסני עשו את מה שהם עושים הכי טוב – שיווק חכם ואגרסיבי מאוד, יצירת אטרקציות קשורות וסדרת אנימציה לערוץ שלהם. קחו לדוגמה את הסיפור האישי שלי, אני עובד בקניון בחנות מסויימת ויום אחד הביאו מוצרים של "מלחמת הכוכבים" לחנות שאני עובד בה. ולא רק שם, אלא בכל חנות אפשרית בקניון. דבר זה חשף אוטומטית את הדור החדש למותג, והביא גם את הדור המקורי שגדל על הסרטים וגם את הילדים והנכדים שלהם לאהוב את המוצר.

עכשיו נסו לדמיין לשנייה מה היה קורה אם דיסני הייתה רוכשת את הזכויות לפוקימון. נסו לדמיין שאתם נוסעים לדיסני-לנד ועולים על אטרקציה של פוקימון, נסו לדמיין איך כל חנות בארץ תחזיק מוצרים של פוקימון, נסו לדמיין שאתם מתלבטים לאיזה אולם קולנוע להגיע כדי לראות את הסרט הלייב-אקשן של פוקימון שיקלע בדיוק לאיך שאתם הייתם מדמיינים את העולם הזה. כל אלה הם דברים שדיסני יודעת לעשות. שיווק חזק, אגרסיבי, יחס מכבד למותג ומקום לכולם ליהנות מהמוצרים שלהם.

זו הייתה הדעה שלי על מאחורי הקלעים של הכנת סרט לייב-אקשן של פוקימון, ועל ההשפעות של הבחירה הסופית של נינטנדו, ואיך כל זה ישפיע עלינו כקהל. הנושא שדיברתי עליו הוא רק אחד מתוך מגוון של נושאים שאפשר לדבר עליו בהקשר של סרט לייב-אקשן של פוקימון. נושא אחר שאפשר לדבר עליו למשל הוא איזו עלילה מומלץ שהסרט יתמקד בה, האנימה, המנגה או המשחקים? איזה אופי צריך להיות לסרט? האם הוא צריך להיות PG או סרט עם אקשן גם בדירוגים גבוהים יותר ולמבוגרים? אך מאחר והכל עדיין בחיתולים, אין עדיין טעם לדבר ולהרחיב על כל אלה.

אם הנושא הזה מעניין אתכם, אתם מוזמנים לכתוב לי מה אתם חושבים באיזור התגובות, אני אשמח לשמוע את דעתכם בנושא.

פוסטים קשורים

19 תגובות

  1. האנטרס הכי חזק מכל החברות זה דווקא של דיסני, כי דיסני אוהבת לעסוק בתחום הפנטזיה והציור והם עתיריי תקציב ויכולים לעשות סרטי המשך במידה וזה יצליח וזה יכול לתת להם עוד חיבור לעולם הילדים, אבל מצד שני הם כבר שולטים יותר מדיי תחומים הם מונפול ואני שונא ריכוזיות הם בטח יבחרו להתכתב לקהל הצעיר ביותר שהם יכולים ככה שאני לא הייתי רוצה שזה יגיע לידהם.
    וורנר בראדרס זו התקווה שלי נטיית הלב והראש, וההימור שלי אני חושב שהם מספיק טובים בעיבוד ספרים סדרות לסרטים ויודעים לכוון לקהל רחב והם הוכיחו שהם יוכולים לייצר עולם קלנועי רחב ועמוק וחזותי בשר הטבעות. מצד שני היה להם הרבה כישלנות לאחרונה בבחירת שחקנים קווי עלילה ותסריט בכל מה שקשור לסרטי גיבורי על הם בניפלה, אז שלא יפילו גם את פוקימון יחד איתם.

  2. וואו כתבה מעולה ומפורטת, אין ספק שיכנתע אותי שאם מישהו יעשה את הסרט כדאי שזה היה דיסני
    רק בהתחלה כתבתה ״בהמלך התקופה האחרונה רצה שמועה שאושרה לאחרונה באופן סופי״ אני אשמח למקור לאישור הזה

  3. אני לא יודע אם אני רוצה לקבל סרט לייב-אקשן של פוקימון. כאילו, הכתבה ממחישה באופן שלא משתמע לשני כיוונים את כל היתרונות אם דבר כזה אכן יקרה, ורק אלוהים יודע כמה אני אוהב את סדרת "הארי פוטר", "מלחמת הכוכבים" ו"ההוביט", אבל אחרי 20 שנה שהתרגלנו למשהו אחד, פתאום לשנות הכל?! זה בהחלט יהיה קשה לי ולשאר המעריצים מהגרעין הקשה לקבל משהו שנראה כאילו הוא לקוח מעולמות אחרים, ולא דומה בשום אספקט לאנימה שראינו במשך עשרות שנים. אבל אם דבר כזה אכן יצא לפועל, ולפי ההיכרות האישית שלי עם התוצרים של אולפני הקולנוע השונים, אני בהחלט הייתי רוצה שWB יקחו שליטה על הפרויקט הזה. הם עשו חיל בפרויקטים שלהם ב50 שנה האחרונות (ע"ע הארי המזוהם, סופרמן, סיוט ברחוב אלם, צבי הנינג'ה, טיפשים בלי הפסקה, מטריקס, הארי פוטר, האביר האפל, ההוביט, כוח משיכה, צלף אמריקני ועוד).

  4. ואוו. פעם לעשות סרט לייב-אקשן על פוקימון היה החלום שלי. בתקופה שלנו כמעט כל סרט גדול שיוצא הוא המשך, רימייק או אדפטציה של סדרה, אז זה לא מפתיע, השאלה היא רק איך יעשו את זה. אם האחים וורנר יהיו אחראיים על זה, זה בכלל יכול להיות מעולה.
    לדעתי זו לא תהיה נפילה כמו הסרט על סופר מריו או דרגון-בול זי, כי בפוקימון מצד אחד יש עלילה וסרט עליו לא יהיה מבוסס על המשחקים, מצד שני זו לא עלילה מורכבת כמו דרגון-בול וזו ההזדמנות כן לעשות ממנה משהו מורכב יותר. הכול תלוי איך יתייחסו לסרט הזה. ברור שהוא יהיה סרט ילדים, אבל לאחרונה יש הרבה סרטים לכול המשפחה שכוללים גם קריצות למבוגרים (שרק הוא הדוגמא הכי בולטת), והם לרוב הסרטים הכי טובים בתחומם. אם יזכרו את המעריצים הוותיקים ויהפכו את פוקימון לסרט כזה, זה יהיה מדהים.
    אה כן, ושיביאו את ג'וש הולוויי לשחק את ג'יימס!

  5. Avatar מגה מלואטה Y (לשעבר מגה מלואטה, מלואטה וסלבי הלוואי) (סוף סוף החלטתי איזה מהמגות אני רוצה להיות) הגיב:

    לאאאא! הכל רק לא סרט לייב אקשן! ראינו איזה נוראי זה יצא עם סופר מריו, טומב ריידר ועוד! לא, אל תהרסו את פוקימון! סרט CGI נשמע נחמד אבל לא לייב!

  6. Avatar מגה מלואטה Y (לשעבר מגה מלואטה, מלואטה וסלבי הלוואי) (סוף סוף החלטתי איזה מהמגות אני רוצה להיות) הגיב:

    מתפללת שדיסני יעשו לייב אקשן של פוקימון, אם יש חברה שאפשר לסמוך עליה בהכנת סרטים זה דיסני. והלוואי סרט על המנגה!

  7. אנלא יודע למה כולם מתנגדים, שינוי אף פעם לא מזיק. כל עוד החברה שתעשה את זה תיקח את זה ברצינות, זה יכול להיות מעולה. ולפי מה שאמרת, נראה שדיסני תהיה חברה אדירה לעשות את זה.
    תכלס אני לא חושב שסרט האקשן צריך לעקוב אחרי האנימה, ממילא כל מה שאנשים מכירים זה פיקאצ'ו, צריך לתת להם טעימה מעולם המשחקים והמנגה, שיראו מה המצב.
    יכול להיות מעולה אם הסרט יהיה כמו פוקימון אוריג'ינס, זה יהיה מעולה. במיוחד עם הקליימקס של מגה צ'אריזארד אקס נגד מיוטו – לראות סרט כזה יהיה חלום שיתגשם.

  8. איידן – למרות שאני מסכים איתך על הדימיון בין שתי הדמויות, גוש הוא בן 46 בעוד שהגיל המקסימלי של ג'יימס הוא גילאי 20+.

  9. אוי שילוב של פוקימון ודיסני זה חלום שמתגשם עבורי!שני המותגים האהובים עליי משלבים כוחות ליצור סרט שלא רק יגביר את ההייפ לפוקימון גו אלא גם יראה לאנשים מה פוקימון אומר עבורנו!הדבר היחידי שאני לא רוצה לדאוג זה שאש יופיע בסרט.עכשיו אין לי בעיה עם אש בכלל!הדבר היחיד זה שאי אפשר לשלב את העלילה שלו בסרט לייב אקשן יש לו את האנימה ולהוציא אותו משם רק יעשה בלאגן בעיקר כי האופן שבו הם מדברים באנימה לא יסתדר בסרט של העולם האמיתי(והשיער שלא!השיער והברקים על הלחיים זה יהיה נפילה!!)לדעתי באמת צריך לעשות סרט שהוא סוג של שילוב של המנגה.המנגה היא בין המשחקים לסדרה ולדעתי היא מקבלת פחות קרדיט משמגיע לה!

  10. טוב, תרשו לי להיות האיש הרע והמציאותי:

    גם בהנחה שפוקימון אכן יקבל סרט לייב אקשן, הוא ממש לא יתאים לחזון שלנו.

    את העולם העשיר של פוקימון לפי האנימה – לא יעבירו לקולנוע. שכחו מזה.

    כן, אני יודע שכולם כאן מעריצים שרופים, אבל ליקוט החומרים לטובת הכנת סרט – כלומר צפייה ב900+ הפרקים של הסדרה, היא משימה שאף תסריטאי לא ייקח על עצמו. (23 דקות כפול 900 פרקים = 345 שעות. הבן אדם צריך לשבת במשך יותר מחודש ולראות 10 שעות ביום פוקימון כדי להספיק הכל – זה לא פרקטי, אני אומר לכם כי ניסיתי*).

    אז את העולם כולו – לא יעבירו.
    אוריג'נס ומגה אלבולושן הם על תקן side story נחמדים, אבל כחומרי מקור הם מכילים פשוט מעט מדי. מה עוד שהפוקימון הכי מזוהה עם המותג – פיקאצ'ו – לא מופיע.

    אם, ושוב – אם, פוקימון יהפוך ללייב אקשן, אנחנו עתידים לקבל שוב פעם את אש ופיקאצ'ו.
    אם יהיה לנו מזל אולי גם יבנו לזה עלילה עצמאית, וככה זה יהיה מעניין. (למרות שאת "הופה והתנגשות העידנים" אפשר להפוך בקלות ללייב אקשן וזה יהיה יפה.)
    *מודה ומתוודה, אני מהאנשים שכשהפסיקו לשדר בערוץ הילדים שכחו מפוקימון. רק בשנה האחרונה ככה נזכרתי מחדש (בזכות האתר הזה) ואני עובד על לצפות באנימה. אבל אין לי את השליטה שיש כאן לאנשים בעסק.

  11. וואלה אני לא יודע מה עשה אתכם כל כך פסימיים
    הכתבה או שבאתם ככה מהבית
    בעיקרון אני חושב שאם דיסני באמת היו רוכשים את המוצר היינו מקבלים אחלה של סרטים
    יש עוד אולפן שלא הצעתי וזה יוניברסל, וזה בגלל שהוא לא משתתף במלחמת הזכויות האילו, אבל אני חושב שגם הוא יכול היה להוציא איזה סרט טוב.
    מה שכן מהתגובות שלכם אני מבין שלא תרצו לשמוע על כתבת המשך שתדבר על מי יכול לביים סרט כזה
    או על פי מה תהיה העלילה שלו, וכמובן מי השחקנים שיתאימו לסרט הזה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *