סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

פרסום: כנס הארוקון 2016

כנס הארוקון הקרוב יתקיים ב24.3.2016, בבנייני האומה בירושלים.

על הכנס: הארוקון (הארו – אביב, קון – כנס) הינו כנס העוסק בתחום האנימציה והקומיקס היפניים (אנימה ומנגה), תרבות יפן פופולרית וגיימינג (קונסולות ומשחקי לוח יפנים). הכנס בא כמענה לחובבי האנימה והמנגה בישראל, במטרה לספק אטרקציה ואינטרקציה לכבוד חג פורים. בכנס תוכלו למצוא פעילויות מגוונות הפונות לחובבי התחום ומספקות חוויה מהנה וייחודית, כגון: הרצאות, סדנאות, פאנלים, דוכני יוצרים עצמאיים ומסחריים, הקרנות סרטים, תחרות קוספליי ופעילויות נוספות.

אמא"י – ארגון מנגה ואנימה ישראל, הוא ארגון בת של האגודה הישראלית למדע בדיוני ופנטסיה. הארגון הוקם במאי 2007 על ידי קבוצת חברים בקהילת חובבי המנגה, אנימה ותרבות יפן ופועל למען קהילת חובבים זו. הארגון מייצג את הקהילה בשלמותה ומטרתו להוות "בית חם" הפורץ את גבולות המחשב ומפגיש בין חברי הקהילה השונים ע"י ארגון וסיוע בהרמת פרויקטים ואירועים המייצגים את תחומי העניין של הקהילה. בנוסף שם הארגון במטרותיו להפוך את תחום המנגה והאנימה לדבר שרירותי ברחבי הארץ ולשפר את איכות וסוגי התוכן אליה הקהילה נגישה. הארגון מקיים כבר מזה מספר שנים את זוג כנסי הדגל שלו, הארוקון בפורים וכאמ"י בחופש הגדול ובנוסף לזה מקיים אירועים קטנים ושיתופי פעולה עם גופים לדוגמאת הגנים הבוטניים בירושלים, איל"י ושגרירות יפן לאורך השנה בנוסף למספר פרויקטים נוספים לדוגמה פרויקט הספריה וה"מנגה קפה".

היטמן, מה אתה הולך לעשות שם? לצערי, הפעם אני לא אעביר שום תוכן. השנה אני אבוא בתור אורח לכל דבר ועניין. אשמח לפגוש אתכם שם, לדבר על פוקימון, להפסיד לכם במשחק וידאו או שניים, ולצלם אתכם קליפים משוגעים שיעלו לערוץ יוטיוב של האתר. על כל פנים, מאיך שזה נראה, אמא"י מתכננים השנה לעשות התנתקות מהאגודה למדע בדיוני ולפנטסיה לאחר תשע שנים של חסות ושיתוף פעולה ולהפוך לארגון עצמאי. ואם הם לא יצליחו, יכול מאוד להיות שזה יהיה האירוע האחרון שהם יקימו, אז חשוב מאוד לבוא, לפרגן וליהנות!

פוסטים קשורים

7 תגובות

  1. Avatar מגה מלואטה Y (לשעבר מגה מלואטה, מלואטה וסלבי הלוואי) (סוף סוף החלטתי איזה מהמגות אני רוצה להיות) הגיב:

    רחוק מדיי, וכבר ידעתי על הכנס

  2. ;-; לא התחננתי להורים שלי כי כבר ידעתי שאין סיכוי שאני אלך לשם ;-;
    תשעו רשומת מדריך על איך לשכנע את ההורים ללכת לכנסים ;-;

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *