סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

הכובע של אש

הכובע של אש זהו פריט הלבוש החשוב ביותר של הדמות הראשית של הסדרה "פוקימון". כמעט ולא ניתן לראות אותו בלעדיו. במהלך התוכנית אש חבש חמישה סוגים שונים של כובעים, אחד לכל סאגה.

הסדרה המקורית

הכובע הראשון של אש, שהוא חבש במהלך הסדרה המקורית, הוא המוכר ביותר. הוא הוצג לצופי הסדרה כ-כובע הרשמי של ליגת הפוקימונים. הכובע צבוע בצבעים של אדום ולבן, ויש לו את האות L כתובה מקדימה בצבע ירוק. אש השיג אותו לאחר ששלח כ"מיליון" גלויות על מנת לזכות בו. אש חבש את הכובע במהלך עונת אינדיגו, איי תפוז וכל ג'וטו. פרק המוקדש לכובע הוא "פריימיפ משתולל", שם מאנקי גונב לאש את הכובע, ועושה לו חיים קשים.

סאגת דור מתקדם

לאחר שחזר מג'וטו, אש קיבל בגדים חדשים מאמו והם כללו גם כובע חדש, בצבעים אדום ושחור עם לוגו של פוקדור ירוק בקדמת הכובע. גם בסאגה הזו פוקימון קוף (אייפום) גונב לאש את הכובע, ואש לוכד את אותו פוקימון. הפעם, בניגוד לסדרה המקורית, אש מקבל את העובדה שיש מצב שלא יקבל את הכובע בחזרה, ובהמשך ישיר לכך, אייפום הוא זה שמחזיר לו את הכובע בסוף הפרק.

סאגת יהלום ופנינה

אש מקבל את הכובע השלישי שלו מאמו כשהוא עוזב למחוז סינו. ולמרות שבגדיו האחרים משתנים באופן דרסטי מהסאגה הקודמת, במקרה של הכובע אין הרבה שינוי מלבד צבע הפוקדור שמקבל כעת את הצבע כחול, והצבע השחור נסגר אל המצחייה בצורה של מרובע.

סאגת משאלות טובות

בסאגה זו אש מקבל כובע בצבעים אדום ולבן, כאשר מקדימה מופיע לוגו של פוקדור בצבע תכלת. גם הפעם יש פרק שבו הכובע של אש נגנב על ידי פוקימונים, והפעם מדובר בשלישיית דאקלט.

XY

בסאגה זו אש מקבל כובע אדום לחלוטין עם מצחייה לבנה וחצי עיגול לבן בקדמת הכובע. כובע זה מזכיר את הכובע של רד מסדרת המשחקים "אדום אש וירוק עלה". בעונה זו אש מסדר את הכובע שלו לעיתים קרובות יותר, מה שמוסיף אלמנט לעיסוק בכובע.

שונות

– הכובע המקורי של אש מופיע גם במשחק הוידאו "היי אתה, פיקאצ'ו" שיצא לנינטנדו 64.

– הכובעים של אש (בכל הגרסאות שלהם) נמכרים גם בעולם האמיתי.

קליפ

המהלך האופייני ביותר של אש זה כאשר הוא מסובב את הכובע שלו לאחור, מה שממחיש שהוא עומד לבצע פעולה מרשימה, כגון: להילחם נגד מאמן אחר, או ללכוד פוקימון.

פוסטים קשורים

12 תגובות

  1. הכובע האהוב עליי הוא לגמרי של אקס ו-וואי. לא רק בגלל שהוא דומה לרד, אלא בגלל מה שהדימיון של אש לרד מייצג. רד הוא גרסה בוגרת של אש, והדימיון החדש של אש לו בסאגת אקס ו-וואי מייצג את זה שהוא מתבגר.

  2. ואני אוהב את איך שהוא הופך את הכובע כשהוא נהיה רציני. אם הוא היה עושה את זה לעיתים יותר קרובות זה היה יכול להפוך לסימן מסחרי.

  3. חח לא שמתי לב שהוא החליף כובע XD
    יש לי את הראשון… רק עכשיו כשקראתי את זה קלטתי שזאת האות L חח

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *