סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

עיר פיוטר

זהו המכון ראשון של אש. זהו מהותי עבורכם שהוא ינצח את מנהיג המכון, יקח את התג ויגשים את החלום! לצעריכם, הוא החליט לישון עד מאוחר ביום חלוקת הפוקימונים ולא השכיל לקחת פוקימון מים או פוקימון עשב. מכל הסוגים בעולם, הוא נתקע דווקא עם פוקימון חשמל שכמעט ואינו אפקטיבי נגד סוג הסלע של ברוק.

הרמתם טלפון לבוס והתייעצתם איתו מה לעשות. זה מה שהיה לו לומר – "אני יודע שבני האבוד נמצא כרגע ביער ורידיאן, מנסה לשלח מטפוד במטפוד, לא בדיוק המהלך שאני הייתי עושה. בכל מקרה, זה נותן לנו זמן טוב לפעול. אני התקשרתי לאיחוד מכוני ליגת פוקימון המחוזי ודיווחתי להם שמכון הסלע של ברוק הוא מועד לפורענות ומאוד דליק".

אתם כבר מדמיינים כיצד עובדי הליגה מגיעים למכון, מתקינים מטפי כיבוי, ואלה הופכים לנשק סודי שבאמצעותו יהיה אפשר לנצח את אוניקס. "מה אז?" אתם שואלים אותו. הבוס מספר לכם שהוא מבצע כעת העברה בנקאית של סכום בסך 7 ספרות לאב המשפחה פלינט, במטרה שיחזור אל אשתו, יחליף את ברוק ויאפשר לו לצאת למסע פוקימונים עם בנו.

"כן, אבל מה זה יתן לו?" אתם שואלים בתמיהה. הקול של הבוס נשמע קצר-רוח מהצד השני: "קודם כל, ברוק הוא מאמן פוקימונים מנוסה. יש לו ידע בטיפול בפוקימונים, וראיתם כיצד הבן האובד שלי כמעט הרג את פיקאצ'ו שלו ביום הראשון שלהם ביחד. שנית, ברוק יודע מלאכות כמו בישול, רפואה ודאגה לאחר. אנחנו צריכים מישהו כמוהו ליד הבן שלי".

ומכאן והלאה התוכנית של הבוס יצאה בדיוק כמו שהוא תכנן. התקווה היחידה שלו הייתה שאש לא ילמד מברוק דבר אחד – כיצד מתחילים עם בנות. מה שג'ובאני לא ידע זה שדיליה קטצ'אם הפילה את אש יום אחד על הראש בטעות, והחלק שאחראי למיניות, סקס והתעניינות במין השני – נהרס לו לחלוטין. הוא א-מיני בכל רמ"ח אבריו.

– – – – –

פינת הידע:

פוקימון – אמת או שקר: האם שחקני פוקימון בדרגת מאסטר הגיעו לאליפות העולם במטרה לרצוח אנשים?

אתר – כמה פוקימונים הצליח לנחש נתי באתגר: האם אתה יכול לנקוב בשמות כל הפוקימונים?

את התשובות יש לשלוח למייל של היטמן בכתובת Hitman.is.hart@gmail.com בצירוף השם שלכם.

– – – – –

המשיכו במסע שלכם!

ורידיאן / סירוליאן / ורמיליון / לבנדר / סלאדון / פיושיה / סאפרון / סיניבר / פאלט

בהצלחה!

פוסטים קשורים

2 תגובות

  1. אני שולח כאן כי אין לי אימייל קודם כל אמת כמובן כי הרשומה הראשונה הייתה על זה כשהצתרפתי ו86 פוקימונים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *