סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

משחק אינטראקטיבי: להיות חבר בצוות רוקט + שאלון נושא פרס!

זהו משחק תפקידים קטן המשלב נוסטלגיה וחדשנות. הצד הנוסטלגי בא לידי ביטוי בסיפורים שמובאים לכם בעלילת המשחק, והחדשנות מופיעה בצורת שאלות על מה שקרה בעולם הפוקימון ובאתר מפלצות כיס בשנת 2015. התפקיד שלכם זה לעבור בין הערים, להיות צוות רוקט ולעזור לאש להגשים את החלום שלו. לאחר מכן, עליכם לענות על השאלות שמופיעות בתחתית כל עמוד ולשלוח את כל התשובות למייל של היטמן בכתובת Hitman.is.hart@gmail.com. מקום ראשון יזכה בפרס שווה במיוחד!

– – – – –

אתה ברחת מאירוסין שהרסו לך את החיים, את לא התקבלת להיות אחות, אתה רוצה לחיות על הקצה, את רוצה עוד קצת זמן מסך. בינתיים יוצא לכם להכיר חתול שיודע לדבר, ללכת על שתיים, להפליץ נודים מסריחים במיוחד, להרכיב מכונות ולנהוג עליהן. ואז מתקבלת שיחת הטלפון החשובה.

"אתם שומעים? האקסית שלי הרגע הודיעה לי שהבן האובד שלי יוצא למסע פוקימונים. אני לא יודע איך קוראים לו, ואני לא יודע איך הוא נראה, אבל היא אומרת שיש לו פיקאצ'ו חשמלי חזק במיוחד. אני רוצה שתשמרו עליו, תגרמו לו להיות חזק יותר, ואם צריך – אפילו תעזרו לו בצורה גלויה לעין".

אתה שם את אוסף הפקקים בצד, את זונחת את החלום להיות שחקנית מפורסמת, ואתה משחרר פליצה שגורמת לתחת לך להיות לח ורטוב. יחד אתם יוצאים למסע לעזור לנודניק, לעשות כאילו אתם מתכוונים לתפוס את הפיקאצ'ו שלו, ועל הדרך לענות על כמה שאלות בתחום פוקימון והאתר. בהצלחה! 

אנא בחרו איפה אתם מעוניינים להתחיל את המסע שלכם:

ורידיאןפיוטרסירוליאןורמיליוןלבנדרסלאדוןפיושיהסאפרוןסיניבר

– – – – –

במידה וסיימתם את כל הערים, אתם מוזמנים לרשום בתגובות את התרשמותם מהמשחק!

מקווים שנהניתם,

מפלצות כיס.

פוסטים קשורים

10 תגובות

  1. נהדר!! חבל שאין גם בכל זאת תזכורת קצרה מה הסדר במקור, זה די בלבל אותי בהתחלה.

  2. זה היה ממש כיף =] אהבתי את הפרשנות המחודשת לצוות רוקט, זה בהחלט מסביר הרבה דברים. תמיד טענתי שהם אלה שמושכים באמת בחוטים של העלילה… בגלל זה בעיקר הם יודעים שהם דמויות בסדרה מצוירת.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *