סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

חדשות פוקימון: 14.12.15

התפרצות מידע!

מגזין קורו-קורו של חודש דצמבר חשף את הפוקימון האגדי של הדור, וולקאניון, פוקימון מספר 721 ואלה החדשות הגדולות שהם הבטיחו במהדורה של נובמבר. וולקאניון הוא פוקימון אשר כוחו מתרכז לזרועות שלו, הממוקמות על גבו. הוא יהיה כוכב הסרט הבא של פוקימון, וככל הנראה יופיע לצד זיגארד. וולקאניון הוא פוקימון הקיטור, מסוג מים ואש, גובה 1.70 מטר, משקל 195.0 ק"ג. כוחו חזק מספיק על מנת להעיף הר. הוא חי בהרים שם בני אדם לא מסוגלים להטריד אותו. המהלך האופייני שלו הוא Steam Eruption, מסוג מים, והוא עשוי לשרוף את היריב. יש למתקפה 110 כוח, ו95% דיוק.

– – – – –

כניסתו של מגה ראיקוזה למטה!

אתר פוקימון פרסם את חוקי משחקי הוידאו לשנת 2016. החוקים נכנסים לתוקף החל מה1.1.2016. השינוי הגדול ביותר הוא כניסתם של הפוקימונים האגדיים שנאסרו לשימוש אי שם ב2010. אלה החוקים: כל הקרבות יהיו קרבות כפולים. מותר לשחק רק במשחקים "אלפא ספיר" ו"אומגה רובי". הגבלת הזמן לכל קרב תלויה באירוע, אבל באליפות העולם קרבות ימשכו עד 15 דקות, 45 שניות לכל מהלך ו90 שניות כדי לבחון את הצוות של היריב. אסור להשתמש בפוקימונים שמצאת במעביר הפוקימונים. כל הפוקימונים ניתנים לשימוש, מלבד: מיו, סלבי, ג'יראצ'י, דיאוקסיס, פיונה, מאנפי, דארקראי, שיימין, ארכיאוס, ויקטיני, קלדאו, מלואטה, ג'נסקט, דיאנסי והופה. שחקנים רשאים להכניס רק שני פוקימונים מהרשימה הבאה: מיוטו, לוגיה, הו-הו, קיוגר, גראודון, ראיקוזה, דיאלגה, פאלקיה, גיראטינה, רשיראם, זקרום, קיורם, זרניאס, איוולטל, וזיגארד. ניתן להשתמש בכל החפצים מלבד Soul Dew. כל פוקימון חייב לענוד מוצר אחר.

– – – – –

הופתעתם?

ערוץ המצוירים בארה"ב חשף שהסרט "הופה והתנגשות העידנים" ישודר ביום שבת, 29.12.15, בשעה 18:00.

– – – – –

אם אתה רוצה לירות, תירה, אל תדבר!

לאחרונה נחשף שהפוקימון ספטייל יהיה דמות במשחק "טורניר פוקן". העוזרים שלו יהיו פארפג`ד ואלקטרוד. הוא גם יוכל להתפתח למגה במהלך הקרבות.

– – – – –

רגע של נחת:

– – – – –

תודה.

פוסטים קשורים

14 תגובות

  1. אני לא מאמין נינטנדו החליקה על השכל את מגה ראיקוזה פרימל קיוגר ופרימל גראודון הם מאשרים אבל פוקימונים כמו מיו גיראצ'י סלבי ויקטיני דיאנסי מיו פיונה שיימין מנאפי קלדאו מלואטה הופה זאתי שערורייה

  2. 1. ידעתי על וולקניון לפני שנה !! רק עכשיו הם חושפים?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?
    2. הקטע עם ספטייל אדיר והוא יהיה שימושי
    3. רק קרבות כפולים!?!? ומה עושה soul dew ?!?!?! ומה עם הרג׳ים ? הם לא אמרו עליהם או על הכלבים והציפורים האגדיות כלום!?!?!?

  3. שכתוב ברשימה ראיקוזה מתכוונים גם למגה ראיקוזה ואותה שאלה גראודון וקיוגר רק בפרימל?

  4. ג'ימי הרעיון הוא שפוקימון נותנים באן לפוקימונים שלא כל שחקן יכול להשיג.
    כל שחקן יכול השיג בסופו של דבר את גראודון, אבל את מיו אולי לא כולם.
    תכלס זה לא פורמט של דיוון אבל כן של מחשבה ואני די אוהב את זה ככה.
    גומי וולקניון נחשף על ידי האקרים בצורה לא חוקית, עכשיו אישרו את קיומו.

  5. אוקיי: דבר ראשון – וולקאניון. אנחנו יודעים שהוא יככב בסרט החדש, יחד עם – אופטימוס פריים! זתומרת זייגארד המושלם! ואם הופה משוחרר, גראודון וקאיוגר הקדומים, מגה רייקוויקווי, מגה זוג האיון, לוגיה, זרניאס ואיוולטאל, מגה דיאנסי, שלישיית הטאו ושלישיית היצירה לא היו מספיק כדי להעיר אותו – זה אומר שוולקאניון עומד לעשות משהו רציני. ובשביל משהו רציני צריך כוח רציני. כולנו ראינו את זה בא – דיאנסי, הופה ועכשיו גם וולקאניון יקבל טרנספורמציה. השאלה היא איזו. אני משער שזה או משהו חדש או התפתחות קדומה. והמקור של הטרנספורמצייה הזאת כבר תוסבר לנו בתורת וללקאניון שנקבל או בסרט או בשלב יותר מוקדם/מאוחר. אני לא יכול לחכות.
    דבר שני – וואו, החוקים החדשים דיי משוגעים – אבל אני רוצה לראות לאן זה יתפתח. זה עומד להיות טורניר עמוס באגדיים ומאוד משוגע – אבל אני מקווה שהמנצח לא יהיה איזה ילד בן עשר שיש לו מגה רייקווייקוויי עם לייפ אורב.
    ודבר שלישי ואחרון – ספטייל בפוקן טורנמנט? שני הפוקימונים האהובים עליי (צ'אריזארד וספטייל) עכשיו רשמית במשחק – אני חייב להשיג אותו. נחמד שיש מייצג לסוג העשב בפוקן טורנמנט, מרות שאני יותר ציפיתי לצ'סנוט. הדבר היחיד שאני לא כל כך אוהב זה מתקפת הפרץ שלו. היה יכול להיות יותר מגניב אם היו נותנים לו נניח לעשות מהיריב סלט עם סופר דופר בופר להב עלה או משהו כזה – אבל שיהיה.

  6. וולאקניון הוא החדשות המרעישות של קורו-קורו. אומנם כולנו כבר שמענו עליו אבל לפוקימון יש את לוח הזמנים שלהם. אני גם חושב שהוא יקבל איזו שהיא טרנספורמציה והיא תהיה שונה מזו של הופה ומזו של דיאנסי. אולי יחשף משהו חדש.

    בעניין חוקי הוידאו, קודם כל אני בעד העניין. שנית, אני חושב שזה יכול להיות נהדר לשחק עם אגדיים ואז שמישהו יבוא עם איזה פאצ'וריסו או וואבאפט ויקבור את כולם. זה יכול להיות EPIC. דבר שלישי, וזו שאלה שפוקימון כבר ענו עליה, למה יצרו את האגדיים אם אי אפשר להשתמש בהם, כך שאני שמח שזו ההחלטה ונותר רק לראות איך המטה יראה בעקבות ההחלטה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *