סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

מדור אני תמיד צודק: אתם שואלים, גלעד עונה (3)

שאלה: vhrb – מי הפוקימון האהוב עליך ולמה?

תשובה: קשה מאוד לענות על שאלה שכזאת. אם כבר יותר הגיוני לשאול איזו שישיה היית בוחר, כי באמת שאין פוקימון אחד שאהוב עלי. אם היית מחלק את זה לשאול אחרות אולי היה יותר קל לענות, כמו "איזה פוקימון אחד בלבד היית רוצה לחיים?" או "איזה פוקימון אחד היית מאמן לקרבות" או דברים אחרים, היית מקבל תשובות אחרות.

שאלה: עמית – מה מיסטי חושבת על סורסקיט? פוקימון המים והחרק היחיד שיש.

תשובה: לא יודע, תשאל את מיסטי. בכל מקרה, מיסטי לא אוהבת את כל פוקימוני המים, לדוגמא, את גרידוס היא שונאת. אז יכול להיות שהיא תשנא את סורסקיט.

שאלה: אייל – היכול להיות שבאנימה קטרפים ישתלטו על העולם?

תשובה: לא, אין חשש שכזה.

שאלה: איוישרוז'ן – היית רוצה לשחק פעם פעם כאויב של הגיבור במשחקים?

תשובה: אולי, נראה לי שלא, אבל אם זה יהיה משחק נחמד אז למה לא?

שאלה: אינפרנייפ – איך חלוקת סוגים עובדת ולמה אי אפשר שלושה סוגים בפוקימון אחד?

תשובה: אני בכלל לא בטוח שהבנתי את השאלה. חלוקת סוגים עובדת לפי מה שהיוצרים של פוקימון צריכים כדי להיות יצירתיים ומאוזנים. אי אפשר שלושה סוגים בדיוק מאותה סיבה שאי אפשר ארבעה או חמישה סוגים. צריך לשים את הגבול איפה שהוא אחרת זה יהיה מטומטם לגמרי והזוי לחלוטין, ואני חושב שהגבלה לשני סוגים היא חכמה והגיונית ולא יוצרת בעיות ואם היו פוקימונים עם שלושה סוגים באופן קבוע אז זה פשוט לא היה כיף כי יתרונות וחסרונות היו יוצאים בולשיט אחד גדול.

שאלה: משתמש אנונימי – לפוקימונים יש פופיק?

תשובה: אם פוקימון נולד מהרחם של אמא שלו והוא היה מחובר לשלייה, אז אני לא רואה סיבה שלא. אם הוא נוצר מאבקנים שנשתלו באדמה, אני לא רואה סיבה שכן. אני מתעלם בכוונה מאלו שנולדו מביצים, תשאל אנשים שהיו בהרצאה שלי על רבייה מה יש לי להגיד לגבי זה. אבל בכללי, יש רק ממש מעט מקרים שבהם אנחנו יודעים את דרכי הרביה של הפוקימונים כי הפוקידע כמעט ולא מתמקד בזה אף פעם.

שאלה: עידן – למה אין פוקימון דולפין ויש מלא קופים ודגים?

תשובה: מה הקשר בין זה שיש קופים ודגים לזה שאין דולפין? למה עניתי לך בשאלה על השאלה? מה אתה שואל אותי למה? לוויתנים הם גם דולפינאים, זה מספיק קרוב, לא? יכול להיות שאין מספיק ייחודיות לדולפין כדי לעשות ממנו משהו שייראה מצד אחד כמו פוקימון ומצד שני שיראה בבירור כמו דולפין. לך תדע, אולי סתם לא בא להם דולפינים בטוב.

– – – – –

הערה: כולם, שימו לב. המדור שלי נועד לעזור לבעיות שונות, בדיוניות ואמיתיות כאחת. זה עשוי להיות בדיחה או משהו רציני לגמרי, אבל על כולן אני אענה תשובה מועילה ורצינית, בעיקר כשזאת בקשה לעזרה. אם יש לכם שאלה אחרת שדורשת ידע נרחב ושכל חריף, אני ממש ארצה שתשאלו כדי שאני אוכל לענות.

אבל סתם לשאול אותי מה אני מעדיף זה לא ממש מעניין. מחכה לשמוע אתכם שוב.

פוסטים קשורים

23 תגובות

  1. (ביקום בו כל השקרנים תמיד משקרים,וכל אומרי האמת תמיד אומרי אמת:) אם אני שקרנית,ואני אומרת לך שאני שקרנית,האם אמרתי אמת או ששיקרתי?

  2. כשאני הולך לשירותים, אני צריך לנגב את התחת. לפעמים יוצא מצב שאני מנגב את התחת ולאחר שאני מקפל את העניינים שם, ויוצא החוצה לרחוב, יש לי רטיבות מחודשת באיזור התחת, ואני נאלץ לנגב את התחת שוב. מה עושים כדי להימנע מדברים כאלה?

  3. שאלה מפגרת אבל בכיף-כשיהיה לי פוקימון גו איך אני כדי לי לקרוא לפיקאצ'ו שלי כי עם אתה לא עונה אני פשוט אקרה לו פיקה כמו של רד

  4. הי יש לי שאלה רצינית, בקרב של פוקימון סוג X עם התקפה נמוכה נגד פוקימון סוג Y עם הגנה גבוהה מי ינצח?
    מילון:
    X-יתרון סוגים(כמו אש על עשב)
    Y-חיסרון סוגים(כמו עשב על אש)

  5. בקרוב screwattack יעלו death battle חדש והוא:
    רד/צ'אריזארד VS טאי/גריימון.
    על מי אתה היית מהמר, על כמה ולמה?

  6. vhrb, הייתי שמח אם היית מביא את הסרטון המדובר בקישור כדי שאני אוכל להתייחס יותר טוב למה שמדובר שם. אם היטמן יחליט להביא לי את השאלה שלך.
    היטמן, תקן שגיאה "*לא* עניתי לך בשאלה על השאלה?" ב"*למה* עניתי לך בשאלה על השאלה?"

  7. שאלה 1 אמרתה לי לשאול את מיסטי לגבי סוריקיט, איך אפשר ליצור איתה קשר?
    שאלה 2 לדעתך היטמן שונא שאני קורא לו היט?

  8. שלום גלעד אני וחבר שלי (לא חבר חבר) תמיד מתווכחים מי יותר טוב אינפרנייפ(=חייפ) או סאמורוט בלי קשר לסוגים ואפקטיויות רק למהלכים ולסטטים

  9. Avatar מגה מלואטה Y (לשעבר מגה מלואטה, מלואטה וסלבי הלוואי) (סוף סוף החלטתי איזה מהמגות אני רוצה להיות) הגיב:

    1. אם דור 6 הוא הדור שהציג התפתחויות מגה, אז למה מכל הדור הזה, רק פןקימון שבשחרור המשחק היה בכלל סודי ואפשרי להשגה רק בהאקים הוא הפוקימון היחיד מהדור הזה שיש לו התפתחות מגה?
    2. כשיצא X ו-Y יצאו שלושה פוקימונים מסתוריים: דייאנסי, הופה ווולקאניון. לדייאנסי יש מגה, להופה יש צורת "unbound" אבל וולקאניון… אפילו לא יצא עדיין סרט שלו, למה? הוא גם הפוקימון היחיד מסוג אש ומים למען השם!

  10. האם אתה מאמין בקיומן של רוחות רפאים?
    האם אתה חושב שרוחות רפאים יכולות לעבור בין יקומים?
    האם אתה חושב שסדרות טלויזיה הן בעצם יקום אחר בלא נודע?
    האם אחת מהשאלות שלי תתפרסם בכלל במדור הבא? אם כן, מתי הוא יצא? ואיך אוכל לדעת כמה זמן ייקח לך לענות על השאלות ולהיטמן לפרסם את המדור לפעם הבאה?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *