סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

נינטנדו דיירקט: קצת סדר בבלגאן!

מה פורסם?

נינטנדו דיירקט שודר אתמול ובמסגרתו פורסמו מספר ידיעות. החדשה הכי רלוונטית אלינו היא שבתאריך 27 בפברואר 2016 יצאו המשחקים "אדום", "כחול" ו"צהוב" לקונסולות הוירטואליות שלכם. משמע שתוכלו לשחק במשחקים המקוריים של פוקימון בקונסולות החדשות שלכם. המשחקים יהיו באותה גרפיקה, עם אותם פיצ'רים ואותם חסרונות של המשחקים המקוריים. המשחקים יהיו ניתנים להשגה בחנות המקוונת של E-Shop.

למה זה טוב?

זה יאפשר לשחקנים חדשים וישנים לשחק במשחקים המקוריים של פוקימון, לראות מאיפה הכל התחיל, ובעיקר לחוות את המשחק והנוסטלגיה שנלווית אליו כפי שהיה לפני 20 שנה. כמו כן, המשחקים הותאמו לקונסולה החדשה שלכם, מה שיעניק לכם את הבטחון שהשמירה שלכם לא תלך לאיבוד. עדיין לא ידוע אם באגים כמו מיסינגו ומיו יהיו חלק מהמשחקים הללו, אבל תמיד אפשר להתנחם בעובדה ששחקנים חדשים יוכלו לראות איך זה לשחק במשחק שנראה כאילו הוא מורץ בהילוך איטי. שלא נדבר על כך שאין במשחקים המקוריים סוג מתכת או פיה, אין IV מושלם, ואין נתינת מוצרים לפוקימונים.

למה לא יצאו רימייקים של צהוב, אדום, כחול וירוק?

הם יצאו וקוראים להם "אדום אש וירוק עלה". אי אפשר לעשות רימייק לרימייק. בנוסף לכך, החידושים האחרונים שראו אור הם של דור 3, הלא הם "אלפא ספיר" ו"אומגה רובי", המבוססים על המשחקים "רובי וספיר". מכל בחינה, אין מצב שנינטנדו יחזרו אחורה בדורות כדי להוציא רימייק לדור ישן יותר. אם כבר יצא רימייק, זה יהיה לדור 4, משמע "יהלום ופנינה", אבל זה לא יקרה בזמן הקרוב.

אוקי, אבל למה הם לא מפרסמים משחק ראשי חדש?

פוקימון XY יצא בסוף שנת 2013. עברו רק שנתיים מאז. מי שמסתכל על ההיסטוריה של חברת פוקימון בפרט ועל נינטנדו בכלל, יכול לראות שהם מוציאים משחק ראשי ורשמי כל 4 שנים. מה שאומר שעל מעריצי פוקימון לחכות לפחות עוד שנתיים עד ליציאת המשחק הרשמי הבא.

אבל פוקימון חוגגים 20 שנה להיווסדם. למה הם לא משקיעים?

הם משקיעים. רק בשנה שעברה יצאו המשחקים "אלפא ספיר" ו"אומגה רובי", ובשנה הבאה יצא המשחק "פוקימון GO". מה גם שהחברה בנויה על משקיעים ועל בעלי מניות. הם רוצים תשואה טובה למשך שנים רבות. אי אפשר להוציא 50 משחקים בשנת 2015, כך שיהיה להם רווח של 500% ואז בשנת 2016-2020 הם לא יוציאו כלום. זה למה הם פורסים את המשחקים, ההשקעות וההוצאות שלהם לאורך שנים.

מה עוד אתה יכול לספר לנו?

אני יכול להציע לכם רגע של נחת:

פוסטים קשורים

12 תגובות

  1. הצפי הוא לא למשחק חדש דור שבע אלא ןצלע שלישית לדור שש.
    אני אישית מאוכזב מאוד.

    נ.ב הוכרז גם פוקימון פיקרוס.

  2. שמועה היא ידיעה לא-מאומתת המועברת באופן לא-פורמלי בתחומי חברה מסוימת. שמועה נוצרת כאשר לא קיימת מערכת תקשורת מדויקת, מלאה או אמינה מספיק בנוגע למידע המועבר.

  3. אוי כל כך מעצבן אותי שאנשים חושבים שהסדרה היום היא טובה XD כי לדעתי זה רק נהרס עם השנים ובכללי אש עיצבן אותי מהשנייה הראשונה שראיתי אותו

  4. אין אף חוק שקובע שהם לא יכולים להוציא חידוש לדור הראשון…

    עקרבונית, זה מתבקש עם מגות חדשות, סוג חדש, פוקימונים חדשים, והרבה הרבה תוכן חדש שאפשר לחקור.
    כן, זה קצת משובש מבחינה הגיונית לעשות רימייק לרימייק, אבל אין סיבה שנינטנדו לא יגידו לזה כן.

    ואגב, אפשר לחשוב על זה כך: אחרי שיצא דור 3, הוציאו את הרימייק לדור 1. אז אולי עכשיו שעשו רימייק לדור 3, אפשר לעשות רימייק לרימייק של דור 1?

  5. היי מה אם פוקן טורנמנט? וכל שאר הידיעות כמו רימייק של זלדה טויילייט פרינסס או שקלאוד סטריף מפינל פנטזי 7 מצטרף לסמאש ברוס? אולי תעלו דף עם הכל? אני רק מציע.

  6. 1: פוקימון פיקרוס באמת יצא
    2: איך אתה מנחש שלא יעשו לדור 5 או דור 2 קודם היטמן?
    3: לדעתי פוקימון z קצת מיותר אם יצא. זה כמו עוד x y עם עוד שיפורים שנינדטו יכולים לעשות גם במשחקי הדור השישי היחידים (x y)

  7. דרך אגב יצא אם אני לא טועה בסדרת רזידנט איוול רימייק לרימייק אני לא רואה סיבה למה לא יכול להיות רימייק לרימייק

  8. שחר, המשלקים ככל הנראה לא יהיו בחינם
    אבל בדרך כלל הם לא יקרים.

    מאדקיפ.. לא כתבו על דברים כמו זלדה וסמש…כי זה אתר של פוקימון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *