סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

והפרס הולך ל…

פינה חדשה שנפתחה לאחרונה באתר התיימרה להציג בפניכם את הצוות שלנו. עד כה פורסמו שלוש רשומות; על נתי, על גלעד ועל אלעד. אופי הרשומות – כפי שאתם יכולים לשים לב – הוא קומי. לקחתי את האנשים האלה, מצאתי מה מייחד אותם והפכתי את זה לרשומה בידורית. 

היום אני רוצה לעשות רשומה נוספת, אבל בנימה רצינית יותר. הכירו את מיכל לוי. מי שלא יודע מי זו, מדובר במתזמנת של האתר. אני לא לגמרי סגור על המונחים המדויקים, אבל מתזמנת היא אותה אחת שמתזמנת את הכתוביות כך שיופיעו בזמן שהדמויות מדברות. לפני הרבה מאוד זמן הבנתי שאני יכול לעשות המון דברים, אבל אין לי הרבה סבלנות לתזמון, ופה מיכל נכנסה לתפקיד. 

היא תזמנה לנו את העונה ה13, את העונה ה17, סרטונים של פיקאצ'ו, ספיישלים ואפילו קטע מהמחזמר של פוקימון. אפשר לומר בוודאות גמורה שלולא מיכל, לא היה לנו פה מדור VOD. לאחרונה מיכל פנתה אלי והודיעה לי שהיא מתגייסת לצה"ל. גולשי הפייסבוק של האתר ראו את הברכה שרשמתי לה וברצוני לעשות את אותו דבר גם פה. 

למיכל לוי היקרה, אנחנו רוצים להודות לך כל המלאכה הנהדרת שעשית במסגרת מפלצות כיס. את תזמנת סרטים, פרקים וספיישלים במסגרת פעילות האתר ועל כך יש לך פה מקום של כבוד. אנחנו רוצים לאחל לך שנה טובה, גיוס קל ושירות צבאי נעים, עד כמה שאפשר. אוהבים אותך, גולשי מפלצות כיס. אתם מוזמנים לצרף את הברכות שלכם!

פוסטים קשורים

19 תגובות

  1. גיוס קל עבודה מדהימה!!
    יצא לי קצת לתרגם סרטים ואני יודע כמה העבודה הזאת קשה ובעיקר מעצבנת אני משתמש באגיסאב שהתזמון שלו מגיע בדרך כלל מוכן אז למזלי לא יוצא לי לתזמן
    ואפרופו תירגום יוסי בחיית תחזיר לי תשובה באיימל כתבתי לך שאני רוצה לעזור בתרגום, אני מעדיף שתחזיר לי תשובה כמה שיותר מהר כי עכשיו חופש אני לא יודע כמה זמן יהיה לי כשאני יחזור לבית ספר כבר בדקתי את האיימל משהו כמו 20 פעם היום+ יש את התאוריה שכתבתי לך אני מת לדעת מה מישהו כמוך חושב עליה

  2. לכל מי שרוצה לדעת, מיכל הספיקה לתזמן הרבה יותר מהר ממה שהספקתי לתרגם, אז יש עוד כמה פרקים שמחכים לפרסום.

  3. תודה רבה לך אני מנסה לדמיין מה היה קורה פה בלעדייך (את לא רוצה לדעת) XD בהצלחה בצה"ל ושיהיה לך חג שמח!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *