סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

מכתבים למערכת העיתון מעריב לנוער!

פוסטים קשורים

22 תגובות

  1. גלעד בגיל 7 זכה במקום ראשון בתחרות "הילד עם הכי הרבה ידע על פוקימון בדברים שלא קשורים למשחקים, אבל רק באופן כללי כזה".
    פרס מאוד מוכר.

  2. אני רק רוצה לציין, שכל האמור לעיל אמת לאמיתה, לא הוגשם ולא הופרז אף לא פעם אחת.
    למען האמת, אני כל כך מתרשם מהדיוק, אני טיפה מתפלא מאיפה נמצאו הפרטים האלו, וייוצר מתפלא שהשב״כ לא הציע ליוסי עבודה אצלו.

  3. הודעה רשמית: גלעד הסכים שנערוך סשן ובו אתם תשאלו שאלות והוא יענה עליהן. השאלות יכולות להיות רציניות, שטותיות, בסטייל של מעריב לנוער, בעילום שם, או כל דבר אחר שתראו לנכון, וכשיתאספו מספיק שאלות, אז הוא יענה לכם עליהן. בהצלחה!

  4. 1. הכרתי לאחרונה מישהי שההורים שלה מתאכזרים אליה, חשבתי שאם אני אהיה נחמד אליה אז היא תרצה בי, כי אני אהיה מקור האושר היחידי בחייה. זה לא עבד.
    2. הכרתי גם מישהי אחרת שחלתה במחלת קרום המוח. בנוסף לכך, היא נפרדה מהארוס שלה. אמרתי שאם אוציא אותה ליום של כיף, היא תתאהב בי. זה לא קרה.
    3. הכרתי מישהי למשך שנה. לכבוד יום האהבה התוודיתי בפניה על אהבתי. היא ענתה לי בצורה משפילה שלא מותירה שום ספק לגבי זה שהקשר בינינו לא יכול לקרות.
    4. הכרתי מישהי אחרת, אבל היא גרה רחוק, היא מנתחת הכל עד לרמה של חיבוקים ונשיקות והיא לא ממש אוהבת מגע. אני לא חושב שיצא מזה משהו.
    5. השאלה הכללית שלי מורכבת מכמה שאלות קטנות: איך ניתן להשיג בנות בימינו? והאם זה משהו שדפוק בהן? או שזה אני? אשמח לתשובה בנושא.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *