סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

תיאוריה: התפתחויות מגה / איתי בן חיים

מידע כללי:

"התפתחויות מגה" הן שינוי גנטי בפוקימון. הן ייחודיות למספר פוקימונים בלבד. כדי לגרום לשינוי זה, צריך אבן מגה על הפוקימון וצמיד מגה אצל המאמן. הפוקימונים הראשונים שקיבלו התפתחות מגה הם: מיוטו, בלייזיקן, לוקאריו, מאוויל, אמפרוס ואבסול. התפתחויות מגה קיימות גם אצל אגדיים, כגון: ראיקוזה, לטיאס ולטיאוס. לגראודון וקיוגר אין מגה התפתחות, בניגוד לדעת הרוב. זוהי צורה קדומה ואין לה קשר למגה התפתחות. התפתחויות המגה התחילו מהדור השישי, במשחקי XY. הם המשיכו גם לאלפא ספיר ואומגה רובי, שם יש מגוון דליל במקצת של התפתחויות מגה. כיום יש 48 התפתחויות מגה בסה"כ, כאשר יש 28 התפתחויות מגה בXY, ו20 התפתחויות מגה ובאלפא ספיר ואומגה רובי.

אבן המגה וצמיד המגה:

אבן המגה היא האבן המפתחת את הפוקימון להתפתחות מגה. צמיד המגה הוא המכשיר המעורר את האבן. חפצים אלה חייבים להיות גם אצל הפוקימון וגם אצל המאמן. לכל פוקימון אבן מגה ייחודית משלו.

וכאן עולה השאלה: האם יש גורם המקשר בין כל התפתחויות המגה?

התיאוריה שאני מביא בפניכם אומרת שכן, ומדובר בפוקימון אשר מאחד בין כל התפתחויות המגה. מדובר בדיאוקסיס. כעת אסביר את התיאוריה: כידוע, דיאוקסיס הגיע מהחלל, אז יכול להיות שזה המקור של התפתחות המגה. שנית, יכול להיות שהאבן שלו היא אבן מגה מיוחדת. עוד דבר, יש גם הרבה התפתחויות מגה מהדור השלישי, בדיוק כמו דיאוקסיס, אז אולי זה מסמל משהו. בנוסף לכך, יש עשר התפתחויות מגה מסוג על-חושי (כמו דיאוקסיס). והסבר אחרון הוא הדימיון בין אבני המגה לאבן של דיאוקסיס.

מה יכול לנבוע מזה?

זה יכול לומר כמה דברים: 1. לדיאוקסיס תהיה מגה התפתחות במשחק הבא שיצא. 2. לדיאוקסיס תהיה יכולת שמונעת מפוקימונים אחרים להתפתח להתפתחות מגה בקרב. 3. הצורות הקיימות של דיאוקסיס הן התפתחויות מגה בזכות עצמן.

פוסטים קשורים

19 תגובות

  1. זו תאוריה שאני ועידן פיתחנו לפני שנתיים הנה התאוריה שכתבנו בזמנו
    http://files.photosnack.net/albums/images/c4648264810fb40f1a0eafi148635242/original (זה תמונה שהיא בצעם התאוריה עצמה) כתבתי את אותה תאוריה שוב כשיצאו החידושים לרובי וספיר, העניין הוא שבסוף זה לא קרה, דאוקסיס לא קיבל מגה ונראה שלא יקבל גם, לפחות לא אלפא ספיר ואומגה רובי, לפי דעתי אם מה שיש לו בחזה זה אבן מגה זה מה שמאפשר לו להשתנות לכל כך הרבה צורות, כמו גנום אנושי עם הרבה אפשרויות.

  2. אני מאוווווווד סקפטי אם יהיה מכניקה שמונעת התפתחות מגה.
    הרי אין דרך למנוע התפתחות מגה במשחקים כי נינטנדו רוצה שזו תהיה מכניקת המשחקים העיקרית והמרכזית בקרבות מעתה והלאה.

    הקטע עם דיאוקסיס הוא צירוף מקרים לדעתי.

    דיאוקסיס במקרה יצא בדור שלוש ובדיוק באותו באופן היה אפשר לשחק על ארכאוס בדור 4 למשל.

    חוץ מזה שאיןמשום מידע על המשחקים הבאים, ככל הידוע לנו, עם דור 3 סיימנו, כי אף פעם לא יוצא Reboot למשחק הצלע השלישית של כל דור. אין סיבה שדיאוקסיס יקבל משהו מיוחד במשחק הבא, אם בORAS הוא לא קיבל כלום מתכתחילה – אלו המשחקים שמתרכזים בדור 5.

    בקיצור אני מאוד מתנגד לתיאוריה.

  3. אולי גם גרמפיג יוכל להתפתח כי גם לו יש על הזנב אבן שמזכירה אבן מגה?
    הרי גם הוא על חושי, ובא מדור 3.
    והוא נמצא על ההר שבמרכז המחוז, מקום גבוה שמבחינת קרינה יכול להשפיע על כל האזור.

  4. אני דווקא חושב שיש מן האמת בדברי איתי. מעולם לא פגשנו פוקימון שיכול לשנות צורה בצורה כזו טרם דיאוקסיס. ועכשיו כשיש התפתחות מגה, זה נראה לנו נורמטיבי. עוד דבר שמחזק את הטענה הזו היא העלילה במשחקים של ORAS, שהשחקן צריך להביס את דיאוקסיס עם פוקימון מגה. הפעם מדובר בראיקוזה, אבל הוא לא העניין פה. ואם הורגים את דיאוקסיס, ניתן לתפוס אותו רק לאחר הליגה, מה שאומר שכל הדרכים מובילות לדיאוקסיס. ובמשחק שכולו על עטרת התפתחות מגה, זה אומר המון!

  5. מתנגד!

    1. מה דומה בין האבן של דיאוקסיס לאבן מגה? הדמיון היחיד הוא ששתיהן כדוריות ומבריקות.
    2. ככל הנראה ראיקוויזה הוא המקור למגה התפתחות, (הוא הפוקימון היחיד שמתפתח למגה בלי אבן, מה שאומר ש"אנרגיית המגה" כבר נמצאת בתוכו מלכתחילה, גם הוא מהואן, יש שלוש עשרה התפתחויות מסוגי דרקון ומעופף וארבע מהן מקבלות את אחד הסוגים האלו בהתפתחות).
    3. אתה סתם מצאת הקשרים לא קשורים, זאת אומרת שאם לסלווקינג יש על הקונכייה אבן שדומה לאבן מגה, הוא חצי מסוג על חושי ולתת התפתחות שלו יש התפתחות עם מגה התפתחות אז אומר שהוא המקור של מגה התפתחות?

  6. אולי התאוריה נכונה הרי רואים בספישליים שרייקוזה תוקף את אבן המגה הענקית וגם הוא תקף את דיאוקסיס בסרט זה אומר שאולי אבני המגה בעצם הגיעו מהחלל כמו דיאוקסיס

  7. א. האבן שבאמצע דיאוקסיס היא המוח שלו ולא אבן מגה.
    ב. לגבי הצורות של דיאוקסיס, יש מצב שהן סוג של התפתחות מגה, והנה למה:
    על פי הפוקדקס, דיאוקסיס הוא תוצאה של וירוס חלל שנחשף לקרינה על ידי קרן לייזר. וזה קרה לפני 3000 שנה. אותו הזמן שבו AZ השתמש בנשק האולטימטיבי כדי לירות קרן חלל. נשק שמונע באנרגיה אין סופית. אותה אנרגיה שנפלטת מפוקימון כשהוא עובר מגה התפתחות. יכול להיות שהאנרגיה הזאת היא הקרינה שדיאוקסיס נחשף אליה, ככה שאו שדיאוקסיס הוא התפתחות מגה בפני עצמו, או שהצורות שלו. עוד משהו, דיאוקסיס משנה צורה בעזרת מטאורים, יכול להיות שהקרינה שלהם ביחד עם הקרינה של האנרגיה האין סופית יוצרת קרינה מיוחדת שמשנה לו את הצורה, כמו אבני התפתחות.

  8. הרגע חיזקת את התיאוריה, שעל מנת להפוך פוקימון מגה ואת דיאוקסיס לצורות האחרות שלהם, צריך לחשוף אותם לאבן. אולי הגולה שבגוף שלו זה הצמיד.

  9. קודם כל, ריקוויזה יכול לעשות מגה התפתחות בלי key stone, וההוכחה לזה נמצאת בפרק דלתא כי לא היו קי סטונז בתקופה הפרה היסטורית והדרגוניודים ראו אותו מגה מתפתח.

  10. שינוי גנטי לא יכול לקרות באותו פוקימון אחד. כדי שיקרה שינוי גנטי צריך שיעברו דורות הבאים בהתאם לתנאי סביבה ומחיה בהם היצור חי או להשרות מוטציה ואז הוא יתבטא בדור הבא. אם בכלל…

    אם אתה רוצה פירוש מדויק יותר, אולי ביטוי גנטי מוגבר.

  11. לפי מה שראינו בפוקימון המקורות, ריקוואזה התפתח לצורת מגה באמצעות אבן מגה ענקית.

  12. לריקוואזה אין אבן מגה משלו אלה הוא יכול להתפתח מגה במשחקים באמצעות האירוע בפרק דלתא וגם לפי מה שנראה בטריילרים שיצאו לפני שאומגה רובי ואלפא ספיר יצאו נראה שגם לו היתה אמורה להיות צורה קדומה אך כנראה היא בוטלה ואני מקווה שבמשחק הבא היה פוקימון אגדי חדש מסוג רעל וגם היה התפתחות מגה נוספת לוינאזור ובלאסטוייז ולא עוד צורת מגה לצאריזר

  13. תוספת על התיאוריה אבן המגה נוצרה כנראה תוך די בדיקת האבן הירוקה של דאוקסיס(סרט 7)וכנראה לא התיחסו לאבן שנוצרה כי חשבו שהאבן לא גורמת למשהו מיוחד ורק בדור השישי אחרי שבדקו את האבן גילו שהיא מאפשר התפתחות לצורת מגה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *