סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

משחק דפדפן חדש של פוקימון!

הוראות כיצד לשחק:

1. עליכם ללחוץ על כפתור הPLAY.

2. כדי לשמוע את הוראות המשחק, עליכם לשים אוזניות ולהגביה את הווליום עד הסוף. אני ניסיתי לשפר את הווליום, אבל לא הצלחתי. זו הדרך היחידה שבה תוכלו לשמוע את הוראות המשחק.

3. לחצו על איזור הPLAY למטה הצבוע בשחור.

4. המטרה שלכם היא להשתמש בעכבר ולעבור את המבוך שלפניכם. כלומר, שעליכם להעביר את הנקודה הכחולה מבלי לגעת בקירות עד שתגיעו למשטח הכתום.

5. ברגע שתעברו את כל חמשת השלבים, תקבלו פרס מיוחד!

Get Adobe Flash Player
Play Free Games Online at TooGame.com

6. כשתסיימו את המשחק, כנסו לרשומה הבאה ועדכנו אותנו מה קיבלתם בתור פרס!

http://pocketmonsters.co.il/?p=666

פוסטים קשורים

34 תגובות

  1. למה יש את השיר של לבנדר טאון למטה?
    ואין לי כוח לשחק בזה.. אני חושד בזה.

  2. לא, לא, לא, לא, לא, לא, לא.
    אתם לא עושים לי את זה.
    פאקינג מבוך האימה, אני זוכר את הדבר הזה טוב מספיק כדי שתעבדו עלי איתו -_-

  3. זהו הפסקתי לראות את עונה 17!!!!!!!!!אחרי מה שעשו לסרינה הפרק של אתמול…היא נראת כמו היפית עד שהם הביאו ילדה נורמאלית לסדרה גם את זה הם צריכים להרוס !!!הם גזרו לה חצי מהשיער !!!אני לא רואה פרקים של פוקימון xy אני לא רואה פרקים חדשים עד שהעונה המפגרת הזאת נגמרת קשה להסתכל ככה על סרינה!

  4. מכיר… סיוטים לכל החיים כבר יש לי מכיתה ב… זו היתה מתנת יומולדת מבנדוד שלי לשחק בזה… כמה נפלא שאיבדת את אמונם של מחצית גולשי האתר ולגמרי איבדת רבע מגולשי האתר… כאן אני לא סופר את השלושה שחטפו התקף לב ומתו או את העשרה שהתעלפו ונשלחו לבית חולים. וגם אלו שצוחקים ויעבדו על חברים שלהם לא באמת ככה מבפנים. יש להם סיוטים לכל החיים. תכתוב לפחות הזהרה לבעלי לב חלש או מתחת לגיל 18. יש אנשים שמתו מהתקפי לב כי שיחקו במבוך המחורבן הזה לידיעתך. האירוניה היא שגם כששיחקתי במבוך המפחיד עבדו עליי שיקנו לי דיאס כשאני יסיים….

  5. תגידו אתם מטורפים? יכולתי להיות חירשת מהפול ווליום באוזניות כשקפץ הדבר הזה והכאיב לאוזניים. אפילו אמא שלי שמעה את זה מחוץ לאוזניות (ויש לי אוזניות מעולות שכמעט אי אפשר לשמוע מבחוץ) וכמעט חטפה התקף לב.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *