סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

עדכון אתר: נפרדים מדור VI, וחוזרים לדור III!

רבים מכם בטח שואלים את עצמם את השאלה הבאה – עכשיו כשסיימנו לפרסם את הפוקידע של הדור השלישי, מה מתוכנן להבא? ובכן, היום אנחנו מציינים תאריך מיוחד במינו, אני מדבר כמובן על ה21.11.14, יום צאת המשחקים החדשים "אומגה רובי" ו"אלפא ספיר" בארה"ב. חברינו באירופה יצטרכו לחכות עוד שבוע אחד. אבל אנחנו באתר ננעים לכל המעורבים בנושא את הזמן גם עכשיו וגם בעתיד.

הנה מה שצפוי להתרחש היום באתר:

1. הכל התחיל עם "חייקו" (יהודה), המשיך עם "נסטיצירה" (נסטי) והגיע עד ל"ציורים של תמר" (תמר). היום צעד נוסף יתרחש באתר והוא תערוכת ציורים. אז, אחרי "תערוכת העיר לבנדר" ו"תערוכת ציורי נסטיצירה", אנחנו מתכבדים להציג חגיגה שלמה של ציורים בנושא "התפתחות מגה". אתם מוזמנים להיכנס היום בשעה 16:00 לאתר ולצפות בציורים של גולשי האתר, להתרשם מהם, וגם לגלות מי זכה בספיישל "אומגה רובי ואלפא ספיר".

2. הכירו את דיאנסי! מדובר בפוקימון אגדי שלא פורסם ביחד עם הדור השישי. מספרו הוא 719, הוא מסוג אבן ופיה, והוא – או ליתר דיוק היא – הכוכבת של הסרט ה17 של פוקימון! עד כה מעריצי פוקימון היו צריכים להתאמץ ולצפות בסרט זה בשפות זרות, אך היום אתר "מפלצות כיס" יפרסם לכם את הסרט בתרגום לעברית! הסרט מגולל את סיפורה של דיאנסי, הלא היא מלכת שטח היהלום ועליה לפגוש את הפוקימון האגדי זרניאס במטרה למצוא את כוחה האמיתי וליצור יהלום לב חדש לממלכה. האם היא תצליח? רק ב19:00 תגלו!

כמו כן, יש לנו לוגו חדש באתר לכבוד צאת המשחקים החדשים והרבה מאוד תכנונים לעתיד. אז אתם מוזמנים להוסיף את האתר הזה למועדפים שלכם, להיות חלק מקהילת האתר, להשאיר את השאלות / תגובות / הצעות שלכם ואנחנו נשמח לחזור אליכם בכל דבר ועניין. תהנו מהחומרים החדשים ושתהיה לכם המשך גלישה נעימה!

בברכה – כל צוות פוקימון: מפלצות כיס
Pocketmonsters.co.il

פוסטים קשורים

10 תגובות

  1. יוסי אמרת הכל ישר ולעניין תודה לכל הצוות המופלא של האתר הזה אין יום שאני לא נכנס לפה לפחות 10 פעמים ומתעדכן, סוף סוף סיימתם את הפוקידע דור 3 והציורים פה ממש יפים ומושקעים ישר כוח!

  2. סליחה שלא שלחתי כלום לתחרות… היה לי לחץ בזמנים. בכל מקרה, אני גאה בעבודה הקשה של האתר הזה בשבועיים האחרונים, אבל עדיין, אל תאטו עכשיו, צריך להיות בקצב שלא נצטאך לעשות את זה שוב.
    עוד דבר- רק עכשיו חשבתי להגיד את זה, אבל היטמן "ערך" פוסטר לכנס הבא, בפסח, ככה שמי שרוצה יכול לבקש ממנו או ממני את הקובץ, אבל לא עכשיו, כי… זה לא חשוב עכשיו. עכשיו העדיפות הראשונה היא להתלונן על כמה ששינו את רובי וספיר, ולתהות אם יעשו גם הוצאה מחדש לאדום אש וירוק עלה. או רבואר!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *