סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

עדכון שני: שנה חדשה, תנופה חדשה

שלום רב !

אומנם לא היה פה עדכון למשך זמן מה אך אין זה אומר שלא נעשתה עבודה מחוץ ובתוך האתר. אך קודם כל, אם זה לא מאוחר מדיי, הרשו לי לברך אתכם בברכת שנה אזרחית חדשה טובה ומלאה באור.

בעניין התקדמות האתר, כפי שאתם רואים, לאחרונה נכנסה בי רוח חדשה של השקעה, יוזמה ותנופה אשר איפשרה לי להכניס מספר לא מבוטל של חומרים חדשים לאתר ואתם מוזמנים להסתובב ולהתרשם בעצמיכם.

בין העדכונים האחרונים ניתן למצוא ספיישלים, כדוגמת: העימות הגדול במכלאה של אוק, סלבי וג'וי ולשים את האוויר בחזרה אל תוך אירודקטייל. כמו כן עודכנה פינת האיורים עם ציורי מכונים. וכמובן שאיך אפשר בלי עדכון בגזרת הסדרה, כדוגמת: הפוקימון הנטוש, מסתורי המגדלור, אגדת העלמה והרוח ופריימיפ משתולל.

אני מקווה שתהנו מהחומרים החדשים ושתהיה לכם גלישה נעימה !
Hit Man

פוסטים קשורים

5 תגובות

  1. מדהים אותי איך כל כמה זמן אתה פורש מהבלוג הזה ואז אחרי כמה שבועות אתה חוזר שוב עם כמה עדכונים בתקווה שאולי הפעם בפעם המי יודע כמה מישהו באמת יתייחס לבלוג הזה.

  2. מה לא הגיוני? חצי שנה = 6 חודשים. בערך כל חודשיים אתה פורש מפה ואז חוזר. אני לא מבין למה. מילא בפעם השנייה, אבל אתה לא מבין שזה שאתה לוקח את אותו החומר שפירסמת בפוקימונס ושם אותו פה לא כל כך מביא אנשים?

  3. בניגוד לאתרים אחרים, העדכונים פה אכן מופיעים פעם בכמה שבועות, אך החומר שמועלה לאתר הוא על בסיס קבוע. בין החומרים השונים ניתן למצוא דברים שפירסמתי בעבר וכמו כן גם דברים חדשים שטרם פורסמו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *