סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

פרק 338 – מיי נגד הפנטום / Disguise Da Limit

– קרדיט לסיקור ותודה: אור הצ'רמנדר –

שם הפרק – English
Disguise Da Limit

שם הפרק – עברית
מיי נגד הפנטום

שם עונה ומספר פרק
אתגר – פרק 338 (AG-062)

תמונת הפרק

עלילה
טימי מגיע לתחרות הסרט באיחור, בגלל שיעורי הבית שאמא שלו נתנה לו. ג'סי גם כן נלחמת בזהות בדויה. מאי מצליחה לעבור לסבב השני למרות ביצועים חלשים של סקיטי. כל השלושה עולים לשלב הבא. בסיבוב השני מאי מנצחת אדם עם וורטורטל ופאנטום מנצח את ג'סי. התחפושת של ג'סי מתפוצצת ולאחר שזה קורה, היא מנסה לגנוב את דאסקלופס, אבל פיקאצ'ו עוצר בעדה. המתקפה של פיקאצ'ו חושפת את פניו של טימי, ובינתיים, אביו של טימי מדבר אל אשתו ומעלה את העובדה שהיא שונאת פוקימונים רק כי ההורים שלה לקחו את פוצ'יאנה האהוב שלה ממנה כשהיא הייתה ילדה. היא מתרצה ומחליטה לעודד את טימי בתחרות. מאי וטימי מתמודדים בסיבוב האחרון, וסקיטי ממשיכה בביצועים החלשים שלה, הפעם בגלל שמדובר במתקפות מסוג נורמלי. מאי נזכרת במתקפה סיוע, אבל מפחדת להשתמש בה. בסוף היא תוקפת עם סופת שלג ומנצחת בתחרות. בסוף, אימו של טימי מעודדת אותו להמשיך להתחרות בתחרויות.

פוקימונים בולטים בפרק


אירועים מיוחדים בפרק
– טימי מתחיל להתחרות בתחרויות הסרט.
– מאי מנצחת את טימי בגמר התחרות הסרט.
– טימי מסיים במקום שני בתחרות הסרט.

קישורים

פרק 337

עונה 7

פרק 339

מדריך פרקים

פוסטים קשורים

6 תגובות

  1. קוקו אתה צודק לגימרי זה כמו שפיקאצ'ו ניצח באיזה פרק אגדי במכון

  2. כן אה. לפחות לסקיטי יש את המתקפה סיוע שאפשר להשתמש איתה במתקפות של שאר הצוות שלה

  3. מה שעצוב זה שאמא של טימי מנסה להרחיק את טימי מעולם הפוקימון בכללי רק בגלל שלקחו לה את הפוקימון האהוב עליה. ובטענה שאם לא תחשף אליהם, לעולם לא תרגיש פגוע מהם.
    דבר ראשון: מאוחר מדי להרחיק אותו מפוקימונים ככה שאם היא הייתה מצליחה היא פשוט הייתה פוגעת בו אותו הדבר, והופכת למפלצת שההורים שלה היו ואני מנחש שהיא לא רוצה את זה בסופו של דבר.
    דבר שני: זה שהיא הייתה חסרת עמוד שדרה בשביל להגן על היחסים של עם פוצ'יניה והיא גם בסוף הפכה למה שההורים שלה רצו בלי התנגדות זאת כבר הבעיה שלה. למה טימי צריך לסבול על זה?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *