סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

דברים קריפים / על טבעיים / מוזרים בפוקימון – איגור

פוקימון תמיד היה מוצר לילדים, אבל אין זה אומר שאין דברים שאינם מתאימים לילדים. בכתבה הזו אני אתמקד בדברים מהסוג המוזר, המפחיד והעל טבעי שהתרחשו במשחקי הפוקימון, באנימה ובמנגה .

1. הטירה הישנה – במשחקים פנינה/יהלום/פלטינה יש מקום ביער אטרנה שבו יש בית נטוש, שם ניתן למצוא שם חפצים וגם את הפוקימון הנדיר רוטום. אבל יש שם עוד משהו: רוחות רפאים! כן, אם תיכנסו לאחד החדרים בקומה העליונה, אתם תראו בצד ימין ילדה קטנה שיוצאת מהחדר, ואם זה לא מספיק, כשתיכנסו לחדר האוכל, תראו איש זקן הולך לכיוון המטבח ונעלם! המקום הזה כל כך מפחיד שאפילו גרדניה, מנהיגת המכון העשב בעיר אטרנה פוחדת ממנו! באופן אישי, אם לא היה שם רוטום, לא הייתי נכנס לשם!

2. רוח הרפאים במשחקים – בפוקימון שחור ולבן יש גשר שנקרא Marvelous Bridge, ביציאה ממנו תראו בחור ולידו בחורה. כשתנסו להתקרב אליה, היא תעלם. אחר כך, תדברו עם קשישה בתחנה המפרידה והיא תספר לכם על אברה שאותה הילדה אהבה. כשתחזרו, תראו אותה עוד פעם, הפעם כשתתקרבו, זה יראה כאילו היא נופלת מהגשר! ואם זה לא מספיק, בפוקימון שחור ולבן 2 בבית המוזר תראו את אותה ילדה שלוש פעמים וכל הזמן היא נעלמת. כשתפגשו אותה בפעם השלישית, היא מזכירה את נוצת הירח של כריסליה. מה שמעניין הוא שהמקום שבו תשיגו את כריסליה הוא באותו גשר שנפלה הילדה. וכמו שאמרתי קודם, לולא היה אפשר להשיג כריסליה בזכות הנוצה לא הייתי נכנס למקום הזה.

3. סברינה מהאנימה – לעומת המשחקים ששם סברינה היא לא מאיימת, באנימה היא ממש מפחידה! שם היא משתמשת בבובה שתדבר במקומה ובזכות כוחותיה העל חושיים היא יכולה לשלוט בפוקימון שלה! ואם זה לא מספיק, היא יכולה להפוך אנשים לבובות הפרטיות שלה ובפרק שהיא השתתפה, היא כמעט הרגה את אש, ברוק ומיסטי. סברינה עשתה לי סיוטים!

4. העיר לבנדר – אי אפשר לעשות כתבה על דברים קריפים בלי להזכיר את העיר לבנדר! במשחקים של הדור הראשון מסופר שמגדל הרוחות הוא בעצם בית קברות שבו הרטיקייט של גארי אוק נרצח על ידינו! בפוקימון מקורות וגם במשחקים הראשונים אנחנו לומדים על זה שצוות רוקט הרג את מרוואק שניסתה להציל את חיי בנה. וכשצוות רוקט השתלטו על מגדל הרוחות וחטפו את מר פוג'י, היא ניסתה לעצור את כל מי שנכנס למגדל בגלל מה שעשו לה. בתוך המגדל יש אנשים פסיכופתים שנלחמים איתך ואפילו אחד שרוצה דם ממך!

5. פוקימונים זומבים – המנגה זה הדבר השני הכי קריפי בפוקימון . אם תקראו את חלק 26 במנגה של מפלצות כיס תראו שם פוקימונים זומבים מלחיצים! ואם זה לא מספיק, הפוקימון גסטלי – שבאנימה עשו אותו נחמד יותר – במנגה הוא מפחיד ושולט בגארי ובפוקימון שלו צ'רמיליון! דמיינו שאחד החברים או המכרים שלכם נשלט ע"י מישהו והוא לא שולט בעצמו, אל תגידו לי שזה לא מפחיד. ויותר מזה, בחלק 28 של המנגה אתה תראו מארבוק חצוי עם דם ואיברים פנימיים. אותי אישית זה לא מפחיד, אבל זה כן מאוד מגעיל!

6. הפוקידע – גם הפוקידע לפי דעתי הוא הדבר הקריפי ביותר. אני לא מתכוון למכשיר עצמו, אלא על מה שכתוב על הפוקימונים. כמובן שיש שם דברים מגניבים ומרתקים, אבל יש גם דברים מאוד מפחידים! אני אתן לכם מקבץ של 10 של דוגמאות:

א. היפנו – פוקימון פסיכוטי שיכול לשלוט באנשים עם היפנוזה!

ב. פריליש – פוקימון רשע שמטביע אנשים בתוך הים!

ג. פאנטומפ – פוקימון שעשוי מנשמות של ילדים שמתו בתוך יער!

ד. פרוסלאס – פוקימון ממין נקבה שמקפיאה אנשים למוות!

ה. קיובון – פוקימון שעל ראשו יש גולגולת של אמא שלו המתה!

ו. האנטר – פוקימון שכאשר הוא מלקק אותך אתה רועד עד המוות!

ז . ג'ליסנט – פוקימון שכאשר עוברת לידו ספינה , הוא מטביע אותה!

ח. קבוטופאס – פוקימון שבעזרת הטפרים שלו שואב ממך נוזלים!

ט. שאנדלור – פוקימון ששורף רוחות ומכניס את אויביו לטראנס מוחי!

י. פרליגיטור – פוקימון שנושך את ראשו של אויבו ומוציא את הראש מגופו!

7. רוח הרפאים של X ו-Y – אני בטוח שרובכם יודעים על הרוח הזאת אבל עדיין חשוב לי לציין אותה. בעיר לומיוס בבניין אחד יש רוח רפאים. אם תעלו לקומה השנייה של אותו בניין, האורות יתחילו להתעמעם ואז היא תופיע מאחוריכם. אני לא שיחקתי במשחק הזה אבל רק לשמוע את הסיפור זה הפחיד אותי. האמינו לי, שכשאני אשחק אני לא אתקרב למקום הקריפי הזה! במפגש איתה היא אומרת: "לא, אתה לא האחד" ונעלמת. זה בהחלט אחד מהדברים הקריפיים.

8. התמונות של הפוקימונים במשחקים – במשחקים הראשונים של פוקימון אדום/ירוק/כחול היו תמונות קריפיות של פוקימונים. לדוגמה, היו פוקימונים שהפחידו אותי באיך שהם נראו, אבל בצאת הדור השלישי, הפוקימונים נראו לי בסדר וכבר לא הייתה לי כבר סיבה לפחד. אבל עדיין, התמונות האלו מפחידות. היטמונצ'אן במשחקים הראשונים נראה מוזר, העיניים של ויגליטאף בפוקימון אדום וכחול מפחידות נורא, אבל התמונה הכי נורית על פי דעתי היא של מיו! הפוקימון המתוק הזה נראה כמו מפלצת! הוא נראה כמו עובר! וזה מפחיד וקריפי! בסופו של דבר, הם שינו את הפוקימון, אבל עד עכשיו התמונה רודפת אותי .

9. אנון – לפי הסרט השלישי, אנון הוא פוקימון ביישן שלא רוצה לצאת לעולם החיצוני, יש לו גם יכולת לתפוס רגשות של בני אדם, הוא יכול לתקשר עם אחרים בעזרת גלים אלקטרומגנטיים והוא יכול ליצור יצורים חיים, כמו אנטיי! מה שאפשר להבין זה שהאנון הוא פוקימון חזק מאוד. לעומת זאת במשחקי הפוקימון, הוא חסר ערך בכל מובן אפשרי! הוא אחד הפוקימונים הכי חלשים בפוקידע, הוא לא יכול להתפתח והוא יודע רק מתקפה אחת: כוח נסתר. אני יודע שהרבה מכם חושבים שכוח נסתר הוא לא בהכרח מתקפה גרועה ואני מסכים, אבל זאת המתקפה היחידה שהוא יכול ללמוד! הוא פוקימון על חושי שלא יודע מתקפות על חושיות. למרות הכל, אנון הוא פוקימון מסתורי מאוד ואין עליו כמעט מידע ביחס לפוקימונים אחרים. שמו באנגלית זה Unown שאומר "לא ידוע". לאנון יש צורות של ה-ABC כולל סימן שאלה וסימן קריאה, שזה 28 צורות. איך פוקימון שיש כל כך הרבה צורות הוא כל כך לא מגוון. ואיך פוקימון כל כך חלש יכול ליצור יצורים כמו אנטיי. אכן תעלומה על טבעית.

10. מיסינגנו – רובכם מכירים את הפוקימון המיסתורי הזה שנוצר בגליץ' עוד במשחקים המקוריים של נינטנדו. האמת היא שאף אחד לא יודע איך הוא נראה. במשחקים המקוריים רואים תמונה מטושטשת ובמשחקים של דור 3 רואים מן עיגול וסימן שאלה. מיסינגנו לפי השמועה הוא סוג נורמל שמספרו בפוקידע 000. לפוקימון הזה יש יכולת הזויה, שכאשר הוא תוקף את היריב שלו, התמונה נראית מטושטשת לגמרי. יש אנשים שאומרים שמיסינגנו הוא פוקימון שנמחק מהמשחק, כמו התת התפתחות של קנגסקאן. אני מאמין לזה. על כל מקרה, מיסינגנו הוא אכן פוקימון מיסתורי.

תודה על הקריאה, מקווה שנהנתם.

פוסטים קשורים

36 תגובות

  1. צ'רמנדר – תודה רבה 😀
    פרוגאדיר – א. אני יכול לעשות כתבת המשך אבל זאת כרגע לא כתבה קבועה
    ב. כן ניתן לתפטס מיסינגנו , אני תפסתי , ויש ביוטיוב הרבה אנשים שתפסו , אבל כאשר אתה תופס אותו המשחק נהיה בגליצ'ים :/

  2. כן הוא מטריד.

    חלק מהדברים בכתבה גם הטרידו אותי, למשל, הכי הטריד אותי הדבר הזה עם האישה שנראה כאילו שהיא נופלת מגשר…

  3. עבודה מעולה.
    אני מאוד מתחבר לקטע של הפוקידע. בהחלט יש המון פירושים מהפוקידע שמעבירים לך צמרמורת ובעצם הופכים את הקטע הילדותי לקטע לא מעט אפל. לדוגמא, צ'אנדלור ידוע כפוקימון ששורף את נשמות המתים.

  4. רק זה חסר לכם עם תתפסו את מיסטנגו זה יקלקל לכם תמשחק ועוד עם זה המשחק המקורי ולא אומלוטר המשך ידפק גם עם תתחילו משחק חדש ולכן לא לתפוס אותו.
    פעם פקע לי מיסטנגו מביצה חחחחחח זה היה בזהב ויכלתי להכניס יותר מי 6 פוקימונים לתיק בקיצור בסוף נדפק לי המשחק….. עם תפגשו מיסטנגו החפץ ה 6 השתכפל זה כול שכפלתי סוכריות נדירות חבל שרק במשחקים הישנים ניתן למצוא אותו….

  5. אני הצלחתי ללכוד את הפוקימון "מיסינגנו " במשחק של הדור השלישי,והוא באמת פוקימון 000 והוא גם בררת מחדלו ואני לכדתי אותו באופן מבוקר שאני גרמתי לזה ,במשחק שאני ערכתי בעזרת תוכנה מיוחדת שעורכת את המשחק.

  6. נתנאל-גם אני עשיתי אז זה אבל מיסטנגו המאניק הזה בזבז לי את כל הפוקדורים וגם את כל הכסף

  7. אני הייתי מתמקד על עובדה מאוד מטרידה. העובדה שהיפנו הוא בעל יכולת שליטה על מוחות, גם של אנשים ובעיקר על ילדים, והוא חוטף ילדים. ממש כמו בדור השלישי. תדמיינו רגע פדופיל עם יכולות על היפנוטיות שהוא גם ממש חזק. וגם אם לא ממש שליטה, אז לפחות טישטוש ובלבול.
    צוותי הצלה יהיו צריכים לצאת כל יום בערך עם אנשים ממש חזקים ומנוסים. ודמיינו לעצמכם איך אנשים עם כוונות רעות היו משתמשים בזה.

  8. גלעד – אם הייתי מתמקד בהיפנו בצורה רצינית , היה לוקח לי חצי כתבה רק לספר על כמה הפוקימון הזה מטריד כמו פדופיל

  9. יש כאלה שאומרים שקיובון הוא הגור של קנגסקאן והוא לוקח לקנגסקאן את הראש אחרי שהוא מת ואחר כך מתפתח למרוואק

  10. למי שלא ראה את הפרקים עם סברינה אז כוחות על חושיים עוברים אצלה במשפחה.
    חוץ מזה אחרי שהאנטר פוצץ לה פצצה בפרצוף היא התחילה לצחוק והפכה לבנאדם נחמד.

  11. ברור שלאנון אחד אין שום כוח הוא מייצג רק סמל אחד. הכוח שלהם הוא במספרים. אם הם כותבים משהו הוא נוצר, כמו למשל "אנטיי", ואם תסתכלו טוב בקטעים שהם מופיעים בהם בסרט השני תוכלו לראות שהם מחברים מילים ואפילו משפטים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *