סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

עדכון 67: התשמע קולי, רחוקי שלי!

חג חנוכה שמח לכל גולשי אתר "פוקימון: מפלצות כיס"!

זהו העדכון התקופתי שיסכם עבורכם את פעילות האתר בחודש האחרון:

נתחיל מהסוף: בימים אלה אנחנו עורכים את שבוע הפרסומים החגיגי של חנוכה, ובמהלכו יפורסמו רשומות כמספר הנרות שאנחנו מדליקים בחנוכיה. המטרה היא כפולה; גם לפרסם מספר רשומות גדול אשר נמצא בארכיון האתר ורק מחכה להתפרסם, וגם להעניק לכם משהו לעשות במהלך חופשת החנוכה. אז אנחנו מקווים שתהנו וחג שמח!

במדור מנגה החודש יכולתם להתעדכן בארבעה פרקים מעלילותיו של גולד במרדף שלו אחר סילבר. ננצל את ההזדמנות הזו ונבשר לכם שהגענו לפרק מספר 100 לפי הספירה המקורית, ופרק 198 לפי ספירת האתר. הנה לינקים לפרקים האחרונים: 195, 196, 197, 198. אנחנו מקווים שתמשיכו לקרוא את המנגה ולהנות ממנה!

מלבד זה, גם החודש המשכנו לעדכן את פרויקט הפוקידע של הדור השני של פוקימון. אנחנו מתקדמים בצעדי ענק לקראת פוקימון מספר 200, ובינתיים אתם יכולים לראות שהגענו לפוקימון מספר 192, הלא הוא סאנפלורה השנוא! מי שגולש באתר כבר יודע שסאנפלורה והתת התפתחות שלו כבר נתנו לי רעיון להקים טורניר חדש במסגרת האתר, שבו נבדוק מיהו הפוקימון השנוא ביותר על קהילת האתר. דבר זה יצא לפועל בתחילת שנת 2014, כך שיש למה לצפות!

כמו תמיד, החודש המשכנו לפרסם את סיקורי העונה השישית של פוקימון, ובתור האתר היחידי בעולם שמספק את המידע הזה בעברית, זה מאוד נהדר לראות את התגובות שלכם על כל פרק, את הדעות שלכם על הפוקימונים שמופיעים בו ואת פרטי הטריוויה שאתם כותבים בתגובות, אשר מוסיפות המון עומק לסיקורים. תודה רבה לכם!

החודש הזה נסטי שלנו בלטה מעל לכל השאר, במיוחד כאשר היא הפכה להיות מנהלת הרשתות החברתיות שלנו, לצד נתי. מלבד תפקידה החדש, היא הספיקה לשחרר ציורים חדשים במסגרת הפרויקט של אנסטסיה. כמו כן, היא העלתה שאלה בפייסבוק השואלת אתכם לגבי הפייקמון האהוב עליכם, שאלה אשר עשויה לזכות אתכם באפשרות להשתתף בפרויקט שלה. מלבד זה, נסטי המשיכה את מדריך הוידאו של פוקימון צהוב. ולסיום, היא פרסמה כתבה משעשעת על חיקויים של פוקימון. גשו ותראו בעצמיכם!

אני רוצה גם לומר מילה טובה לאלעד, אשר פתח פרויקט חדש במסגרת האתר ושמו – שחק אותה כמו ShOwDoWn. מטרת הפינה הזו היא להעניק לכם, שחקני משחקי הוידאו, את ההבנה שאפשר לשחק מול שחקנים מקצועיים ולהציב להם מלחמה ברמה תחרותית. את כל ההמלצות, הסטים והטיפים ניתן למצוא בשלוש מהדורות נפלאות של הפינה: וואבאפט, דיטו, וצ'ריזארד. ובקרוב, אתם צפויים לקבל את ספיישל חנוכה שבו יתפרסמו מספר פוקימונים בו זמנית. תודה רבה לאלעד! אנחנו מורידים בפנייך את הכובע!

בפינת המדריכים החודש פורסם לו המדריך של אוהד – צינוק מסתורי: צוות הצלה אדום שבו הוא מתדרך אתכם בנוגע למשחק הזה. כמו כן, מדריך הדמויות ממשיך להתעדכן באתר עם כל הדמויות החדשות שמופיעות בעונה החדשה של האנימה, והחודש התעדכנו הדמויות של השוטרת ג'ני, ויולה וגרייס. אפרופו נושא זה, אל תשכחו להכנס כל סוף שבוע לאתר על מנת להתעדכן על הפרק החדש בעונה 17 של פוקימון – XY, שם אנחנו מעדכנים את הסיקור המלא, צפייה ישירה ועוד הרבה הפתעות.

אי אפשר לדבר על עשייה באתר מבלי להזכיר את איגור, סוס העבודה שעושה כמעט הכל באתר. ואני מתכוון להכל. הוא השתלט על מדור ההורדות והוא זה שסיפק לכם את המשחקים הבאים: פוקימון זהב זוהר X, פוקימון האופל העולה, פוקימון סנייקווד, נצחון אש, גורל רובי שלטון האגדות. מלבד זה, הוא גם עזר לי בהכנת הסטים של הקלפים והחודש יכולתם להנות מפרסום של הסטים הבאים: נצחונות אצילים, כוחות מתגלים, שחור ולבן. נקדים ונאמר שכל הסטים כבר מוכנים ורק מחכים לפרסום. תודה איגור!

בקטגוריית החדשות עדכנו אתכם על כל מה שקורה בגזרת הפוקימון בישראל, בין אם זה טורנירים, ליגות, מפגשים וכיוצא בזה. את המהדורה המיוחדת הזו תוכלו לקרוא כאן – מהדורת חדשות: פוקימון בישראל. מלבדה, פורסם דף המידע על מגה התפתחות, עם כל הפוקימונים שידועים עד כה. ועודכנו דפים כמו פוקימונים – דור שישי, ומילון פוקימון עברי / אנגלי, אשר מעודכנים לדור השישי של פוקימון. ולבסוף פורסם לו מידע לא רשמי שבו נחשפו פוקימונים אגדיים חדשים והתפתחות מגה נוספות.

קטגוריית בידור גם היא בלטה החודש עם פרסום של פרויקט "פוקימון ישראל" מאת אליעד. בהזדמנות הזו אני רוצה לומר תודה לאליעד ולבקש ממכם לבקר באתר שלו, הנמצא בכתובת הבאה: pokemondexil.blogspot.co.il. נוסף על כך, פורסם לו פרויקט מסקרן במיוחד, אשר הפך כבר למסורת באתר. כן, אני מדבר על פרסום ספר המזלות של פוקימון שקיבל יותר מ50 בקשות. נתון מטורף נוכח העובדה שבמהדורה הראשונה היו רק שבעה משתתפים. כמו כן, פורסמה גם המהדורה השנייה של קעקועי פוקימון 2. ולבסוף, עלה לאתר הפוסט של אספור – הפוקימון שכבר ראה את הכל. אנחנו לא יודעים אם זה ספציפית בידר אתכם, אבל אנחנו מקווים שנהניתם!

לא נלך לפני שנגיד שאתם תמיד מוזמנים להכנס לאשכול לשחקני XY, שם תוכלו למצוא קודים של חברים ישראלים אחרים, להתייעץ על שישיות, לשאול שאלות, לקבוע קרבות, להחליף מוצרים וליצור את מה שכבר קיים – קהילה. מלבד זה, אתם תמיד מוזמנים לעשות לייק לדפים הבאים של האתר, ורק אלוהים יודע שיש הרבה כאלה:

יש את יוטיוב, ששם אנחנו מעלים קליפים של מדריכי וידאו. יש את פליקס, שם אנחנו מעלים הצצות מהירות, טריילרים, שירים, פתיחים ועוד כמה הפתעות. יש את דף הפייסבוק, שם אנחנו מעדכנים אתכם בכל פעם שעולה רשומה חדשה לאתר, כמו כן, נערכות שם מדי פעם תחרויות גולש האתר, עולות כל מיני תמונות, קומיקסים ובדיחות, זה מאוד כייפי וקהילתי. דף גוגל פלוס עושה את אותו התפקיד ולכן אין טעם לפרט עליו, אם כי יש טעם לעשות לו 1+ אם אתם יותר בקטע הזה.

ולבסוף אתם חייבים לבדוק את האתרים של השותפים שלנו: fast-sub.info, ו-banditto.co.il/forum. הם עובדים מאוד קשה על הדברים שלהם ואנחנו מאוד גאים להיות שותפים של אתרים אלה.

זה היה הסיכום לחודש נובמבר 2013: 22,435 מבקרים | 380 מינוי גוגל פלוס | 90 רשומים לפייסבוק | 432 משתמשים לערוץ היוטיוב | כמו תמיד, אתם מוזמנים להשאיר את השאלות / תגובות / הצעות שלכם ואנחנו נשמח לחזור אליכם בכל דבר ועניין. תהנו מהחומרים החדשים ושתהיה לכם המשך גלישה נעימה!

בברכה – כל צוות פוקימון: מפלצות כיס
Pocketmonsters.co.il

פוסטים קשורים

14 תגובות

  1. אני אומר לך מראש, עלי זה סנטרט, בתור מי שהתחיל עם נשמת כסף (אני עושה רידו עליו כרגע!).

  2. תודה לך על המחמאה 😀 בהחלט החודש הזה היה טוב מאוד בשביל כולם 😛 מקווה להמשך טוב כמו זה ואם אפשר אז אפילו יותר טוב 😀

  3. אני מאוד רוצה לעשות משהו, אבל אני לא יודע מה… 🙁
    יש לי משהו בתכנון אבל זה ממש מסובך וקשה…

  4. אני היחידי ששם לב שגרנינג'ה בתמונה מחזיק ראסנשורקינים? שניים? הוא באמת אחת מהנינג'ות המדהימות (הבדיחה היא למי שראה נארוטו שיפודן)

  5. מישהו יכול בבקשה לומר להיטמן שאני רוצה שיעשה מדריך של משחק הפוקימון הכי קשה שיש כמובן שזה hack אז המשחק הוא ברקת 386 אני עוד לא הבסתי את רביעיית העלית והפוקימונים שלי ברמה הכי גבוהה זה המתחיל שלי typhlosion הוא ברמה 94 אני פשות אובד אצות אז בכל מקרה שמישהו ימאר על המשחק הזהמ ברקת 386 באתר vizzed

  6. רוקו – אנחנו לא נוהגים למחזר רעיונות.

    אלון – אתה מוזמן לדבר איתי על זה ונחשוב על משהו בשבילך ביחד.

    נסטי – הפרק עדיין לא פורסם עם תרגום באנגלית ברשת ולכן אני לא יכול לסקר אותו. אם מישהו ימצא את פרק מספר 8 של XY עם תרגום באנגלית, שישלח לי אותו ונסקר אותו. אנחנו לא עושים חצאי עבודות.

    rayquaza – דבר עם אוהד לגבי זה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *