סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

עדכון 50: נאמר לי שיהיו פה עוגיות!

בואו ואספר לכם מקרה על אדם אשר אהב להתרפק על העבר. לדוגמה, כאשר היה מגיע למסעדה ואוכל מכל טוב, היו פניו מחמיצות מגעגוע כאשר נזכר בארוחה אשר אכל מלפני שנים. כאשר בילה עם אישה יפת תואר, תמיד השווה אותה לקודמותיה. וכשבילה בנעימים עם משפחה ואהובים, תמיד נשען לאחור והצהיר ש"פעם היה פה טוב יותר".

אני לא מאמין בדרך הזו. כיום, יותר מתמיד, אני יכול להגיד שאני נהנה להיות חלק מן האתר הזה. אני אוהב את העשייה שבו, ואני מעריך את היצירה שלו. לא יכולתי לבחור קבוצה טובה יותר של גולשים אשר יהיו חלק מהדבר הזה שאנחנו קוראים לו בית. עדכון חמישים אומנם אמור להיות סוג של סיכום, אבל בשבילי זוהי רק ההתחלה.

אז בפעם החמישים, זהו העדכון התקופתי שיסכם עבורכם את פעילות האתר בחודש האחרון:

נתחיל עם הפרויקט שעשה לא מעט גלים באתר בחודש האחרון ואני כמובן מתייחס למשחק "העיר לבנדר". זה כבר זמן מה שאני מנסה להרים פעילות חברתית באתר כמו במשחקי תפקידים והעובדה שפסח היה בפתח רק נתנה לי את ההזדמנות הזו. היו לי כמה אופציות ובסוף בחרתי במשחק "העיירה", וניסיתי לשנות אותו מעט כך שהוא יהיה מתאים לנושא האתר. מיותר לציין שפרויקט הזה הוא בגדר הצלחה מעל למצופה. אפשר לראות את זה במספר התגובות לכל יום משחק, בכמות האנשים שנכנסה לאתר על בסיס יומיומי ובמשוב שלכם. בכל מקרה, אני רוצה להודות לכל מי שהשתתף במשחק. אני מקווה שנהניתם ואני עוד יותר מקווה שזו רק יריית הפתיחה לפרויקטים חברתיים נוספים באתר. על מנת לראות מה הלך במשחק, אתם מוזמנים להכנס ללינקים הבאים: הרשמה, הוראות וחלוקת תפקידים, יום 1, יום 2, יום 3, יום 4, יום 5.

דבר נוסף שעשינו החודש ואני ממש גאה בו, זה הקליפ של "צייר את החיים שלך גרסת פוקימון מפלצות כיס". מדובר בטרנד שתקף את האינטרנט לפני מספר ימים והחלטתי שמן הראוי שגם אנחנו נשתתף בו. אז ישבתי וחשבתי על נקודות מרכזיות שניתן יהיה לספר בקליפ, מצאתי שיר רקע מתאים וגייסתי את אוהד האחד והיחיד למלאכת הקריינות. הסיבה שהדבר הזה כל כך קרוב ללבי היא שלא רואים את הדברים האלה בשום מקום אחר וזה מה שמייחד את האתר שלנו. אז מבלי לבזבז יותר מדי מילים מיותרות, אני מתכבד להציג בפניכם את התוצר הסופי.

החודש הזה סימן גם את נקודת התפנית שבה גולשי האתר תרמו משלהם יותר מתמיד. לדוגמה "פרוייקט חייקו" הפציץ החודש עם אוסף מחודש של פייקים ששוב כבש את ליבם של הגולשים. תודה ליהודה על כך. גלעד המשיך במדריך הוידאו שלו ל"פוקימון קריסטל", ואנחנו מוסרים מפה דרישת שלום חמה לששון ולשאר החברים שגורמים לנו לחייך בכל פעם מחדש. קאי בלה כתב את מדריך הדמות של "ברוק" ואנחנו אסירי תודה לו על כך. אלון כתב כתבה חדשה המציגה "25 תיאורים מוזרים, הזויים וחולניים של פוקימונים" במשחקים. תודה לכל מי שתרם, כתב או היה חלק בעשייה של החודש הזה. תודה רבה.

אבל אי אפשר לדבר על תרומה לאתר מבלי להזכיר שני אנשים אשר עשו מעל ומעבר, ואני מדבר על נתי ועל איגור. אתם אומנם לא ראיתם אותם בפעולה, אבל השניים האלה עשו פלאות באתר הזה בחודש האחרון. אני רוצה לנצל את ההזדמנות הזו ולהודות להם באופן אישי. אתם הגדולים מכולם. אחד מהדברים שהם עזרו לי בו זה החייאת מדור הקלפים וזה למה החודש יכולתם להנות משני סטים חדשים: "משלחת", ו"האוסף האגדי". כמו כן, הם אלה שסיפקו לינקים להורדה למשחקי פוקימון פופולריים: "פוקימון יהלום להורדה", "פוקימון שחור 2, לבן 2 להורדה". וכמובן, הם אלה אשר דאגו שיהיה לכם מספיק דברים לשמיעה עם פרסום "אוסף נעימות אנימה". איגור, נתי, אני באמת מוריד בפניכם את הכובע.

גם הפעילות השוטפת באתר לא הוזנחה החודש ויכולתם להנות ממיטב החומרים שלנו. לדוגמה, החודש פורסמו תשעה סיקורים לעונה החמישית של פוקימון – "מסעו של מאסטר". לצד זה, פרויקט "הפוקידע" ממשיך להתקדם בצעדי ענק ואני מאמין שכבר בחודש אפריל הקרוב אנחנו נסיים את הדור הראשון. במדור המנגה של האתר "הרפתקאות פוקימון", פורסמו החודש פרקים על ימין ועל שמאל והם ימשיכו להתפרסם גם בשבוע הבא. יש למה לצפות. כמו כן, המדריך השלם לסיום המשחקים "פוקימון שחור 2, לבן 2" ממשיך להתפרסם על בסיס קבוע, וכעת כאשר יש הורדה באתר, אתם יכולים להצטרף לאקשן בעצמכם! ולסיום, כמו תמיד, אתם יכולים להתעדכן בכל מה שקורה בעולם הפוקימון עם עדכוני החדשות שלנו: עדכון 41, עדכון 42.

אבל זה לא יהיה חודש רגיל באתר אם לא נחרוג קצת מהמקובל והחודש הזה הוא לא יוצא דופן מהבחינה הזו. אחד מהדוגמאות שממחישה את זה היא כתבה נוספת במדור "בעד ונגד", השואלת האם הסיפור של סאטושי טאג'ירי על המצאת כבל ההחלפה הוא אמת או מיתוס? אתם מוזמנים לצרף את הדעות שלכם לפינה שכבר הפכה לתת קטגוריה באתר. טופיק אחר שפורסם החודש הוא הרשומה הבידורית שאני הכנתי בעצמי והיא מציעה לאמא הממוצעת "10 דרכים להתחמק מהבן שלך". אני שמח לדווח שההענות לרשומה הייתה מדהימה. ולא נסיים בלי להזכיר את הפעילות שלנו בגזרת הסרטים, שם סוקר הספיישל "הסרנדה של מלואטה לאור הירח", בעוד שספיישל אחר בשם "יומו של סלוקינג" תורגם לשפה העברית, בלעדי לאתר.

http://pocketmonsters.co.il/wp-content/uploads/2013/03/535.png

קצת קשה לי לסכם חודש שכזה, אולי בגלל שאני לא רוצה שהוא יסתיים, אבל כנראה שאין ברירה. החודש הזה הוא המוצלח ביותר בתולדות אתר "פוקימון: מפלצות כיס". העובדה ששברנו את שיא כניסות האתר ליום אחד חמש פעמים ברצף אומרת את הכל. אני חושב שגלעד אמר את זה הכי טוב כשרשם "מזל שפוקימון יוצאים עם הדור השישי, כי בקצב הזה אנחנו נצטרך מספרים גבוהים יותר". תנועת האתר לראשונה מאז הקמתו עקפה את ה500 כניסות ליום. זה אדיר! העניין תקף גם מבחינה חודשית, ואני חושב שהמספר 10,627 אומר הכל.

בהזדמנות הזו, אני רוצה להזמין אתכם לחתום על העצומה שלנו הקוראת לממציאי פוקימון להמציא תת התפתחות לפוקימון קנגסקאן, או לפחות להכיר בתינוק שלה. יש לנו עד כה 33 חתימות ונשמח לראות את השם שלכם בין התגובות. כמו תמיד, אתם מוזמנים להוסיף את האתר שלנו למועדפים שלכם, להיות חלק מקהילת האתר שלנו (פייסבוק , גוגל פלוס), ולהשאיר את השאלות / תגובות / הצעות שלכם ונשמח לחזור אליכם בכל עניין. אנחנו מקווים שתהנו מהחומרים החדשים ושתהיה לכם המשך גלישה נעימה.

Hit Man

פוסטים קשורים

13 תגובות

  1. וואוו זה היה חודש נהדר(והידד אני ואיגור קיבלנו קרדיט) אבל זה היה חודש מדהים!

  2. האמת היא, אמרתי שמזל שניוטנדו מוציאים בקרוב את פוקימון X ופוקימון Y כי בקצב הזה נזדקק למספרים גבוהים הרבה יותר.

  3. גם אני בעשרה שמות לפחות
    יש מספר דו ספרתי מגיע לנו עוגיות!!!! רוצה עוגיות!!!!

  4. תשמע בדיוק הבאתי עוגיות אבל שכחתי שצריך כשרות לפסח אז זרקתי הכל ונגמר הכסף p:
    חודש מדהים!!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *