סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

איך המשחקים התקבלו

למרות שמכניקות משחק רבות חזרו על עצמן ממשחקים קודמים, היכולת החדשה לשחק בפוקימון עם Wi-Fi לוותה בהרבה שינויים שהוסיפו עומק רב למערכת הקרב. דוגמאות לכך ניתן למצוא בפיצול של מתקפות פיזיות ומתקפות מיוחדות, הוספת מוצרים כמו Choice Scarf, Choice Specs, Life Orb ועוד. יתר על כך, רבים מהפוקימונים שהוצגו היו התפתחויות של פוקימונים קיימים או אגדיים, מה שנתן להם סטטים יחסית גבוהים. הפופולריות של המשחק נבעה גם מהGTS שהגדיל את הסיכוי למצוא פוקימונים באמצעות פוקי-רוס, וזאת בנוסף להוספת פריטי כוח שהקלו באופן משמעותי על אימוני EV. שינויים אלה הביאו שחקנים רבים לשבח את המשחקים. נוסף על כל אלה, הייתה גישה הרבה יותר מקלה על השגת פוקימונים זוהרים.

המשחקים פנינה, יהלום ופלאטינום המשיכו לשפר את המשחקים במיוחד עם הוספת הבאטל פרונטייר, הוספת תוספות חשובות וחדשות רבות, כמו ספרייטים מונפשים. פלאטינום מצדו היה חלק חשוב מהמשחקים, שכן קו העלילה הוצג גם במשחקים של שחור ולבן וכמה מהדמויות החדשות שהוצגו שיחקו תפקידים חשובים גם בדורות הבאים. שלושת המשחקים האלה המשיכו להוריד את מחסום הכניסה למשחק התחרותי עם שינויים מרחיקי לכת במכניקת הגידול כדי להקל על גידול פוקימונים עם IV מסוים ומתקפות לימוד שניתן ללמד למספר פוקימונים. פלאטינום הוא גם המשחק הראשון ששוחק במשחקי אליפות העולם הרשמית, ב2009, בגזרת משחקי הוידאו.

המשחקים התקבלו בצורה יחסית טובה, כאשר מצד אחד כתב העת "Nintendo Power" קרא להם "חווית הפוקימון האולטימטיבית". תכונות הWi-Fi והצ'אט הקולי זכו גם כן לשבחים. מצד שני, המשחקים קיבלו ביקורת חריפה על הגרפיקה הבסיסית שלהם, כאשר אתר IGN טען "לכל דבר יש עדיין את המראה של הגיים בוי". בגדול המשחקים קיבלו ציון של 8.5 מתוך 10. המגזין Famitsu נתן להם ציון של 35 מתוך 40. ואילו Metacritic נתנו להם ציון של 85%.

פוסטים קשורים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *