סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

מחוז סינו

מחוז סינו, שהיה ידוע בעבר כהיסוי, הוא מקום בעולם הפוקימונים. הוא ממוקם בקרבת המחוזות קנטו, ג'וטו והואן. הוא מאכלס את פוקימוני הדור הרביעי והוא לכאורה נוצר על ידי ארכיאוס. למחוז יש הרבה שטח אדמה ומעט מאוד שטח מים.

ג'וניצי מאסודה הצהיר פעם שהשם של סינו נובע מהמילים "מסתורי ועמוק", אשר נבחר בהתאם למיתולוגיות השונות של האיזור.

הגיאוגרפיה של סינו מבוססת על זו של האי היפני הוקאידו וחלקו הדרומי של האי הרוסי סקלין, שכיום שייך ליפן.

כל הערים והעיירות בסינו ממוקמות כאילו היו ערים מרכזיות בהוקאידו. לדוגמה: ג'ובילייף היא העיר הגדולה במחוז סינו, שמבוססת על סאפורו, העיר הגדולה של הוקאידו.

גם שיטת חלוקת הדרכים היא תואמת מציאות והדרכים במשחק מחקות את אלה של יפן, מדרך מספר 1 ועד דרך מספר 58, ואז קופץ ל101. דבר זה קורה גם ביפן עצמה.

לפי המיתולוגיה, לפני שהיה את המחוז לא היה דבר. בתוך הכלום הזה נוצרה ביצה אחת וממנה בקע ארכיאוס, הפוקימון הראשון שנוצר. הוא יצר את דיאלגה, פאלקיה וגיראטינה ונתן להם את האחריות של זמן, מרחב ואנטי חומר. בשלב הזה גיראטינה נדחק למימד אחר בשל ההתנהגות האלימה שלו. לאחר זמן מה, ארכיאוס יצר את אזלף, יוקסי ומספריט במטרה ליצור כוח רצון, ידע ורגש. לאחר כל זה, הוא יצר את מחוז סינו כאשר הר קורונט חוצה את המחוז לשני חלקים. בשלב מאוחר יותר, נוצר הר סטארק וגם היטראן. לאחר מכן הוא יצר כמה כדורים לשליטה בפוקימונים האגדיים ואז נכנס לתנומה נצחית בהיכל המקור. עם הזמן, בני האדם הגיעו והחלו לאכלס את המחוז.

במחוז יש 14 ערים, כמו: טווינליף, סנדג'ם, ג'ובילייף, אורבורג, פלוארומה, אטרנה, הארטהום, סולאסיאון, ויילסטון, פסטוריה, סלסטיק, קאנאלאבה, סנופוינט, סאנישור, וגם את ליגת הפוקימונים.

כמו כן, יש למחוז כמה נקודות ציון, כמו: בית המלון הגדול של האגם, פארק החבר, יער אטרנה, באטל זון, הר סטארק, הטירה הישנה, הביצה הגדולה, האגמים וריטי, ואלור ואקוויטי, השטח התת קרקעי, הר קורונט, מערת טורנבאק, העולם המעוות, והאגם הסודי הרביעי סנדוף ספרינג.

במחוז זה, כמו בכל מחוז קודם, יש ליגת פוקימונים שמורכבת מ8 מנהיגי מכון, אליט פור ואלופה. הייחוד של המקום הוא בקיום של באטל פרונטייר, שם יש 4 מאמנים שמוגדרים מוחות הקרב, וגם הם מחכים לאתגר.

פרטי טריוויה מעניינים:

– אם מחברים קו בין שלושת האגמים, נוצר לו משולש כאשר הר קורונט נמצא באמצע.

– סינו הוא המחוז היחיד במשחקי הליבה שאין בו מישהו שמתמחה בפוקימונים מסוג דרקון.

– סינו הוא המחוז הראשון שמציג מערות צדדיות, כי עד כה כל המערות היו חזיתיות.

– לסינו יש את מספר המקומות עם השדה המגנטי המיוחד הרב ביותר, כאשר המספר המדויק עומד על 3: הר קורונט, עמוד חנית, והיכל המקור.

– נכון לעת זו, סינו הוא המחוז היחיד שהיה ידוע תחת שם אחר בזמנים אחרים – היסוי.

– באנימה רואים את מספר הפוקימונים הזוהרים הרב ביותר שהוצג מכל דור, עם שבעה פוקימונים זוהרים.

– סינו מציג לראשונה אלופה ממין נקבה – סינת'יה.

פוסטים קשורים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *