סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

איפה הם היום: פוקימון סיטי

"איפה הם היום" היא פינה חדשה באתר ומטרתה להתחקות אחר האנשים, היוצרים והפרויקטים ששמו את פוקימון על המפה הישראלית. ממשיכים עם "פוקימון סיטי".

אתר "פוקימון סיטי" נוסד ונוהל על ידי טל. הרעיון מאחורי האתר היה ליצור אתר תוכן שמתמקד ביצירות של גולשים, בין אם זה סיפורים, קומיקסים, ציורים ולצד זה ציון ימי הולדת לגולשי האתר.

במקור, האתר נוסד תחת השם "וינדון סיטיס" (או וינדון סיטי), מאוחר יותר נערכה הצבעה על שם חדש ו"פוקימון סיטי" נבחר ברוב קולות. האתר הציע תכנים כמו: מחוז אוטרופומין, מחוז מיראמיר, מחוז בירדיה, המרדף אחרי האור, הסייר, הסיירת, הרפתקה משונה למדי, הרמוניה שבורה, אקדמיית הפוקימון שלי, ועוד.

בשנה שבה האתר היה קיים הוא ספג אין ספור פריצות, שהביאו בין היתר לירידת האתר מהרשת, קריסת שרת הדיסקורד הנלווה והוצאות כספיות לא מאושרות. לבסוף האתר ירד מהרשת.

כיום טל הוא חייל, מדבב וצייר. בעבר, טל ביקש ממני להוריד מפרסום את כל התכנים שהוא הכין במסגרת אתר מפלצות כיס ולכן אין קישורים נוספים לקריאת העשרה.

פוסטים קשורים

4 תגובות

  1. באמת תהייתי איפה הם…
    ניסיתי לפני חודש להיכנס ולהגיד להם שנה טובה ולצחוק עליהם קצת אבל הם נעלמו לגמרי
    עכשיו כשאתה מסביר הכל נראה הגיוני פתאום.
    אני חושב שגם צריך להזכיר שהאתר הוקם בעזרת הראל שאחר כך הודח מתפקידו כמנהל עקב אמירות שנויות במחלוקת ויש אומרים שהפריצות האין-סופיות היו עקב לקיחת ההרשאות שלו בתור תכנאי האתר.

    אבל אני לא האדם לדבר על זה.

    1. אני לא הסכמתי עם ההחלטה של טל להורדת הסמכויות שלי מהאתר והבאן על מעשה לא שלי. אבל אין לי שום אינטרס לפרוץ ולהרוס את האתר, במיוחד לא אחרי שאני מנסה לחזור אליו ולשפר את המוניטין שלי, לצערי ההאקר הגזים וזה נגמר לא טוב.

  2. טוב נראה לי שאני רוצה להוסיף משהו: שרת הדיסקורד שלנו פועל כתמיד והוא דווקא די מצליח

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *