סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

איפה הם היום: פוקימון האתר הישראלי

"איפה הם היום" היא פינה חדשה באתר ומטרתה להתחקות אחר האנשים, היוצרים והפרויקטים ששמו את פוקימון על המפה הישראלית. ממשיכים עם "פוקימון האתר הישראלי".

"פוקימון האתר הישראלי" היה אתר תוכן בנושא פוקימון שפעל בין השנים 2002-2006, כמקור הידע המרכזי לתופעה שנקראה פוקימון בישראל.

האתר נוהל על ידי דניאל דובניקוב ובמסגרת האתר ניתן היה למצוא תוכן על הסרטים, האנימה, קלפים, מידע כללי, פוקידע, משחקים, מנגה, הורדות, ופינה אינטראקטיבית. מאוחר יותר האתר גם העמיד חנות שהציעה לפרסם הגיגים בראש הדף, מוצרים פיזיים וסחורות. קרוב לוודאי שזה היה האתר המצליח, המוביל והנצפה ביותר.

הוא היה כל כך ידוע, שבתחילת חודש יוני 2006, פנתה לדובניקוב עורכת דין אלן שנקמן, המייצגת את נינטנדו, ודרשה ממנו להעביר את כתובת האינטרנט לבעלות החברה בהקדם האפשרי. היא שלחה לו טופס המורה לאיגוד האינטרנט הישראלי להעביר את הזכויות בשם המתחם Pokemon.co.il לנינטנדו, והזהירה כי תגובה שלילית תענה בתביעה משפטית. לבסוף הדומיין ושם האתר הועברו בחזרה אל ענקית המשחקים היפנית בשל זכויות יוצרים ולימים האתר נסגר.

כיום הכתובת Pokemon.co.il מובילה אל אתר נינטנדו העולמי.

לא ידוע מה דניאל עושה כיום.

לקריאת העשרה:

נינטנדו נגד "פוקימון האתר הישראלי"

פוסטים קשורים

2 תגובות

  1. תודה על הטור הוא היה ממש מעניין!
    אבל דבר אחד קצת לא מסתדר לי: יש אתר בשם פוקימון האתר הישראלי שהוא אתר מידע על משחקי פוקימון אז זה קצת מוזר שיש את האתר הזה וגם את האתר שכתוב בטור הזה אז איך בעיקרון יש (או היו) שני אתרים עם אותו השם?
    סליחה אם זה מעליב אתם שאנחנו גולשים באתרים שהם לא רק האתר הזה פשוט לפעמים אנחנו צריכים מידע על המשחקים שספציפי אין פה ולפעמים אנחנו צריכים מידע שאין שם ויש פה אז אנחנו מעדיפים לגלוש בשניהם כדי שתמיד יהיה לנו שני מקורות מידע טובים לגלוש בהם.
    (וכן מעכשיו אני אשתמש ב״אנחנו גולשים״ במקום ״אני גולש״ או ״אני גולשת״ כי אני לא רוצה לחשוף את המגדר שלי)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *