סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

קומיקס רשת של פוקימון כחול לבן!

שלום רב,

מאז שאוהד החליט לקחת את הפייקמונים שיצרנו כאן באתר ולהפוך אותם למשחק וידאו, קרי – פוקימון כחול לבן, היה לי חלום – ליצור חוברת קומיקס פיזית שתכיל את כל הפוקימונים, הערים, האנשים, החפצים וקומיקס מקורי ושלם.

בהתחלה רועי היה הצייר הראשי של הקומיקס למשך 3 פרקים, אחריו אלעד לקח פיקוד ויחד יצרנו עוד 8 פרקים, אחרי זה ניסיתי למצוא מישהי בחו"ל שתצייר את החוברת והיא לא ענתה לציפיות שלי ופרשה אחרי 2 פרקים.

כעת אני ניצב מול החלטה: לוותר על החלום שלי, או להגשים אותו בצורה אחרת. הצעתי לאלעד מה שנקרא "צ'ק פתוח" והוא היה מוכן לצייר מחדש רק את שלושת הפרקים הראשונים, ואז הפרויקט שוב נתקע.

כעת אני נוטה לשנות אסטרטגיה. המחשבה שלי היא להפוך את החוברת הפיזית לקומיקס רשת. קצת כמו מה ש"קארוט ופפר" מציעים. השיטה שלהם היא כזו: לגבות סכום כסף שיממן את הפרק הבא. זה גם מה שאנחנו נעשה.

וזה לא שחסר לי כסף, לראייה, הצעתי לאלעד כל סכום שהוא רוצה והוא עדיין לא היה מוכן לשתף פעולה. ואז גורם מתווך אמר לי שהדרך לשכנע את אלעד לעבוד על פרויקטים היא לגרום לו להבין שזה מיועד לקהל רחב והרבה אנשים ייהנו מהיצירה שלו.

עוד דבר שלמדתי בזמן הזה היה מכנס שנכחתי בו, שם נאמר לי שאנשים אוהבים לשתף פעולה במה שהם רואים את עצמם חלק ממנו. משמע, אם זה יהיה רק אני ואלעד, זה גם יהיה קהל היעד. אבל אם אנשים נוספים ירגישו חלק, יתנו את הקלט שלהם וישקיעו מאמץ, מחשבה וכסף, זה יהפוך להיות דבר גדול יותר, בדיוק כמו משחק הוידאו.

אז אני מחזיק בידי 10 פרקים, וכל 2-3 שבועות יתפרסם פרק אחד, בעיצוב חדש וסופי (שאמור היה להישמר לחוברת הפיזית) ובו בזמן יפורסם קישור דרכו יהיה אפשר להעביר כסף שיגיע ישירות אל אלעד, ויממן את ציור הפרקים הבאים. בשיחה שלי איתו מה13.5.2022 הוא ביקש בין 100-150 שקל לכל פרק וזה יהיה התעריף שבעזרתו נוכל להפיק את פרקים 12-50.

קחו בחשבון שבדומה לפרסום הקומיקס המקורי, תהיה לכם השפעה איך הקומיקס יתפתח, אתם אלה שתממנו אותו, משמע, על כל 100-150 ש"ח שיצטברו, נוכל להפיק עוד פרק, ויחד נוכל להגשים את החלום הזה אחת ולתמיד.

קישורים רלוונטיים:

פוקימון כחול לבן: https://pocketmonsters.co.il/?p=89277

קארוט ופפר: https://www.peppercarrot.com/

ההתכתבות שלי עם אלעד: https://pocketmonsters.co.il/wp-content/uploads/2023/10/Untitled.jpg

פוסטים קשורים

תגובה אחת

  1. רעיון מצוין!
    רק לא הבנתי, אם אתה רוצה לפרספ ל"קהל הרחב" זה אומר חול?
    כי לדעתי זה רעיון מצוין

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *