סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

19 יום עד לאוצרות נסתרים של איזור אפס: חלק 1 – מסכה ירוקה כחלחלה

אז כפי שהכותרת רומזת, יש 19 ימים עד לצאת ההרחבה של משחקי "שני וארגמן" (ויולט וסקרלט), הנקראת "אוצרות נסתרים של איזור אפס – חלק 1: מסכה ירוקה כחלחלה" (The Hidden Treasure of Area Zero Part 1: The Teal Mask), המיועדת לצאת ב13.9.2023, וחשבתי לפרסם כל כמה ימים פיסת מידע אודות המשחקים, הפוקימונים והדמויות, כך שיהיה מעניין יותר ויבנה סוג של ציפייה לקראת המשחקים.

(קחו בחשבון שחלק מהמידע שיפורסם מיועד להרחבה השנייה, שצפויה לצאת בסוף 2023)

המידע אודות רייג'ינג בולט (בתרגום חופשי לעברית – ברק זועם)

רייג'ינג בולט יכול להימצא בפוקימון סקרלט (שני, המשחק עם קוראידון קוראידון) בחלק השני של אוצרות נסתרים של איזור אפס – חלק 2: דיסק אינדיגו.

הקטגוריה שלו היא פוקימון פרדוקס.

הסוגים שלו הם חשמל ודרקון.

הגובה שלו הוא 5.2 מטר.

המשקל שלו הוא 480 ק"ג.

היכולת שלו היא Protosynthesis אשר אשר מעלה את הסטט הכי טוב של הפוקימון בזמן ששטח הקרב הוא חשמלי או אם הפוקימון מחזיק במחזק אנרגיה.

תיאור: טבעת של פרווה מתנדנדת על הצוואר שלו. היא מושכת את העין, והיא למעשה פרווה. אומרים שהוא משגר ברקים מהפרווה הזו ושורף כל מה שסביבו, אבל הפרטים המלאים עדיין לא ידועים.

המתקפה המיוחדת שלו היא Thunderclap (מכת רעמים). מתקפה מיוחדת מסוג חשמל אשר מאפשרת לפוקימון לנוע קודם, אם היריב כבר בחר מתקפה לתור הבא. הפוקימון משחרר פיצוץ חשמלי כדי ליצור נזק, אבל המתקפה תכשל אם היריב לא הכין מתקפה משל עצמו.

= = = = =

הפרדוקס מאחורי הפוקימון:

למי שלא מכיר את סיפור המגדל השרוף, אז בעיר אקרוטיק, הממוקמת במחוז ג'וטו, היה מגדל נוסף בצמוד למגדל הפעמון ושמו הוא מגדל ה-בראס (פליז/נחושת). הוא נשרף כתוצאה מפגיעת ברק 150 שנה לפני אירועי המשחקים "פוקימון זהב, כסף וקריסטל". לפי האגדה, לוגיה חי במגדל הזה, אבל אחרי שהמגדל נשרף, לוגיה עזב את המקום ועבר לאיי ויירל כדי לחיות שם, בזמן שהו-הו, שחי במגדל הפעמון, חיפש אחרי מאמן בעל לב טוב. בזמן הזה שלושה פוקימונים ללא שם וללא זהות נשרפו ומתו בלהבות (והם ככל הנראה היו ופוריאון, ג'ולטיאון ופלריאון). כשחזר, הו-הו החזיר לחיים את אותם פוקימונים והפך אותם למה שאנחנו מכירים בתור הכלבים האגדיים: ראיקו, אנטיי וסוויקון.

לאחרונה ראיקו וסוויקון קיבלו פוקימוני פרדוקס, שניהם נבחרו להיכלל בפרדוקסי העבר, והפוקימונים שלהם מבוססים על דינוזאורים. מבט חטוף בויקיפדיה מלמד שדינוזאורים הם קבוצה של יצורים דמויי-זוחלים שנמצאו משלהי המאה ה-18 ועל פי המחקר היו על-סדרה וענף של זוחלים או דמויי-זוחלים שהתקיימו בעידן המזוזואיקון. הדינוזאורים שאינם עופות נכחדו על פי הערכת המדענים כ-66 מיליון שנים לפני זמננו, בסוף תור הקרטיקון, בהכחדת קרטיקון-פלאוגן.

עכשיו, אם הדינוזאורים חיו לפני מיליוני שנה, איך זה מסתדר שהו-הו החזיר לחיים את הפוקימונים הלא ידועים לפני 150 שנה בלבד? הרי כל פוקימוני הדינוזאורים הפכו למאובנים ונכחדו. ואם ראיקו פרדוקס היה קיים קודם לכן, איך הו-הו המציא אותו מג'ולטיאון? משהו פה לא מסתדר לי.

= = = = =

רגע של נחת:

פוסטים קשורים

תגובה אחת

  1. בשל שזה נקרא פוקימון הפרדוקס, אז הכול שם לא הגיוני,
    כמו לנסות התאמה בין דינוזאור העתיק לכלב האגדי של הווה…
    לדעתי זה ממד אחר שכול פוקימון הפרדוקס (עתיק ועתיד) בעצם מהווה רק בממד אחר,
    (בממד שבו נראה הכול עתיק ופרהיסטוריה, או בממד שבו הכול רובוטים במקום פוקימונים בהתאמה)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *