סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

יומיים עד לאוצרות נסתרים של איזור אפס: חלק 1 – מסכה ירוקה כחלחלה

אז כפי שהכותרת רומזת, יש עוד יומיים עד לצאת ההרחבה של משחקי "שני וארגמן" (ויולט וסקרלט), הנקראת "אוצרות נסתרים של איזור אפס – חלק 1: מסכה ירוקה כחלחלה" (The Hidden Treasure of Area Zero Part 1: The Teal Mask), המיועדת לצאת ב13.9.2023, וחשבתי לפרסם כל כמה ימים פיסת מידע אודות המשחקים, הפוקימונים והדמויות, כך שיהיה מעניין יותר ויבנה סוג של ציפייה לקראת המשחקים.

קצת על האיזור:

איזור אפס (Area Zero) הוא מקום הממוקם במכתש הגדול במרכז מחוז פלדאה. ניתן להגיע אליו דרך שער האפס (Zero Gate). אחרי הכניסה הראשונית, ניתן ליפול אליו על ידי נחיתה מהעננים. הכניסה למקום היא אסורה עבור מרבית האנשים, וזאת מכיוון שהמנהל קלאבל אסר על תלמידים לבקר שם, גם אם הם מעוניינים לצאת לחיפוש אוצרות, וזאת בשל האגרסיביות של הפוקימונים שם. זה המקום בו נוצרה תופעת הטרסטל.

היסטוריה:

לפני אלפיים שנה, הקיסר של פלדאה שלח משלחות רבות לעבר איזור אפס, מה שהתחיל את עידן החקר. המטרה שלשמה זה נעשה היא כי חשבו שיש אוצר גדול בתחתית האיזור. עם זאת, זה הוביל לדעיכת האימפריה ב1000 שנים שלאחר מכן. 800 שנים לאחר מכן, הית' ומשלחת איזור אפס, הם הראשונים שהגיעו לתחתית האיזור. הית' רשם הערות רבות על המקום, על העשבים המסתוריים, ועל הפוקימונים שהיו שם – פוקימוני הפרדוקס. הוא החליט לתעד את רשימותיו ביומן. אבל אנשים חשבו שהית' פברק את הסיפור, וכל מעשי המשלחת הפכו לבטלים. המשלחת יצאה מהמכתש עם העשבים המסתוריים כדי לחקור אותם, אבל מאוחר יותר, הפרויקט נכשל בשל העובדה שפוקימונים מסוימים אכלו אותם, והפכו עם הזמן לפוקימוני הטיטאן.

60 שנה לאחר המשלחת, תופעת הטרסטל התחילה להתגלות באיזור אפס. אבל היא לא יצאה מחוץ למכתש. 53 שנה לאחר מכן, תחנת מחקר נבנתה במקום. 10 שנים לפני אירועי סקרלט & ויולט, פרופסור טורו/סאדה יצאו עם משלחת לעבר איזור אפס והקימו את מה שנודע כמעבדת אפס. הפרופסור/ית הצליח/ה ליצור את התופעה מחוץ למכתש, על ידי שימוש בכדורי טרה. בסופו של דבר, הפרופסור/ית עבר/ה באופן קבוע לאיזור, במטרה לחקור את האיזור ואת פוקימון הפרדוקס, מה שהשאיר את ארבין (הבן שלהם) מאחור לטפל בעצמו. זמן לא רב לפני אירועי המשחקים, ארבין הגיע לאיזור אפס במטרה למצוא את הוריו, שם הפוקימון שלו, מאבוסטיף, הותקף על ידי פוקימון משתולל. כל טיפול או תרופה שניתנו לפוקימון נכשלו. בשלב הזה הוא מבקש מאיתנו עזרה, וזה מוביל אל תחילת המשחק.

חפצים שאפשר למצוא במקום:

Dusk Stone

Shiny Stone

Bright Powder

Sitrus Berry

Apicot Berry

Ganlon Berry

Liechi Berry

Petaya Berry

Salac Berry

Pichu Fur

פרטי טריוויה:

– למרות שהמקום מקושר לתופעת הטרסטל, לא ניתן למצוא שם פוקימונים בעלי טרה.

– הפוקידע של פלדאה לא מתעד שום פוקימון שנמצא באיזור אפס. הוא גם לא נמצא במפה.

– גלימט מתועד כמאוד נדיר, אבל הוא די נפוץ.

– פלואט פרח לבן הוא היחיד שנמצא באיזור אפס, מה שעשוי לרמוז על מות הפרופסור/ית, משום שביפן פריחה לבנה מסמלת אבל, קבורה או מוות.

– ניתן למצוא כל פוקימון עש במשחקים באיזור אפס (וינומות', מסקריין, וולקארונה, פרוסמות', סלית'ר ווינג ואיירון מות'). יכול להיות שזה קשור לעובדה שעש נמשך לאור והמקום מואר על ידי קריסטלים.

– המקום נקרא "אטלנטיס" בקבצי המשחק.

רגע של נחת:

@_reshiro Say what you want about these games, but Scarlet and Violet have one of the best soundtracks of all the mainstream Pokémon games #pokemon #pokemonscarletviolet #paldea #areazeropokemon ♬ original sound – SammyV

פוסטים קשורים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *