סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

עדכון 40: התרוממות רוח!

שלום רב,

קלינט איסטווד, הקולנוען האהוב עלי ביותר בעולם, אמר פעם את הפתגם הבא: "ישנה רק דרך אחת כדי לקיים נישואים מאושרים, וברגע שאגלה אותה אנשא בשנית." ברשותכם אביא את הגרסה שלי למשפט ההוא, וזה הולך ככה: "ישנה רק דרך אחת כדי ליצור אתר פוקימון מצליח, וברגע שאגלה אותה, אעשה זאת".

עוד חודש עבר באתר "פוקימון: מפלצות כיס". הנה העדכון התקופתי שיסכם עבורכם את פעילות האתר בחודש האחרון:

החודש "המנגה של האתר" חזרה להתעדכן באופן קבוע. למי ששכח ולמי שעדיין לא יודע, אז אחד הפרויקטים הבלעדיים של האתר הוא תרגום המנגה של פוקימון, ובחודש נובמבר יכולתם להנות מארבעה פרקים חדשים מהכרך השישי: "הרפתקאות פוקימון – קמפיין המערה". אף פעם לא מאוחר להצטרף לקהילת הקוראים שלנו. אתם מוזמנים להתרשם מהפרקים החדשים בלינק המצורף.

אחד הפרויקטים המלהיבים, המצחיקים והמרעננים באתר הוא "לוגיקת פוקימון". הפינה עולה לאתר בכל יום שישי ובה ניתן למצוא עשרה דברים מגוחכים מעולם הפוקימון. כך שאם גם אתם מתפלאים איך זה שניתן לתפוס פוקימון מים באמצע האוקינוס, אבל עדיין צריך ללמד אותו איך לשחות, אז הרשומה הזו היא בשבילכם. תגובות יתקבלו בשמחה. הצעות לדברים מגוחכים בעולם הפוקימון יתקבלו גם כן!

החודש אתר "פוקימון: מפלצות כיס" בשיתוף עם ערוץ היוטיוב PokemonGuidesHebrew הציגו לעולם ארבעה מדריכי פוקימון בשפה העברית. על הפרויקט כולו מנצח אוהד ואנצל את ההזדמנות הזו להודות לו על כל העבודה הקשה, המסורה והמושקעת שהוא עושה. תודה רבה. הנה מעט פרטים על כל מדריך:

סוג מדריך משחק מדריך לינק באתר לינק בערוץ
מדריך וידאו לסיום המשחק פוקימון אדום אש אוהד לחץ כאן לחץ כאן
מדריך וידאו לסיום המשחק פוקימון לב זהב אביאל לחץ כאן לחץ כאן
מדריך וידאו לסיום המשחק פוקימון קריסטל גלעד לחץ כאן לחץ כאן
אתגר נאזלוק פוקימון ספיר יונתן לחץ כאן לחץ כאן

אפרופו מדריכים, החודש סיימנו לפרסם את המדריך המלא למשחק "פוקימון: מסע כיבוש". אתם מוזמנים להתרשם בעצמיכם מהתוצאה הסופית בלחיצה על הלינק המצורף.

פרויקטים אחרים שלקחו חלק באתר בחודש האחרון הם כדלקמן: בפרויקט "הפוקידע המלא" הספקנו עד כה לפרסם 64 פוקימונים ואנחנו נחושים לסיים את הפרויקט הזה על הצד הטוב ביותר. כמו כן, פורסמו שתי מהדורות חדשות עם כל מה שקורה בעולם הפוקימון, והנה לינקים לנוחיותכם: חדשות 33, חדשות 34. פורסם המחוז השני – ג'וטו (תודות ליונתן). ולבסוף, מחר נוכל לציין את העובדה שנמצאים באתר כל סטי הקלפים של סדרת ניאו.

סיכום חודשי – מצב גוגל פלוס: 10 עוקבים | מצב פייסבוק: 34 עוקבים | מצב רייטינג לחודש נובמבר: 6,156 כניסות | תודה רבה לכם! כמו תמיד, אתם מוזמנים להוסיף את האתר שלנו למועדפים שלכם, להיות חלק מקהילת האתר, ולהשאיר את השאלות / תגובות / הצעות שלכם ונשמח לחזור אליכם בכל עניין. אנחנו מקווים שתהנו מהחומרים החדשים ושתהיה לכם המשך גלישה נעימה.

Hit Man

פוסטים קשורים

4 תגובות

  1. לפי דעתי הנוסחה המנצחת התגלתה. עכשיו השאלה אם היא יכולה להתקיים בלעדיך או לא. המון בהצלחה בהמשך הדרך, ויאי דאנס מיקס

  2. אני שמח לנצח על ערוץ היוטיוב. זה הדהים אותי איך הדבר הזה היה נדרש בשביל האינטרנט, וזה המון גאווה שהסרטונים הטובים ביותר בתחום שייכים לאתר שלנו.
    עלה והצלח!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *