סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

אי אקס סופת חול / EX סנדסטורם / EX Sandstorm

"אי אקס סופת חול" (EX Sandstorm) הוא שם חפיסת הקלפים ה17 של פוקימון (TCG). סט זה יצא לאור בתאריך 18.9.2003, והוא מכיל 100 קלפים. 

סמל הסט הוא זוג מאובנים ממשחקי הוידאו של רובי וספיר. שם החבילה נולד מכך שהשחקן חייב להביא את המאובנים האלה מתוך סופת חול. סט זה ממשיך להציג את הדור השלישי של הפוקימונים, כאשר רבים מהם מוגדרים ככאלה שיכולים לחיות בתוך מדבר, כמו קקניאה ו-ויבראבה. סט זה מחזיר את אלמנט המאובן המסתורי (Mysterious Fossil) דרכו אפשר להחיות את אנורית' וליליפ.

http://pocketmonsters.co.il/wp-content/uploads/2013/06/333px-EX2_Booster_Dusclops.jpg http://pocketmonsters.co.il/wp-content/uploads/2013/06/330px-EX2_Booster_Shiftry.jpg http://pocketmonsters.co.il/wp-content/uploads/2013/06/327px-EX2_Booster_Zangoose.jpg http://pocketmonsters.co.il/wp-content/uploads/2013/06/325px-EX2_Booster_Seviper.jpg

טריוויה:
– סט זה מציג חולשות ועוצמות כפולות במשחק קלפי ההחלפה של פוקימון, התואמות נקודות חוזק וחולשה של פוקימונים רבים במשחקים.
– זהו הסט הראשון המציג פוקימונים מפותחים מסוג EX. כמה מהפוקימונים האלה שברו את תקרת 120 נקודות החיים שהייתה ידועה עד כה. לדוגמה: ויילורד החזיק בשיא של מספר נקודות החיים הגבוה ביותר לקלף חוקי – 200 hp.
– עוד סיפור מויילורד: מדובר בקלף הראשון המציג חמש אנרגיות חסרות צבע על מנת לסגת.

קלפים:

.

למדריך המלא למשחק בקלפי החלפה של פוקימון (מאמר כתוב) / גלעד

למדריך המלא למשחק בקלפי החלפה של פוקימון (מדריך וידאו) / רז

פוסטים קשורים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *