סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

אקווה פוליס / אקווהפוליס / Aquapolis 

"אקווה פוליס" (Aquapolis) הוא שם חפיסת הקלפים ה14 של פוקימון (TCG). סט זה יצא לאור בתאריך 15.1.2003, והוא מכיל 186 קלפים. זהו הסט השני מסדרת "e-Card".

מדובר בחבילה הממזגת את סטי הקלפים היפניים "העיר שלא נמצאת על שום מפה" (The Town on No Map) ו"רוח מהמים" (Wind from the Sea). בדומה לסט של משלחת, גם פה ניתן לקרוא את הקלפים באמצעות מכשיר ה e-Reader.

סט זה עושה שימוש ב"סוג הקריסטל". כוח זה כתוב על קלפי פוקימון כמו קינגדרה, לוגיה ונידוקינג, והוא מאפשר לשחקן להוסיף קלף אנרגיה בסיסי לפוקימון ולהפוך אותו לסוג שצורף בתור הנוכחי. למשל אם צירפת את קלף אנרגיית האש לפוקימון לוגיה, אז הוא הופך להיות פוקימון מסוג אש מאותו רגע ואילך. כוח זה הוא חד פעמי ואי אפשר לצרף קלפי אנרגיה נוספים בנוסף לקלף שהוצב בפעם הראשונה.

http://pocketmonsters.co.il/wp-content/uploads/2013/04/Aquapolis_box.jpg

טריוויה:
– סמל הסט מורכב מצירוף של שני הסמלים של הסטים היפנים – "העיר שלא נמצאת על שום מפה" (The Town on No Map) ו"רוח מהמים" (Wind from the Sea). אחד מהם היה טיפה והשני היה מבנה תת ימי מסתורי.
– חברת Wizards of the Coast מיהרה להוציא את סט זה לפני שהיא מאבדת את הזיכיון לכך.
– סט זה הוא הראשון המציג פוקימוני קריסטל.
– מכל קלפי ההחלפה, לסט זה יש את מספר הקלפים הגדול ביותר אי פעם.

קלפים:

.

למדריך המלא למשחק בקלפי החלפה של פוקימון (מאמר כתוב) / גלעד

למדריך המלא למשחק בקלפי החלפה של פוקימון (מדריך וידאו) / רז

פוסטים קשורים

תגובה אחת

  1. פעם, בתחילת דרכו של האתר, פרסמתי סטים של קלפים תחת המחשבה שאתר תוכן שנושאו פוקימון צריך להכיל את *כל* הדברים שקשורים למותג. פרסמתי את כל הסטים, הוספתי פרטי טריוויה מעניינים, תאריך הוצאה, מספר קלפים, מספר הסט ותמונות.

    בחודש יולי 2022 גולש של האתר הצביע על בעיה – רוב אם לא כל הסטים שפורסמו באתר הם בשפה היפנית. העפתי מבט וראיתי שהוא צודק. הוא הסביר שזה מקשה עליו להבין מה כל קלף אומר, הוא טען שיש שינויים בין הגרסה האמריקנית ליפנית והוא הציע לשנות את זה. השתכנעתי.

    היום עלה הסט "אקווה פוליס / אקווהפוליס / Aquapolis" לאתר, תחת ניצוחה של יוצרת התכנים של האתר, עם פרטי מידע עדכניים, פרסום מחודש ובעיקר קלפים בשפה האנגלית. זה הסט הראשון מבין כ150 סטים שיפורסמו בזמן הקרוב. בתקווה שבסוף נפרסם את כולם. תהנו!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *