סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

גבולות נחצו / באונדריס קרוסד / Boundaries Crossed

"גבולות נחצו" (Boundaries Crossed) הוא שם חפיסת הקלפים ה54 של פוקימון (TCG). סט זה יצא לאור בתאריך 7.11.2012, והוא מכיל 153 קלפים. זהו הסט השביעי בסדרת "שחור ולבן".

סט זה מתמקד במשחקים "שחור 2 ולבן 2" שיצאו חודש לפני כן. הוא מכיל את הקלפים של קיורם השחור וקיורם הלבן. לחפיסה זו יש ארבעה קלפים נסתרים: גולארק, טראקיון, אלטריה, וקסדה מאובנת (Rocky Helmet).

נושא ההרחבה מתמקד בצורותיו החדשות של קיורם, כאשר לכל אחד מהן יש חפיסה משלה: אש קרה (Cold Fire), והלם קרח (Ice Shock), ומטבע ייחודי. שני הסטים מתמקדים בסוג דרקון ומים, כאשר השוני ביניהם הוא בכך שאש קרה מתמקד בסוג אש והלם קרח מתמקד בסוג ברק.

הרבה מצורות הפוקימונים השונות שמופיעות ב"שחור 2 ולבן 2" עושות את הופעת הבכורה שלהן בסט זה. לראייה, קיורם שחור וקיורם לבן מופיעים גם כקלפים רגילים וגם כEX. יחד איתם מופיעים הפוקימונים קלדאו ומלואטה, אשר מוצגים בשתי הצורות שלהם. כמוהם גם הפוקימון האגדי לאנדורוס.

סט זה מכיל 6 פוקימוני EX: סלבי, קלדאו, קרסליה, לאנדורוס, קיורם שחור וקיורם להן. בנוסף אליהם, מופיעים צ'רן, ביאנקה, וסקיילה כקלפים באמנות מלאה.

בנוסף לאלה, סט זה גם מציג לראשונה את קלפי הAce Spec. מדובר בקלפים כל כך חזקים שהם הוגבלו לאחד לדק. לדוגמה: יש חיפוש מחשב, חומת קריסטל, שיקוי זהב ועוד. התפקידים שלהם מתפרסים החל מריפוי של 90 נקודות נזק עם שימוש בשיקוי זהב, ועד להוספה של 120 נקודות חיים לקיורם לבן ושחור, כך שיהיו להם 300 נקודות חיים במקום 180 בלבד.

חפיסה זו גם מציגה כמה יכולות ששווה להזכיר: סלבי EX לדוגמה מכיל את היכולת Time Recall המאפשרת לפוקימון מפותח להשתמש במתקפות של התת התפתחויות שלו. לדוגמה, אם נכניס את הפוקימון צ'ריזארד, הוא יוכל להשתמש במתקפות שהיו לו בתור צ'רמיליון, כמו טלפי זעם (Raging Claws) המסוגלת לעשות נזק עד 200.

קלפים:

.

למדריך המלא למשחק בקלפי החלפה של פוקימון (מאמר כתוב) / גלעד

למדריך המלא למשחק בקלפי החלפה של פוקימון (מדריך וידאו) / רז

פוסטים קשורים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *