סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

פרק 1221 – הגמר 4: שותף / The Finals IV: Partner

שם הפרק – English
The Finals IV: Partner

שם הפרק – עברית
הגמר 4: שותף

שם עונה ומספר פרק
פרק מספר 1221
PJ132

תמונת הפרק

עלילה
אטרנטוס מגיע לאצטדיון ומשחזר את אנרגיית הג'יגאנטמקס לטובת אש ולאון ואז משתחרר לטבע. לאון מחזיר את צ'ריזארד ומוציא את סינדרייס ומפתח אותו לג'יגאנטמקס. אש עושה את אותו דבר עם פיקאצ'ו. שני הפוקימונים תוקפים עם המתקפה הכי חזקה שלהם וסינדרייס של לאון נופל אחרי מכה אחת בלבד. נשאר לכל אחד מהמאמנים פוקימון אחד בלבד. אש ממשיך עם פיקאצ'ו ולאון מוציא את הפוקימון הראשון שלו – צ'ריזארד. כל החברים של אש מכל השנים צופים בקרב בדריכות, בזמן שפיקאצ'ו וצ'ריזארד מחליפים מהלומות, וברגע מסוים נראה שפיקאצ'ו נופל לאדמה, חסר הכרה ומובס. אבל אז הוא נזכר בכל הפוקימונים שליוו אותו במהלך השנים, החברים שהיו לצידו, הוא מתרומם פעם אחת נוספת ותוקף פעם אחת נוספת את צ'ריזארד שמחזיר מלחמה. ובסופו של דבר זהו פיקאצ'ו שמנצח את הקרב. אש מוכתר אלוף העולם בפוקימון.

פוקימונים בולטים בפרק

אירועים מיוחדים בפרק.
– אטרנטוס משחזר את אנרגיית הג'יגאנטמקס עבור אש ולאון.
– אטרנטוס משתחרר לטבע.
– אש מנצח את לאון בקרב הגמר של אליפות העולם בפוקימון והופך להיות האלוף.

קישורים

פרק 1220

עונה 25

פרק 1222

מדריך פרקים

פוסטים קשורים

3 תגובות

  1. אני חייב לומר את האמת, שלושת הפרקים המקדימים לא בנו את הקרב הזה כמו שצריך. ובנוסף לכך, בן דוד שלי (אור) היה כמו אחיתופל ולחש לי רק דברים שליליים לפני הצפייה בקרב הרביעי, כך שבאתי מאוד סקפטי ומוכן לאכזבה. אבל הקרב האחרון היה פשוט מופת טלוויזיוני.

    המתקפות נראו כאילו הן החזקות ביותר שהפוקימונים יכולים לשגר, ה1KO של פיקאצ'ו לסינדרייס, הצפייה של כל דמויות העבר, ההיזכרות בכל החברים הפוקימונים של פיקאצ'ו, אני אשכרה הייתי בשוק, הזלתי דמעה והייתי נרגש וכל זה בו זמנית.

    אני לא חושב שיש להם איך להמשיך את הסדרה עם אש קטצ'אם. אני גם לא חושב שהם יוותרו על מכרה זהב שכזה. אתם הרי בטח משערים כמה כסף פוקימון מכניסה ממכירת זכויות יוצרים לערוצים כמו ערוץ הילדים, נטפליקס ודומיהם ברחבי העולם. וזה אומר שכעת אחרי 25 שנה הם פשוט יפתחו סדרה חדשה, עם דמות חדשה וזו תלווה אותם ל25 שנה הבאות.

    בנימה אישית, אני לא יודע איך החיים שלי כמעריץ פוקימון ששם את הדגש על האנימה יהיו בלי הנודניק ופיקאצ'ו. הוא ליווה אותי מגיל 16 בערך. ציירתי פוקימונים בתיכון, חגגתי ימי הולדת באוגוסט בחופש הגדול בצפייה בסדרה, למדתי לכתוב בצורה מקצועית מדברים שקשורים לפוקימון, עם השנים הבנתי שאסור לוותר גם אם מפסידים, ניתן לנצח בכבוד, ובסוף הדרך עוד תהיה מאושר. טסתי ליפן בגלל פוקימון, הבראתי ממחלות קשות תודות לתחביב הזה, אפילו התחלתי לרוץ כי המסרים שפוקימון האנימה העבירו היו תמיד כל כך חיוביים. זה מותיר אותי באיזה שהוא מקום קצת עצוב וריק, ואומנם זה נשמע מוזר, כי זו דמות דמיונית שמבוססת על פיקסלים בטלוויזיה ועל פניה 2 ברקים של הארי פוטר, אבל אני מודה לאש על הכל. אתה תהיה חסר לי, חבר!

    https://www.youtube.com/watch?v=RgKAFK5djSk&ab_channel=WizKhalifaMusic

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *