סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

פרויקט מיו / Project Mew

פרויקט מיו הוא סדרה של משימות מבחן שמקבלים הדמויות באנימה של פוקימון, המקבילות למשימות שמקבלים במשחק "פוקימון גו". מטרת הפרויקט היא למצוא את הפוקימון מיו.

פרויקט מיו בנוי כארגון כשבראשו עומד עומד פרופסור אמרנת' (Professor Amaranth), מתחתיו ממוקמים 2 רודפים ומחלקי המשימות העונים לשמות דאניקה (Danika) וקווילון (Quillon), בתחתית הארגון עומדים המועמדים לתפקיד הרודפים וביניהם ניתן למצוא את גארי אוק, הוראס, גו, לילה וסטרלינג.

מבנה הארגון:

יושב הראש:

פרופסור אמרנת'
פרופסור אמרנת'
רודפים ומחלקי משימות:

קווילון
קווילון

דאניקה
דאניקה
רודפים:

גו
גו

גארי אוק
גארי אוק

הוראס
הוראס
מועמדים:

לילה
לילה

סטרלינג
סטרלינג

מצב נקודות:

מאמן

טוקאנים

גארי

15

הוראס

11

גו

10

לילה

9

סטרלינג

8

מהלך האירועים:

הפרויקט הוצג לראשונה בפרק 68 של עונה 24, אז פרופסור אוק שאל את גו מה החלום שלו, גו ענה לו שברצונו למצוא את הפוקימון מיו, ופרופסור אוק מציע לו להצטרף לפרויקט. בהתחלה גו מסרב. לאחר מכן, הוא פוגש ביחד עם אש את גארי אוק, נכדו של פרופסור אוק, שמוצא את הנוצה של מולטרס ושולח אותה בחזרה לפרויקט מיו, עבורה הוא מקבל טוקאן אחד. דבר זה מביא את גו לרצות להצטרף לפרויקט.

גו מקבל הזמנה להשתתף בפרויקט מיו. כדי להתקבל, גו נדרש לתפוס ניינטיילס אלוליאני בסינו, אך הפוקימון מתגלה להיות תוקפני מאוד ותוקף אותו בסופת שלגים. קווילון מספר לגו שהניינטיילס הגיע לסינו בגלל ציידים שתפסו אותו, וגו מחליט לתפוס אותו כדי להחזיר אותו לביתו. לבסוף גו תופס את ניינטיילס והוא מוסר אותו לקווילון שמגלה לגו שזה היה רק מבחן לבדוק את יכולותיו, והמשימות האמיתיות יתחילו מעכשיו. גו מתקבל כמועמד לבחינות פרויקט מיו.

המשימה הבאה של גו היא להגיע ליונובה, לחפש וולקרונה מוזהבת בהריסות של קולוסוס במדבר, ולאסוף את קשקשיה. הוא מגלה שאי אפשר למצוא את וולקרונה, כי ציידים הבריחו את כל הפוקימונים. האחראי על החפירות מראה להם כיתוב ישן שמספר על וולקרונה שתציל את כולם מהר געש, ומספר להם שממש עכשיו עיר פונתה בגלל התפרצות הר געש. בסופו של דבר אותו אדם מתגלה להיות גנב פוקימונים, והמכרה שהם נמצאים בו עולה באש. אבל אז לארבסטה זוהרת מגיעה ומתפתחת לוולקרונה זהובה, והיא מכבה את האש. גו אוסף את קשקשי הוולקרונה הזהובים שהתבקש להשיג ובתמורה לכך הוא מקבל את הטוקאן הראשון שלו.

גו מקבל את המשימה השנייה שלו – לתפוס את הפוקימון קינגדרה. הוא מחליט להגיע לעיר סלייטפורט בהואן, שם הוא פוגש את דרייק ומבקש את עזרתו, אבל דרייק רוצה טובה בתמורה לכך, והוא רוצה עזרה בחקירה של צוללת עתיקה. מסתבר שדרייק מחפש את החפץ קשקש הדרקון. בסופו של דבר הוא מוצא את החפץ, וגו מוצא את הפוקימון המבוקש ולוכד אותו. גו מקבל טוקאן אחד עבור השלמת המשימה.

המשימה הבאה שגו מקבל היא להילחם בפוקימון האגדי ארטיקונו בקרב רייד. גו מודאג שלא יצליח מכיוון שהוא אינו טוב בעבודת צוות. באי סיפום הוא פוגש את הוראס ומגלה שהחלום שלו למצוא את סלבי. מאוחר יותר גארי אוק מצטרף אליהם. הם מוצאים את ארטיקונו ונלחמים בו, אבל גו מתקשה לעבוד בצוות עם גארי שמשתלט על העניינים ואומר לכולם מה לעשות, מה שמוביל אותם להיכשל במשימה ולהפסיד במשימה. בסופו של דבר גארי אוק מקבל 4 טוקאנים, הוראס מקבל 4 טוקאנים וגו מקבל 3 טוקאנים.

המשימה הבאה שלו של גו היא הישרדות – קרבות אחד נגד השני – והאחרון מקבל 3 טוקאנים כפרס. כולם יוצרים בריתות, גו עם הוראס ולילה עם סטרלינג. בהתחלה נראה שהכל הולך כמו שצריך, אבל אז לילה טוענת שסטרלינג בגד בה, הוראס מאמין לה וגו חושד בה, ואז לילה וסטרלינג תוקפים אותם. איך שהוא גו והוראס מצליחים לגבור על סטרלינג ולילה. בסופו של דבר, גו והוראס נאלצים להילחם אחד נגד השני, גו מפסיד להוראס ומסיים במקום השני. הוראס מנצח ומקבל 3 טוקאנים. גו מקבל 2 טוקאנים על כך שסיים במקום השני. וסטרלינג ולילה מקבלים טוקאן אחד.

המשימה הבאה של גו היא ללכוד את הפוקימונים רג'ילאקי ורג'ידראגו. גו מגיע לחורבות בכתר טונדרה, שם הוא פוגש את גארי אוק שעובד על אותה משימה. קווילון מודיע להם שכל אחד מהם יוכל להשתמש רק בשני פוקימונים בלבד במהלך המשימה. הם פוגשים את הפוקימונים האגדיים, אך אלה גוברים על הפוקימונים הראשונים שלהם. לאחר מכן, גו וגארי מצליחים לגבור עליהם עם הפוקימונים השניים שלהם. הם תופסים אותם בהצלחה, צוברים 3 טוקאנים, והופכים להיות רודפים רשמיים (ביחד עם הוראס).

המשימה האחרונה של פרויקט מיו הייתה להגיע לאי פאראווי במטרה למצוא את מיו. הם מגיעים לאי, מוצאים בו כמה פוקימונים פראיים שתוקפים אותם והם נאלצים להדוף אותם. בשלב הזה הוראס חושף שהוא לכד את הפוקימון ויריזיון. לאחר מכן הם מטפסים על הר שלפי האגדה משמש כמרכז העולם וכל המכשירים שלהם מפסיקים לפעול. הם חושדים שמיו עומד מאחורי העניין. הם מחליטים לטפס על ההר ונאלצים להתפצל בעקבות תקיפה של עוד פוקימונים פראיים. בסופו של דבר גארי אוק וקווילון מגיעים לראש ההר ואילו דאניקה, הוראס וגו מגיעים למערה. בסופו של דבר הקבוצות פוגשות את גראודון וקיוגר ונאלצות להדוף אותם. לאחר מכן, מתגלה שהפוקימונים האגדיים הם לא אחר מאשר מיו. כל חברי פרויקט מיו מנסים לתקוף את מיו, אבל הוא מתגלה להיות חזק מדי בשבילם והוא גובר על כל הפוקימונים שלהם. ברגע האחרון גו פונה אל מיו, אומר לו שהוא נתן לו השראה לצאת למסע הזה והוא מודה לו. בשלב הזה מיו מפסיק לתקוף אותם. לאחר עוד כמה משחקונים קטנים עם גו, מיו נעלם לנצח. בשלב הזה פרופסור אמרנת' מפרק את פרויקט מיו. כל אחד מחברי הפרויקט הולך לדרכו.

פוסטים קשורים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *