סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

טור: אליפות העולם בפוקימון – אש נגד סטיבן / יויו

שלום, הגיע הזמן לקרב האחרון של רבע הגמר בטורניר המאסטר 8! הקרב האחרון הוא אש נגד סטיבן. קחו בחשבון שאש וסטיבן כבר מכירים אחד את השני עוד מהואן, והם אפילו נלחמו ביחד נגד צוות פלייר כדי להציל את העולם. עוד עניין: אש זוכר את סטיבן. בקיצור, יש לשניהם עבר משותף שאני מקווה שנראה בקרב עצמו.

אש – בטריילר לקרב בין השניים חשפו לנו את כל הפוקימונים של אש: פיקאצ'ו, גנגר ודראקוביש. עכשיו, לגבי המכניקה של אש, אני חושב שאש עומד להשתמש בדייאנמקס וגנגר יהיה בצורת הג'ייגנטמאקס שלו. אש עשוי להפתיע פתאום ולהשתמש במהלך זי, אבל אני לא רואה את זה קורה מכיוון שאש התאמן עם פול, גנגר למד את המתקפה will – o – wisp, המתקפה שגורמת להישרף ולקבל נזק בכל תור. בנוסף לכך, המתקפה הזו מורידה את כוח מתקפות היריב.

סטיבן – בטריילר הראשון סטיבן נראה משתמש במטאגרוס זוהר עם היכולת להתפתח למגה וקראדילי, שהוא פוקימון חדש לסטיבן. בטריילר השני נחשף שהוא משתמש גם באגרון, שכבר ראינו בסדרה של הואן. אין הרבה דברים להגיד על הפוקימונים שלו חוץ מהעובדה שנראה שזהו מטאגרוס שיקשה על אש בקרב, כי הוא הפוקימון הכי חזק של סטיבן. דבר נוסף שחשוב לציין הוא שסטיבן עומד לעשות הרבה החלפות במהלך הקרב.

הקרב – בטריילר של הפרק נראה שמטאגרוס נלחם מול כל הפוקימונים של אש, וכמו שאמרתי מקודם, סטיבן עומד להחליף הרבה פעמים. עימותים שראינו בטריילר הם: פיקאצ'ו מול מטאגרוס, גנגר מול קראדילי ודראקוביש מול מטגרוס. אני יודע שאמרתי שמטאגרוס ילחם מול כולם ולא כתבתי את גנגר, אבל זה בגלל שאש משתמש בדיינמאקס על גנגר, והוא ילחם במטאגרוס בצורה הזו. ההסבר מאחורי זה הוא כזה: סטיבן יתיש את אש עם ההחלפות וכשאש יבין שיש לג'יגאנטמקס גנגר מתקפה מיוחדת אשר לא מאפשרת ליריב לבצע החלפה, הוא ישתמש בה ויקטוף את הניצחון. וגם אם אין הרבה מידע לגבי הקרב שלהם, בסופו של דבר אש ינצח את הקרב וילחם מול לאון בגמר.

ארצה בהזדמנות זו גם לחזות מי יופיע במהלך הקרב שלהם: מיי, מקס, ברוק, ואלאס, מוריסון, טייסון, דרייק, ליסיה, סרנה וחלק ממנהיגי המכונים של הואן.

אשמח שתשתפו אותי בדעות שלכם בתגובות ואם יש לכם משהו להוסיף.

פוסטים קשורים

12 תגובות

  1. לרשימת הופעות האורח אפשר להוסיף עוד הרבה – אנחנו יודעים כבר שאוק, דיליה, טרייסי והפוקימונים של אש יצפו בקרב מפאלט ומן הסתם אפשר להוסיף גם את מיסטי, דון, סיילן, בוני וקלמונט, החבר'ה מאלולה ותכל'ס גם קלואי. וזה עוד בלי שהתייחסנו ליריבים כמו גארי, האריסון, טוביאס, קאמרון ועוד המון.

    1. לגבי אוק דיליה טרייסי והפוקימונים של אש, שחכתי מהם לגמרי אז תודה שהזכרת לי. ולגבי השאר אני לא מסכים בכלל, לרוב החזרות יש קשר, אולי נראה אותם בהמשך אבל בקרב הזה לא, אבל יש אחד שיכול להיות שיופיע וזה האריסון כי הוא מהואן אז הגיוני שהוא יחזור.

      1. כל החזרות שהיו עד עכשיו היו קשורות לשני המתמודדים (חוץ מעם ליאון אבל זה מובן). רוב אלה שהזכרת קשורים בעיקר לסטיבן או לאדבאנס, אבל לא לאש. ואיזו סיבה יש לסיילאן לא להופיע בפרק הקודם אם לא בשביל להופיע בפרק הזה?

        1. אין לי את ההסבר הכי טוב ללמה סיילן לא יופיע אבל אני אגיד דבר אחד, הוא פחות קשור עכשיו לקרב הזה אפילו שהוא טייל עם אש יותר מתאים לדמויות מאדבאנס להופיע.

  2. קרב קשה יש לי הרגשה שפה זה ייגמר ואז יפסיד רגע במחשבה שנייה לא כי הם רוצים לעשות בסוף קרב של אש נגד לאון וזה חבל כי יש קרבות שהיו הרבה יותר מעניינים כמו סינייה נגד לאון

    1. סינטיה לא סינייה (אין לכם מושג כמה מעצבן זה לכתוב בטלפון אם. מקלדת קולית

    2. יש פה מלא דברים שלא הבנתי כל כך מהמקלדת הקולית שלך אז אני תתקן אותי אם צריך.
      אש לא עומד להפסיד פה כי אנחנו יודעים שהוא כבר יהיה בגמר. זה לא באמת משנה אם רוצים שאש יפסיד כי כל הסדרה הכינו אותנו לקרב הזה. אפילו שאני אשמח לקרב של סינת'יה וליאון

      1. אמרתי שכנראה למרות שסטיבן חזק יותר אש ינצח כי הוא אמור לפגוש את לאון בגמר ושזה מבאס כי יש קרבות שהייתי רוצה לראות כמו לאון נגד סינטיה

      2. אמרתי שאם זה היה קרב אמיתי סטיבן היה מנצח כי הוא חזק יותר אבל זה לא יקרה כי אז אמור להילחם נגד לאון בגמר וזה חבל כי היו קרבות גמר שממש הייתי רוצה לראות כמו סינייה נגד לאון

  3. אני מצפה לקרב מעולה משני הצדדים!
    מאמין שאש ינצח (לא נראה לי שיספידו אותו מוקדם מדי)
    אבל צריך לזכור שעד ליאון אש יצטרך להילחם נגד סינתייה שהיא גם מאמנת קשוחה ביותר (לא סתם היא דירוג 2…)

    1. אומנם סינת'יה חזקה מאוד אבל לצערי היא תפסיד לאש כי אש צריך להילחם מול ליאון בגמר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *