סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

הרשומות של ליו!

התלוננתי בדיסקורד שלא עוזרים לי מספיק, אז ליו שלח לי 12 מיילים עם חומרים ואני מתכוון לפרסם את כל מה שהוא שלח ברשומה הזו. תהנו.

= = = = =

= = = = =

= = = = =

= = = = =

= = = = =

= = = = =

5 מהלכים שאתם ככל הנראה לא ידעתם שהם קיימים בפוקימון.

א. belch – המהלך הזה הוא מיוחד מסוג רעל שנוצר בדור שש, יש לו 90% דיוק וכוח של 120. נשמע טוב, נכון? לא כל כך, כי המהלך יכול לפעול רק אם הפוקימון שמשתמש בו אכל פרי, מה שהופך אותו למהלך לא כל כך טוב.

ב. fire lash – המהלך הזה הוא פיזי, מסוג אש, עם כוח 80. הוא נוצר בדור שבע והבעיה איתו שהוא היה המהלך הייחודי של היטמור ואי אפשר אפילו להשיג את היטמור באלולה. למרבה המזל, אני זכיתי להשתמש בו כי גם סנטיסקורץ' מקבל אותו בדור 8.

ג. toxic thread – המהלך הזה הוא המהלך היחודי של ספינארק ואריאדוס. הוא מסוג רעל והוצג לראשונה בדור 7. הוא כמו שילוב של ירית חוט משי והרעלה. הוא גם מוריד את המהירות וגם מרעיל. זה משהו מיוחד, ואם אחד האפקטים לא עובד (בזכות יכולת או חפץ), השני כן יעבוד. העובדה שהוא מהלך של שני פוקימונים ממש חלשים לא ממש עוזרת לו בפופולריות למרות שזה לא מהלך רע.

ד. magnetic flux – המהלך הזה הוא מהלך סטטי מסוג חשמל, שהוצג בדור 6. המהלך הזה מעלה את ההגנה המיוחדת וההתקפה המיוחדת של הפוקימון ושל העוזר שלו, אבל המתקפה תעבוד רק עם לאחד הפוקימונים יש את היכולות פלוס או מינוס. המהלך הזה גרוע לא רק כי היכולות פלוס ומינוס הן יכולות רעות, אלא גם כי אתה צריך להיות בקרב כפול עם צוות שכולו חשמל.

ה. hold hands – שמרתי הכי טוב לסוף. המהלך שהגיע מדור 6 הוא יעיל כמו השפרצה. הוא לא עושה כלום בקרב. ולא רק שהמהלך גרוע, אלא רק 3 פוקימונים יכולים ללמוד אותו: צ'ריזארד, פיקאצ'ו ו-ויויאון (עם הדפס מיוחד). וכולם היו באיוונט שנגמר ממזמן. אז לא רק שאי אפשר להשתמש בו, הוא גם מהלך שלא עושה כלום!

= = = = =

5 הפוקימונים שהכי מעצבן לפתח:

א. מילוטיק (בדור 3) – כדי להשיג מילוטיק בדור 3 הייתם קודם כל להשיג פיבאס (בהצלחה עם זה) ורק אז להרים את סטט ה"יופי" שלו למקסימום ורק אז הוא יתפתח. זה היה תהליך קשה וממש לא שווה את זה אם אתם שואלים אותי.

ב. גליסיאון – לא כזה קשה לפתח את איוי לגלסיאון, אבל העובדה שבכל משחק אבן הקרח נמצאת ממש בסוף או קרוב לסוף, הופכת את המסע לגלסיאון ממש לא שווה את זהב.

ג. אקסלגור ואסקאבליר – בשביל לפתח את השניים האלה אתם צריכים להחליף קראבלאסט בשלמט. לא רק שהתהליך של החלפה הוא מעצבן, כי אתם לא יכולים לעשות אותו עם עצמיכם, גם העובדה שצריך ששני הפוקימונים הספציפיים האלה יוחלפו הופכת את העניין לאקסטרה נוראי.

ד. סולגאלאו ולונאלה – מכיוון שהם אגדיים, קוסמוג וקוסמואום לא מקבלים הרבה נקודות ניסיון מקרב, אבל העובדה שצריך לתת להם להגיע לרמה 53 בלי שקוסמוג/קוסמאום יוכלו לעשות משהו הופכת את התהליך הזה לאיום נורא.

ה. מלמטאל – הדרך היחידה לפתח את מלטן היא רק בפוקימון גו, ורק עם 400 סוכריות. התהליך הוא כואב ונורא לעשות עד שזה אפילו לא שווה אותו בכלל. התהליך ייקח לכם המון זמן מיותר, והעובדה שאפשר להשתמש במלמטאל רק בלטס גו הופכת את התהליך התפתחות של מלמטאל להכי נורא.

פוסטים קשורים

14 תגובות

    1. אני אישית הכי אוהב את זה של שוגר זאזא

      זה כזה נכון זה אני נגד חברים שלי

  1. מה אתם אומרים על השיינים?
    מה המימם הכי טוב שלי (אתם צריכים לפתוח חלק מהתמונות של המימים בדף חדש בשביל לראות אותם)

  2. אני מת פה על הכל הסרטון של שוגר זאזא מעולה השיינים מדהימים המימס קורעים המהלכים והפוקימונים ממש מעניינים

  3. הכל ממש טוב וקורע מצחוק הסרטון של שוגר זאזא ממש מצחיק אהבתי הכל והכל היה ממש טוב

  4. הסרטון והממים מצחיקים, את רוב המתקפות הכרתי, אבל שכחת להזכיר שאפשר להשתמש בגייגנטמקס מלמאטל בסורד ושילד

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *