סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

סיקור והימורים: אלאן נגד לאון!

https://youtu.be/FxfevP8-TAg

= = = = =

שם: אלאן.

נתונים יבשים: מאמן פוקימונים ממחוז קאלוס. בעבר שימש שולייה לפרופסור סיקאמור. לאחר מכן היה המתמחה של לייסאנדר בצוות פלייר.

היסטוריה: את אלאן פגשנו לראשונה בספיישל "התפתחות מגה", שם הוא שם לעצמו מטרה לנצח את כל פוקימוני המגה ביחד עם מגה צ'ריזארד איקס שלו, דבר אשר הוא עשה בהצלחה יתרה. מאוחר יותר הוא עשה הסבת מקצוע והפך להיות מאמן פוקימונים. הוא השיג את תגי קאלוס, התחרה בטורניר האליפות ובגמר הוא ניצח את אש קטצ'אם והפך להיות האלוף של קאלוס. כיום הוא מדורג שישי בעולם.

פוקימון: צ'ריזארד.

מכניקה: לאלאן יש את מכניקת המגה אשר מאפשרת לפוקימון שלו להתפתח פעם אחת נוספת.

נצחונות בולטים: נגד מלוה מהאליט פור. נגד אש קטצ'אם.

סיכוי לנצח: 25%.

= = = = =

שם: לאון.

נתונים יבשים: מאמן פוקימונים ממחוז גאלאר. הוא בן הטיפוחים של יושב הראש רוז, אלוף גאלאר והאלוף העולמי הבלתי מעורער והבלתי מנוצח.

היסטוריה: את לאון פגשנו לראשונה בקרב אליפות העולם של שנה שעברה, שם הוא נלחם נגד לאנס, ניצח אותו והפך להיות אלוף העולם. הוא נלחם גם נגד אש קטצ'אם בקרב לא רשמי וניצח אותו. במהלך הזמן הוא גם נלחם מול ראיהאן וגם אותו הוא ניצח.יש לו אח צעיר בשם הופ והוא חבר ילדות של פרופסור סוניה. כיום הוא מדורג ראשון בעולם.

פוקימון: צ'ריזארד.

מכניקה: ללאון יש את מכניקת הגיגאנטמקס אשר מאפשרת לפוקימון שלו לגדול, לשנות מראה ולהיות חזק יותר.

נצחונות בולטים: נגד לאנס. נגד אש קטצ'אם. נגד ראיהאן.

סיכוי לנצח: 75%.

פוסטים קשורים

26 תגובות

  1. פרטים נוספים שלא הוזכרו פה – אנחנו יודעים שאלאן וליאון ישתמשו גם בצ'סנוט ורילאבום בהתאמה בקרב שלהם. ליאון אף עשוי להשתמש בג'ייגנטמאקס עם רילאבום.

  2. חושב שדי צפוי שליאון ינצח. אבל אם הוא יעשה גייגנטמקס לפוקימון שהוא לא הצאריזארד שלו זה יהיה מגניב לפחות

  3. אודה על האמת, למרות שברור שליאון ינצח, כי הוא צריך בסוף להלחם באש, אני הייצי רוצה שאלאן ינצח. אני ממש אוהב את הדמות של אלאן, ויותר מזה, תרביצו לי, אבל אני שונא את ליאון. הוא מתלבש כמו טמבל, והוא לא משדר לי אלוף, אלא הזוי

  4. הלוואי שאלאן היה מנצח אבל אם גיימפריק יכולים לדחוף "ליאון בלתי מנוצח" בערך 30 פעמים בסורד ושילד, הם יגרמו לליאון לנצח

  5. אוקיי בואו אני אסביר משהו, לאלאן יש 0% סיכוי לנצח, למה אתם בטח שואלים?
    כי ליאון המאמן הכי חזק בעולם ויודעים שהוא ואש יהיו בגמר אז אני לא מבין למה אתם אומרים את זה, אבל אני עדיין אכבד את הדעות שלכם.

  6. עכשיו קראתי את התגובות, ואני גם בעד אלאן כי זה אלאן אבל זה ברור שליאון ינצח, וזה יהיה שלוש נגד שלוש

  7. יהיה ממש מפתיע אם אלאן ינצח, גם כי לאש מגיע קרב חוזר אחרי שאלאן ניגב איתו את הרצפה וגם כי פוקימון אוהבת לעשות סגירות מעגל כאלה. אבל אני לא רואה איך לאון מפסיד. חבל שזה הקרב הראשון ולא הגמר.

  8. ליאון ינצח ובקלות. אני מהמר על זה שנגד מגה זארד של אלאן הוא ישתמש בזארד רגיל. ועדיין ינצח. המטרה תהיה להראות שליאון כמה רמות מעל אלאן.

  9. כן אבל זה מעצבן כמה פעמים הם יכולים לדחוף ליאון בלתי מנוצח הקטע הזה נהיה מעצבן וחרוש וזה גורם לסדרה להראות מוזרה וגם זה הופך את זה לקהל הרבה יותר צעיר נגיד אחותי הקטנה כל הסדרות טלויזיה שאחותי הקטנה רואה הטובים תמיד מנצחים בהם אבל רגע חשבתי על זה ליאון הפסיד פעם אחת לאינטארנטוס אז אני מקווה שהוא יפסיד עוד הפעם וגם אני מת על אלאן ואני אוהב את זה שהם מכניסים דמויות מעונות קודמות ואם אני צריך להמר מי תהיה הדמות הבאה שתיכנס הייתי מהמר על ריצ'י או סרינה או פול או בלמונט ורוני

  10. לדעתי אלאן אנצח אני יודע שזה לא הגיוני אבל מגיע לו ויש לי הרגשה שיש לו קלף בשרוול וחוץ מזה יש לי הרגשה שהוא הולך להיות ממש חשוב לעליל לא סתם תמונות בשביל להשתיק את המעריצים

  11. ליאון ניצח! כולם ידעו את זה אבל אני יותר אוהב את אלאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *