סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

מה אנחנו יודעים על מוהן? / CactusKing

החל ממחוז אלולה, אנחנו שומעים על דמות שמהווה פריצת דרך משמעותית בחקר חיות האולטרה וחורי האולטרה. אנחנו מדברים כמובן על מוהן. בפרק מספר 111 נחשף המון מידע על דמותו של מוהן.

עד עכשיו כל המידע שהיה לנו עליו הסתכם בזה: הוא אביו של גלאדיון ולילי, הוא נשוי ללוסאמין. כשהיה איש צעיר, הוא עבר לאלולה והתחתן עם לוסאמין. ביחד הם הקימו משפחה, ועם עוד כמה עמיתים – הקימו גם חברה לחקר חיות אולטרה וחורי האולטרה. עוד דבר שידענו עליו, הוא "נעדר" (ולאחר מכן נחשב כמת) כתוצאה מניסוי בחורי אולטרה.

כשלילי וגלאדיון גדלו, כל אחד מהם מצא ממצאים אחרים אודות מוהן. לילי – מצאה את מגירנה, הפוקימון-רובוט שיצר מוהן על מנת שתהווה חברה ללילי. הוא אומנם לא הצליח להפעיל אותה, אבל לאחר עיון ביומן המחקר שהכין מוהן, לילי הצליחה להפעיל את מגירנה. בסופו של דבר התברר שמגירנה היא המפתח שלהם למציאת מוהן.

גלאדיון – כשהוא היה במסע באי מלמלה, גלאדיון מצא את זורוארק של אביו. מסתבר שזורוארק היה הפוקימון האהוב על מוהן. מאוחר יותר, גלאדיון השתמש בו בגמר של ליגת אלולה. בנוסף לכל זה, ראינו גם הרבה פלאשבקים מחייו של מוהן, בהם לילי מוצגת כתינוקת, גלאדיון כילד קטן, ולוסאמין כאם צעירה.

וכל זה קרה עד פרק 111. כעת אנחנו סוף סוף מגלים את האמת ואת מיקומו הנוכחי של מוהן שנמצא בטונדרת הכתר, אליו הם מגיעים באמצעות קרן האור של מגירנה. במקור, אש, גו וקלואי נשלחים לשם כי מתקבלים דיווחים על פוקימון "צהוב ולבן" שלא נראה קודם לכן מסתובב בסופות השלג.

אבל כשלילי, גלאדיון, ולוסאמין סוף סוף מוצאים את מוהן, מתגלה בעיה – כל הזכרונות שלו נמחקו. הם גם מגלים שיש לידו את הפוקימון ניהילגו, פוקימון שאנחנו זוכרים מניסיון החטיפה של לילי וזה שהשתלט על לוסאמין. אבל במקרה הזה, ניהילגו הוא זה שהציל את מוהן לאחר שהוא נפל לתוך חור אולטרה שהוביל אותו למימד מקביל. בשלב הזה מוהן משוכנע שניהילגו הוא לילי.

בניסיון לפתור את המצב, הם מראים לו את הבגדים הישנים שלו, ואת עצמו במראה, לאחר שהוא רואה את עצמו בהשתקפות, הזיכרונות שלו חוזרים אליו, הוא נזכר בהכל – בחיים שהיו לו לפני התאונה, בבתו לילי, בבנו גלאדיון ובאשתו לוסאמין, והוא נזכר גם ברגעים בהם ניהילגו הציל אותו. בסופו של דבר, ניהילגו מצטרף אל המשפחה המאושרת והם חוזרים לביתם. ואם תהיתם מי היה אותו פוקימון "צהוב ולבן" שאש, גו וקלואי חיפשו, אז זה היה ניהילגו.

הנה רשימה של הפוקימונים של מוהן:

עד כאן מה שאנחנו יודעים על מוהן, תודה שקראתם.

פוסטים קשורים

12 תגובות

  1. אני חייב לראות ת האנימה של שמש וירח.
    מוהן נשמע דמות מעניינת, אני לא זוכר שבמשחקים הזכירו אותו, לפחות לא בירח, אז הוא המצאה של הסדרה?

  2. כנראה המצאה של הסדרה, לא חושב שמעתי עליו אי פעם.

    רואה שיש ללילי, לוסאמין וגלאדיון לבוש חדש. אני מת על המראה החדש שלהם.

  3. מון (*ככה* אמורים לכתוב את השם שלו, הה"א פשוט מרגישה לא שייכת) בהחלט כן הופיע במשחקים של שמש וירח. הוא המנהל של פוקי-פלגו, ובאולטרה יש אפילו קאטסין שבו הוא מבקר באת'ר פרדייס ולוסאמין מחליטה שלא לנסות להזכיר לו מי הוא כי הוא נראה שמח.

  4. לפי מה שהבנתי באנגלית זה Mohn, אבל זה לא אומר שקוראים לו אז בעברית מוון?

  5. Avatar למ"א (ליו מאמן האיבי) רוצה לגיון אבטיחים זועמים ועושה שביתה עד שלא מפרסמים כי זה מצחיק וגעוני ופליז תעשו את זה בסיפור הגיב:

    הפרק השני הכי טוב אי פעם לפני הפרק שבו רואים את זייגרד 100% ושכל מנהיגי המכון נלחמים נגד לייסנדר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *