סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

הסקר היומי: השותפ/ה של אש!

– כתבו את התשובה שלכם בתגובות –

פוסטים קשורים

21 תגובות

  1. ואחריה ברוק ואחריו טרייסי ואחריו סרנה ואחריה איריס ואחריה קלמונט ואחריו סאלן

  2. גו, גו כל הדרך. אנשים שונאים אותו מסיבות דפוקות, אבל הוא אחד הדמויות היותר מפותחות בסדרה. אני כן מסכים שהיה אפשר לעשות יותר איתו ועם איך שהוא תופס פוקימונים, אבל חוץ מזה הוא בסדר גמור.

    עכשיו, אם היו שואלים אותי מי השותפ/ה של אש שאני הכי פחות אוהב, הייתי עונה סרינה בלי לחשוב פעמיים. אני יכול לכתוב פסקאות שלמות על כמה שהדמות שלה סתמית, הפוטנציאל שלה מבוזבז והפאנדום שלה קרינג'י, אבל אני אסכם את זה בפשטות – אם אתם רוצים לראות את הדמות שלה כתובה בצורה טובה, תקראו את סאגת אקס וואי של פוקימון אדוונצ'רס.

  3. בחירה מאוד מאוד קשה, אבל מהבנות אולי זה מוזר אבל דון ומיד אחרי דון מיסטי
    ומהבנים ברוק כי הוא מלך

  4. ברוק, ועד כמה שאני לא אוהב את הגיג הזה שלו שמתאהב במישהי כל שניה, הוא דמות מדהימה עם סיפור מאחוריו והתפתחות בדמות, בנוסף לאישיות מצחיקה שלא הופכת אותו לדמות בדיחה.

    בנוגע לשנוא, גם אני שונא לחלוטין את סרינה. ליטרלי התחילה את כל המסע שלה מתוך סימפיות לאש.

  5. אני אוהב את השוטפים באלולה (כן אני יודע אני אוהב את סרינה ופוקימון סאגט איקס וואוי היא הסידרה הכי אהובה עלי בכל הזמנים אז הכי מגיע לה לחזור אבל אני אומר שאני הכי רוצה לראות את סאן ומון צומי)

  6. אגב הדמות הכי שנואה עלי היא ללא ספק סיילן הוא היה ריפאוף עלוב של ברוק ולא היה שום פותנצייל והוא לא תרם כלום לאנימה או לאש או פאנדום של פוקימון או לפוקימון בכללי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *