סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

רשימת הדברים שאני הכי מצפה להם בשנת 2021 באתר מפלצות כיס!

לעוד סרטונים כאלה, כנסו לערוץ היוטיוב שלנו ועשו לו מינוי (סאב) – PokemonPocketMonsters

פוסטים קשורים

37 תגובות

  1. אם תכנסו לזה דרך יוטיוב אתם תוכלו לראות את התגובה הכועסת שלי להיטמן שגם אותה הוא ככל הנראה לא ראה

  2. לכולם היטמן מתכוון לסגור את האתר כי הוא רוצה תגובות/להיות מדובב/לפתוח ערוץ יוטיוב עם דברים שמרגיעים. היה לי שיחה גדולה בצ'אטוט איתו. ובקשר התגובות יש תגובות והוא עדיין סוגר יש תגובות והוא עדיין מתלונן. (11:55 קצת עצוב? ליו ויואל כל הזמן אומרים דברים כמו "אני הולך להרוג את אמא שלי" או אני הולך להתאבד אם האתר יסגר" ולזה אתה קורא קצת עצוב, אתה נכנס לאתר פעמיים בשבוע כותב שתי תגובות בצ'טוט והולך זה נראה שממש נמאס לך מהאתר אתה אפילו לא שם לב למס' התגובות והמטרה שבקשת היא בלתי אפשרית עם מספר הרשומות שמתפרסמות בשבוע).

  3. עיני אני מנסה לעשות הכל בשביל להציל את האתר אתה בכלל מכיר אותי?! אני ילד בן 13 אוטיסט שרוצה להיות מדען יש לי יותר מ10 חברים ופוקימון הוא הדבר שאני הכי אוהב מאז שהייתי קטן ראיתי את האנימה ואז כשההיתי בן 3 חברים של אחותי הביאו לי במתנה בובות פוקימון (יש לי אותן עד היום) מאז אני מחובר לפוקימון 24/7 אתה לא יודע כלום עלי או על יואל תפסיק אם זה אתה חושב שאתה מנהל האתר או משהו אבל אתה לא היטמן אוהד גלעד אלעד מלנהים את האתר הזה ואם סוגרים אז גם אני וגם שישית החלומות שלי (סיזור לוקאריו מגנזון ויקולט גרנינג'ה ואיווי) נהיה הכי עצובים בעולם!!!!!!!!!

  4. אני אומר את זה ככה, עברו עשר שנים מאז שהוא פתח את האתר, מגיע לו הפסקה, גם אם זה לתמיד.

  5. היי חברים זה האתר שלו שחותו המלאה לעשות מה שבה לו אם הבן אדם רוצה להיעשק באוד דברים חוץ מאיזה אתר פוקימון ברשת (רק שתדע אני מאוד מעריך את זה האתר הזה מעולה) אז אוקיי פשוט קצת חבל אבל שיעשה מה שהוא רוצה. זה גם די ברור שהוא משקיעה שעות באתר. פשות אני חושב שקצת חבל אבל אני מבין ב100 אחוז ורק שתדע אני מת על האתר הזה כמות ההשקעה היא מתורפת וגם הרשומות שעולות בקצב מפחיד מקווה שהבנתם.

  6. אם אתם רוצים שאפסיק לכתוב את מה שאני חושב בקשר לאתר ועל פוקימון זה בדיוק מה שאני יעשה

  7. אני רגוע ועיני אני אף פעם לא אמרתי שהאתר מיותר זה האתר הכי חשוב לי בחיים

  8. היטמן היקר אני לא יודע אם אתה זוכר אותי אני גל והשתתפתי בהאח הגדול של פוקימון וסיימתי במקום השלישי אומנם אני עוד רגע כבר בן 18 פוקימון ממזמן לא מעניין אותי אבל לא יכול להגיד שלשמוע שהאתר שגדלתי עליו והעברתי עליו שעות על גבי שעות הולך להסגר רציתי להגיד תודה אתה בן אדם כשרוני מאוד תודה גדולה יותר על התקופה הזאת של האח הגדול שהייתה בדיוק באמצע זה צוק איתן זה היה פשוט מדהים אני זוכר איך רק הייתי מחכה לזה וזה העביר לי את החופש בצורה פסיכית.
    תודה ובהצלחה בהמשך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *