סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

קלואי / Chloe

קלואי היא תלמידה בת 10 שמתגוררת בעיר ורמיליון שבקנטו. היא הבת של פרופסור סריס, יש לה אמא בשם טליה, ואח בשם פרקר. יש למשפחה שלה את הפוקימון יאמפר. היא חברת ילדות של גו. בפרק 11 היא נשאלת מה היא רוצה לעשות כשתהיה גדולה, שאלה שאין לה תשובה עליה. בפרק 29 היא מתיידדת עם פידאב. בפרק 31 היא עוזרת לנאמי, חברה לכיתה של פרקר, להתכונן לתחרות ידידות של פוקימוני מים. בפרק 49 היא מוצאת איוי שברח מהמעבדה, והיא תופסת אותו. באותו פרק היא מקבלת טלפון רוטום מאבא שלה. בפרק 50 אש, גו וקלואי עוזרים בחפירות לפוקימונים מאובנים. בפרק 52 אש, גו וקלואי עוזרים לאנדו להיפטר מבעיית דיגלט ודאגטריו. בפרק 55 קלואי עוזרת לרפידאש גאלאר להחלים והיא מתיידדת עם פוניטה גאלאר על הדרך.

בפרקים 74 ו75 קלואי פוגשת את דון, הן מכירות ומחליטות ללכת לתחרות יחד. דון וקלואי לא מסתדרות ביניהן ומתווכחות אך נקטעות על ידי ריידון עייף ועצבני. הן נלחמות בו יחד, כשלפתע הוא נרדם, ומוצאות את קרסיליה הפצועה, שמאפשרת לפוקימונים בסביבתה לישון. דון וקלואי מוצאות את קרסיליה הפצועה, הן מטפלות בפציעות שלה ומתחברות זו עם זו. דון משכנעת את קלואי להשתתף בתחרות הפוקימונים ומנסה לאמן אותה. בלילה הן חוות סיוטים בגלל דארקראי ומנסות לדבר איתו, אך קרסיליה מופיעה ומשחררת אותן מהחלום. בסופו של דבר, החבורה, דארקראי וקרסיליה עוצרים את התקיפה של צוות רוקט ומצילים את הפוקימונים האגדיים.

בפרק 79 קלואי פוגשת את סוליי, שנראית בדיוק כמוה. הן מחליפות זהויות ואילונאס שמנסה למנוע מסוליי לקבל את הפיקוד על הטירה, חוטף את קלואי במחשבה שזו סוליי. כשהוא מגלה את טעותו, הוא כופה על סוליי להכתיר אותו למלך בתמורה לשלומה של קלואי, אך היא לא מסכימה. קרב מתפתח ויחד עם אספיאון, אמבריאון ואיווי, הם גוברים על הפוקימונים של אלוניס. בסופו של דבר, סוליי מציעה שהם ינהלו את הממלכה יחד.

בפרקים 89-90 קלואי שוב פוגשת את דון והפעם הם מחברים כוחות עם אש וגו על מנת להציל את הדמויות שלהם ממימד אחר שסובלים מתקלה בזמן אשר גורמת לפוקימונים שלהם לחזור אחורה בהתפתחות, אפילו למצב של ביצה. הם מתפללים לארכיאוס, אומרים לו שיפסיק את הלחימה בין דיאלגה לפאלקיה והוא נענה לבקשתם.

בפרק 98 קלואי מקבלת אבני אש וחשמל מבילי והרמוני.

בפרק 105 קלואי פוגשת את ליסיה שנותנת לה כרטיס לתחרות ותיק פוקי-בלוק, היא גם פוגשת את סרנה שמסבירה לה על איוי ועל ההתפתחויות שלו. היא גם מדרבנת את קלואי לקחת חלק בהופעת פוקימונים. קלואי מקשיבה לעצה של סרנה ומופיעה בדרגת נורמל. בפרק 136 קלואי מחליטה להיות עוזרת המחקר במעבדת סריס ולעזור לאבא שלה.

המתנות שקלואי קיבלה ממאמני איוי אחרים
המתנות שקלואי קיבלה ממאמני איוי אחרים

פוקימונים שיש ברשותה: 

איוי
איוי

הופעת בכורה:
 פרק 49.

נתפס / התפתח:
 הצטרף לקלואי לאחר שברח מהמעבדה.

מתקפות:
Copycat, Tackle.
אישיות: לא מסוגל להתפתח, אוהב לחקות אחרים, יש לו את האפשרות להשתמש במתקפה האחרונה שהוא ראה.

רוטום שנמצא בתוך הפוקידע שלה.

פוקימונים שיש למשפחה שלה:

יאמפר
יאמפר

הופעת בכורה:
 פרק 2.

נתפס / התפתח:
 אומץ על ידי משפחת סריס.

מתקפות:
Spark.
אישיות: נאמן, אוהב במיוחד את קלואי, יש לו חוש ריח טוב.

פוקימונים שהיא התיידדה איתם:

פוסטים קשורים

7 תגובות

  1. בעיקרון, אין לה עד כדי כך אישיות ולא מראים אותה הרבה בינתיים (למרות שאני די בטוח שיתנו לה יותר זמן מסך בהמשך).

    ביינתים אני לא שונא אותה, אבל כרגע אין לי באמת אפשרות לומר שאני אוהב את הדמות הזאת.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *