סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

בעד ונגד: Pokemon Let's Go Pikachu and Let's Go Eevee

משחקי הפוקימון "לטס גו פיקאצ'ו" ו"לטס גו איוי" הגיעו לשכונה והתגובות של האוהדים לא איחרו להגיע. חלקם אוהבים את זה, חלקם שונאים את זה, וחלקם עושים על זה בעד ונגד. 

הגיע הזמן שנפתור את הסוגיה הזו אחת ולתמיד. אנחנו מפרסמים בפניכם את הדעות שלנו על מחלוקת זו. אתם מוזמנים לצרף את דעתכם. אנו מקווים שיהיה דיון מהנה, פורה ומעניין.

היטמן: פוקימון המשחקים החדשים, או בשמם האמיתי – פוקימון גו 2 לסוויץ', הם ניסיון חמישי למכור לנו את אותו משחק תחת שם אחר (משחקי הדור הראשון – ילו, אדום וכחול; ההוצאה המחודשת שלהם בקונסולה הוירטואלית של נינטנדו; החידושים שלהם – פייר רד וליף גרין; ופוקימון גו). יש גבול לכמות הפעמים שאפשר לשחק ב151 הפוקימונים המקוריים של קנטו. ואם נגמרו לחברה הרעיונות, והם לא יודעים איך להמציא את עצמם מחדש, שיסגרו את הבסטה. הכי גרוע זה שהם אונסים את השחקנים התחרותיים להתמסר לגו, ואת שחקני גו לקנות סוויץ'. ואל תגידו לי שלא חשבתם על זה: המשחק יצא, ההתפתחות האבודה של ראיצ'ו (גורוצ'ו) תהפוך למציאות והדרך היחידה לפתח אותו זה רק אם יעבירו אותו בהחלפה ממכשיר חכם שמכיל פוקימון גו לקונסולת הסוויץ' שמכילה את המשחק החדש. והכל במחיר של 1560 ש"ח (קונסולה 1400 ש"ח ומשחק 160 ש"ח). אז כמו שאומרים בטלוויזיה: שלא יעבדו עליכם!

אוהד: הגיע משחק חדש. איזו התרגשות. והאמת? הוא גם נראה די טוב. זוכרים את פוקימון גו? זוכרים מה היה חסר בו? המשחק הזה בא להשלים את החסר. בטריילר למשחק ראינו קרבות והרפתקאות והדבר היחיד שבעצם נשמר מגו זו שיטת הלכידה שתכלס לא רעה בכלל, הרבה יותר טובה מלתת למזל לקבוע בשבילך אם תצליח ללכוד את הפוקימון או לא. ויותר מזה – המשחק מאפשר ל2 שחקנים לשחק יחד! זה די מדהים. וכמובן אי אפשר גם בלי הידיעה שהמשחק העלילתי הבא יוצא בעוד שנה, ככה שהמשחק הזה הוא לא תחליף למשחק העלילתי אלא משחק צד קליל יותר ומהנה לא פחות. ולגבי המחיר, הגיע הזמן באמת שתקנו סוויץ' אם אתם מעוניינים להמשיך להיות בעניינים, כי יש לי חדשות בשבילכם – כל המשחקים הבאים שיצאו בזמן הקרוב עומדים לצאת אליו. אז אני הולך בקרוב לתפוס את כולם – ואתם?

פוסטים קשורים

16 תגובות

  1. אני בעד רק בתנאי שזה משחק צד
    וכרגע הרבה חושבים שזה לא משחק צד משום מה

  2. אני גם בעד כיוון שאני חושב שזה יכול להיות נחמד ככה על הדרך כיוון שזה לא משחקים מקוריים וזה נראה ממש כיף מכמה סיבות ואם אני לא טועה הם לא יכולים לעשות משחק חדש ולתת אפשרות להעביר את הפוקימונים מגו בלי שהדורות הכלולים יהיה נתמכים סביר להניח שכל פעם שיצא דור חדש לגו יצא לזה עדכון חדש שיאפשר לו לתמוך בדור שיצא לגו זה הטיאוריה שלי ואם אתם שואלים אותי נראה לי שהפוקימון המסטורי הוא גורוצ'ו התפתחות רביעית ומיוחדת של פיקאצ'ו שיהיה במשחקים בשנה הבאה (זה בגרסה של פיקאצ'ו) ובגרסה של איוי יקבלו את ההתפתחות *נורמאל* של איוי

  3. פוקימון ג’ו זה לא משהו אבל החדש דווקא ניראה נחמד אפילו שיש בו רק קנטו

  4. אני לא יודע מה הבעיה עם מחוז קנטו אולי רק אני רואה את זה אבל כאילו היצרנים של הסדרה מנסים בכוח להמשיך ולהמשיך להמציא פוקימונים ולפעמים מצוצים מהאצבע ומגוחכים . אהבתי את מה שעשו באלולה ובהחלט מחוז קנטו הנוסטלגי לדעתי הכי אהוב !
    וכן אני בעד המשחק הוא נראה דווקא די כיפי ואולי הגיע הזמן באמת לרכוש לי קונסולה 😉

  5. תמיד הפינה של בעד ונגד טובה:)
    אני חושב שהמשחקים האלה לא טובים.זה מין חיקוי של פוקימון גו רק בסוויץ'.יש דברים טובים כמו לשחק עם עוד חבר,אבל באמת יש גבול לכמות הפעמים שהדור הראשון יכול להופיע במשחקים.כרגע,אני מסכים עם היטמן.הטריילר למשחקים לא הצליח לשכנע אותי,אבל אני מקווה שהמשחק הזה יהיה טוב בסופו של דבר.

  6. היטמן ממש צודק במקרה הזה. יש להם הזדמנות לשנות את המשחק ברמה המהותית, אבל במקום זה הם רק נותנים לנו רימייק דל. אני שמח שהם כן בחרו לשנות מעט מהפורמולה המקורית ואולי הם אפילו ייצרו משחקים אשכרה מעניינים, אבל אני חושב שאלו לא משהו.

  7. אני בעד לא רק בגלל שהמשחק מאפשר לך להסיג פוקימונים שאתה תפוסת בפוקימןו גו אלה גם בגלל שאתה יכול לשחק במשחק גם אם חברים שלך וגם אתה יכול לראות את הפוקימון שאתה נילחם נגדו לפני הקרב וזה שאתה יכול לתפוס את הפוקימון כאילו אתה באמת זורק את הפוכדור בחיים האמתיים

  8. אני חושב שהאופציות החדשות במשחק באמת מעולות, אך אני מסכים עם היטמן בכמה אפשר לשחק עם אותם פוקימונים. הייתי מעדיף בהרבה אם היו עושים את המשחק עם הדור החדש.(אם יהיה)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *