סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

שנה חמישית ברציפות: ספיישל יום ההולדת של אש קטצ'אם! (המנצחת הוכרזה)

היום, לפני 31 שנה, בתאריך 22 במאי, נולד לו מאמן פוקימונים בשם אש קטצ'אם, ואנחנו מחלקים לכם בובה ענקית של פיקאצ'ו לכבוד המאורע המיוחד הזה!

כל שעליכם לעשות זה ליצור ברכה לכבוד יום ההולדת של אש קטצ'אם. זה יכול להיות בצורה של תגובה, בצורה של ציור, או בצורה של סרטון. כל דבר שתחשבו עליו יהיה טוב.

התגובה הכי מושקעת / מצחיקה / טובה תזכה את בעליה בפיקאצ'ו הבא. (הצטלמתי איתו רק כדי להראות לכם עד כמה הוא גדול)

זמן הפעילות: עד היום בערב. כלומר, יום שלישי, 22.5.18, בשעה 21:00. ההכרזה על המנצח תערך לאחר מכן.

שימו לב: הזוכה בתחרות יתבקש לתת לי בפרטי את כתובת דואר ישראל שלו למשלוח הפרס.

הערה: זה לא נורא אם לא זכיתם. אנחנו עושים פעילויות כאלה כל הזמן. ניתן להירשם לניוזלטר [לינק] ולהתעדכן בהתאם.

פוסטים קשורים

18 תגובות

  1. יום הולדת שמח אש, המאמן הפוקימונים האמיץ ולא וותרן, היום זה היום שבו אתה Level up, ברכות על ההשתתפויות בליגות ועל כל המאמץ למרות כל ההפסדים, כמו שאמרת, הכי חשוב זה הקרב ולא הניצחון. מאחל לך בהצלחה רבה בליגה הבאה כשיהיה לך ותמסור לפיקאצ'ו ממני גם מזל טוב ^^
    ללא ספק אתה מאמן מפתיעה כל פעם מחדש 🙂

  2. מזל טוב אש!!! אתה מאמן מדהים שגדלתי עליו מאז גיל אפס, מעריץ מושבע שלך ואוהב את המסע שלך, יש לך כשרון להתחברות עם פוקימונים ואנשים, כדאי לך להמשיך במסע ולבסוף לנצח( ואם תפסיד תמיד יש פעם שניה במחוזות הקודמים) אתה תמיד יכול להשלים את הפוקידע אם רק תנסה אז בהצלחה לך והצלחות רבות בהמשך
    מזל טוב!!!!

  3. לאש קאטצ'ם היקר,
    אני לא מבין איך אתה בן 31, אם אתה פאקינג דומה לילד בן 10.
    לפי מה שהבנתי, אתה בכלל בן 14-16. כי כל כמה עונות זה שנה, חגגת יום הולדת 11 בסרט 3.
    מציע לך להתבגר יא אפס,
    בברכה שי.

  4. לאש קטצאם,מזל טוב לרגל יום הולדתך שחל היום.
    מה שאני יכול לאחל לך הוא זוגיות טובה(עם סרנה כמובן,היא האחת שלך-היא ולא אף אחת אחרת) השתפרות בקרבות,לכידת פוקימונים חדשים באלולה ובמחוזות השונים,וניצחון על כולם-כולל היריבים הכי גדולים שלך.תזכור:אם תתאמן קשה-אז אתה תצליח!ואל תפחד אם יש מכשולים באמצע הדרך-אתה עובר את כולם בקטנה.
    על הדרך אני אאחל לך שתישאר בחיים מהמזימות של צוות רוקט…(שתמיד נכשלות)

  5. אש, אני זוכר שרק התחלת את מסע הפוקימונים שלך, היית עדיין חובבן, לא ידעת איך לתפוס פוקימונים ובכללי- בוא נודה שלא היית הכי טוב;)
    אבל ממחוז למחוז, נעשית טוב יותר ויותר! אני הכי גאה בך בקאלוס! החיבור שלךך גרנינג'ה היה מדהים, איך עשית את זה???????????????????????
    ועכשיו באלולה, לייקאנרוק מיוחד, המון מהלכי והמון חברים.
    בכללי, תמיד היית אדם חברותי. אתה היית מוכן לעזור שצריך, אפילו עם זה דורש הקרבה מצדך:)
    תמיד התלוו אליך המון חברם ואתה חלקת והפצת את האושר שלך לכולם!
    ואיך אפשר שלא לשכוח את הפוקימונים, שגידלתץ והפכת אותם לכךל כך חזקים ובראשם:
    פיקאצ'ו! אני חושב שלפיקאצ'ו מגיע ברכה משלו אבל אנסה לתמצת:
    השותף הכי טוב שמאמן יכול לבקש! נאמן, מצחיק ופשוט מושלם! לא יאמן שבהתחלה לא הסתדרתם;)

    אוהב ומקווה להיות מאמן פוקימנים ענק כמוך,
    וולפיקס מאלולה חמוד:)

  6. לאש היקר , רציתי להגיד לך מזל טוב על יומולדתך , אני לא יודע בן כמה אתה אבל …… עדיין מזל טוב , אני מקווה שתשיג עוד חברות ותבגוד בהם בשביל אחרות כי אתה "יותר מידי טוב בשבילם " , ולהפסיק לעזוב פוקימונים טובים שלך ולהתחיל עם אחרים בלבל 5 , ואני מאחל לך להילחם נגד פוקימון במכון הראשון במחוז ושילקח לך שנה לנצח אותו , לפי דעתי אתה שוכח דברים בגלל כל המכות שקיבלת באורך המסעות שלך , אז אש היקר תלך לבית חולים לבדוק את בעיית השכיחה שלך (אתה יכול ללכת למרכז הפוקימונים אבל קח בחשבון שתהפוך לפיקאצו אחרי זה ) , אז מזל טוב אש .
    מרני יעקבי ומפיוקומוקו (אני מנצח אותך בשנייה אתה מאמן גרוע )

  7. אש היקר מזל טוב. מהיום שהתחלת את המסע מקאנטו ועד אלולה ולאחר מכן. תמיד גדלת נפשית, פיזית, ובעל הרבה יותר ניסיון מכל מסע. גם תמיד הכרת חברים חדשים: פוקימונים או אנשים. הדרך שלך להכיר אותם הייתה רוב הזמן מיוחדת. בין עם מיסטי בגלל שהרסת לה את האופניים, או סרינה שאיתך רק כי הכירה אותך במחנה הקיץ לפוקימונים שהייתם קטנים. תמיד היית: אמיץ, חברותי, רגיש, רחום, ועקשן במטרותייך. תמיד הוכחת לכל מי שצופה בכך בסדרה או במשחקים או שפגשת במסע שלך. שהשם אש קאטצ'אם הוא שם של כבוד וגאווה. ושם שאפשר לומר ולהזכיר כל פעם בלי להתבייש.
    האמפתיה: שלך נראתה הרבה. כמו שנתת לפיקאצ'ו לבחור עם הוא רוצה להתפתח או לא. או שהסכמת לתת לגרנינג'ה להשאר בקאלוס כי ידעת שהוא חשוב יותר שם מלהשאר במעבדה עם כל שאר הפוקימונים.
    האומץ: שלך נראה בכך שמעולם לא פחדת מכלום במסע שלך ותמיד קיבלת כל אתגר שנתנו לך.
    הרחמים: שלך נראו לראשונה. שלקחת את צ'ארמנדר למרכז הפוקימונים במקום לתת לו למות רק בגלל המאמן המרושע הקודם שלו. ואותו דבר עם צ'ימצ'אר שאימצת אותו אחרי שפול זרק אותו מהצוות שלו.
    החברותיות: שלך נראתה בכך שבכל מחוז תמיד השגת לך חברים. בכל הדרכים והצורות שיש.
    ולשנה הבאה אני מאחל לך שתתחיל לשים לב יותר לבנות שאיתך במסע. כי כל אחת מהחברות שלך למסע. חיבבה אותך מאוד ובעיקר סרינה. אז פשוט תתחיל לשים לב עליהם. כי מי יודע. אולי תאהב יותר להיות עם אחת מהם בצורה שונה מחברה/ידידה למסע.

    אז אני מאחל לך מזל טוב ושבאמת תוכל להפוך לפוקימון מאסטר, ולתפוס את כולם.

  8. יום הולדת שמח שתתפוס את כולם תתקדם עם פיקצ'ו עד לרמה הכי גבוהה ואם הגעת לרמה הכי גבוהה תשברו את הגבולות שלכם תנצחו את כולם וסוף סוף תנצחו את הליגה כי בסופו של דבר אף פעם לא ניצחתם ותגיעו גם למצב של מושלמות מאוחדת שתכיר עוד המון חברים פוקימונים חדשים ותמיד תהיה אתה

  9. לאש קטצאם,
    מזל טוב ליום הולדתך העשירית זה 32 שנים ברציפות… חבל שאתה לא משקיע ככה בלהיות מאמן טוב יותר, גם אם זה נותן לך להיות יותר זמן בטיול חייך.
    בנוסף, מצורפת לך מתנה: טבלת החוזקות והגולשות של זני הפוקימונים. תלמד אותה ואולי תוכל לזכות במקום ראשון יום אחד…

  10. עדו זמירי, הוא התחיל את המסע שלו בגיל עשר ועברו 21 שנה. כמה זה עשר ועוד עשרים ואחת?

  11. אש קטצ'אם מאמן הפוקימונים הדגול!
    אתה מאמן את הפוקימון האהוב עליי בעולם כולו -פיקאצ'ו!פיקאצ'ו מלווה אותי כל הזמן.הוא עוזר לי ברגעים קשים הוא נותן לי שימחה וכח…ותמיד משמח ומעלה לי חיוך.אני חושבת שזה לא כך סתם אש,אני ואתה נולדנו באותו היום!היום ב22.05! ולכן פיקאצ'ו כלכך יקר לשנינו!תמיד ריגש אותי היחס שלך אל פיקאצ'ו והאהבה בניכם.אני חושבת בכלל שאתה מאמן רגיש שמתחשב בפוקימונים.אני מאחלת לך שתמיד תישאר צעיר,לא משנה כמה שנים יחלפו,ושפיקאצ'ו תמיד ילווה אותך.בידידות,הדסה?

  12. אש היקר, יום הולדת שמח.
    לאחר כל כך הרבה שנים, כל כך הרבה עונות ועדיין בלי פצעונים:

    הייתי רוצה לאחל, שתמשיך בעולם הגדול לטייל, למצוא מקומות חדשים להיכשל (כי אחרת גם הסדרה תפשל), ותכיר את קהילת פוקימון ישראל.

    כשסרינה ומיסטי רוצות כבר לחזור וגם מיי ודון לא רחוק מאחור (את אייריס כבר אף אחד לא יזכור), אני מאחל שתתחיל להפנים, מה שכל הבנות מרגישות מבפנים, אז תבין ותחבק ודבר אליהן, שידעו הן כולן שאתה שלהן.

    בקרבות הקשים, בזמני מצוקה, אל תשכח שאתה רק צובר תאוצה, מילד קטן לנער גדל (למרות שגם זה כבר אותי מבלבל), וככל שתבין ותלמד ותגדל, תראה שהקסם תמיד יפעל, שבסוף גם אם לא ניצחת בקרב, הדבר החשוב הוא הכיף שבקרב.

    אז אש היקר, כבר בן (?) שנים, תמיד תיהנה מהדברים הקטנים. רשרוש בעשב, מים גואים, או מכת ברק שכוונה לרעים. תמיד תזכור כמה יפים החיים, ותמשיך למגנט-למצוא חברים.

    שלך תמיד
    נוה זיו

  13. אני חושב שיש לכם טעות כי איך אש נוצר לפני 31 שנה אם המנגה הראשונה של פוקימון הייתה ב1996

  14. אש התחיל את המסע ב1997 כשהוא בן 10. כלומר שהוא לכאורה נולד ב1987. תחשב 2018 פחות 1987 ותקבל 31.

  15. אש אתה מזל טוב עם אתה קיים אני מאחל את אנטיי ראיקו וכמובן את החברים שלך אני מקווה שכיף אל תיפתיך את פיקאצו לראיצו הו חמוד איזה מחוז יש אחריי אלולה אז מלא שמחה על תושפל מרעים אתה ופיקאצו יותר חזקים במיוחד מצוות רוקט אז יום הולדת שמח שלך אורי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *