סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

מדריך פוקימונים: צ'ריזארד של אש / Ash's Charizard

אש פגש את צ'ריזארד כשהוא היה עוד צ'רמנדר. זה קרה בפרק "הפוקימון הנטוש", כשהחבורה הייתה בדרכה לעיר ורמיליון. בהתחלה אש ניסה ללכוד את הפוקימון, וכשזה לא הצליח, הם התקדמו למרכז הפוקימונים, שם הם גילו מי המאמן האמיתי שלו – בחור בשם דמיאן. מסתבר שדמיאן נטש את צ'רמנדר כי הוא חשב שהוא חלש מדי. אש, ברוק ומיסטי ביקשו ממנו ללכת ולקחת את הפוקימון שלו בחזרה, והוא סירב. בשלב הזה מזג האוויר השתנה לרעה והשלושה יצאו על מנת להביא את הפוקימון בחזרה למרכז הפוקימונים. בסופו של דבר, צ'רמנדר הצטרף לשישייה של אש.

צ'רמנדר הפך להיות אחד הפוקימונים המרכזיים של אש. דוגמאות: אש נעזר בצ'רמנדר כשהוא נאלץ להילחם בצוות רוקט; צ'רמנדר גם גבר על פריימיפ באמצעות מתקפת הזעם שלו; וצ'רמנדר עזר לאש נגד מנהיגי המכון אריקה וקוגה. מהר מאוד כל הניסיון הזה הפך למעשי כאשר צ'רמנדר התפתח לצ'רמיליון מיד לאחר שעצר עדר של אקזגיוטורים פראיים בפרק "שעטת האקזקיוטורים".

עם זאת, כבר מנקודה זו ואילך ניתן היה לראות שצ'רמיליון הפסיק להקשיב למאמן שלו. דוגמה אחת היא כאשר צ'רמיליון תקף את פרס כשאש ניסה להפסיד לו בכוונה, במטרה לפתח אותו לפרסקט, דבר שקרה בפרק "שיקוי הקסם של פרס". אש למד את הלקח והפסיק להשתמש בפוקימון שלו לזמן מה, עד הפרק "מתקפת הפוקימונים", שם אש ניסה להשתמש בצ'רמיליון כדי לנסות ולעצור את הפוקימונים הפרה-היסטוריים. דבר שלא עזר. במקום זה, התפתח קרב בין אירודקטייל לצ'רמיליון שהסתיים בהתפתחות של הפוקימון של אש לצ'ריזארד.

אי ההקשבה של צ'ריזארד פגעה באפשרות של אש להתקדם. דוגמה אחת היא מהפרק "אי החידות", שם צ'ריזארד התבטל וגרם לאש להפסיד את קרב המכון מול בליין. הדוגמה הכי קלאסית היא מליגת הפוקימון, שם אש הגיע לקרב מול ריצ'י בשמינית הגמר והוא סירב להילחם מול פיקאצ'ו של ריצ'י. דבר זה גרם להפסד של אש, וליציאה שלו מהליגה.

אש הביא את צ'ריזארד שלו לאיי תפוז, שם חוסר ההקשבה שלו המשיכה. נקודת המפנה התרחשה בפרק "צ'ריזארד מתקרר", שם אש נלחם נגד מאמן עם פוליראת'. וכרגיל, צ'ריזארד לא הקשיב למאמן שלו, אבל בניגוד לפעמים אחרות, הפעם הוא שילם את המחיר, והוא הוקפא. זה לקח לאש לילה שלם של טיפולים כדי להחזיר את הפוקימון שלו למוטב, ובסופו צ'ריזארד התחיל להקשיב לו.

לאחר מכן, הם ניצחו את המאמן ואת פוליראת'. ובהמשך, צ'ריזארד עזר רבות בניצחון הגדול של אש נגד דרגונייט של דרייק בגמר ליגת תפוז. צ'ריזארד גם אפשר לאש להשיג את התג הראשון שלו במחוז ג'וטו לאחר שגבר על פידג'יוט של פאלקנר.

בפרק "תשוקתו של צ'ריזארד", החבורה פוגשת את ליזה, מאמנת צ'ריזארדים, והיא מזמינה אותם לבוא לאיזור המחייה שלהם. הם מגיעים ומגלים שצ'ריזארד של אש הוא ברמה נמוכה בהרבה מהפוקימונים שמאכלסים את המקום. הוא בתגובה לכך מראה נחישות להתחזק, רצון להישאר במקום ולהתאמן. וכך יוצא שאש משאיר את צ'ריזארד מאחור.

ומאז ועד היום, צ'ריזארד חוזר לאש מדי פעם להרפתקה אחת נוספת. דוגמאות: כשאש נלחם נגד גארי בליגת ג'וטו, צ'ריזארד הגיע כדי לגבור על סיזור ועל בלסטויז ולהעביר את אש לשלב הבא של התחרות. בסרט השלישי של פוקימון, "סוד האנון", צ'ריזארד של אש מגיע ומציל אותו מנפילה ונלחם נגד הפוקימון האגדי אנטיי. בעונת דור מתקדם, צ'ריזארד מגיע כדי להילחם בנולנד וארטיקונו שלו.

טריוויה:
– צ'ריזארד של אש הוא ממין זכר.
– יש לו את מספר המתקפות הרב ביותר (19) לפוקימון של אש בפרט, ולפוקימון בסדרה בכלל: Fire Spin ,Submission ,Seismic Toss ,Mega Punch ,Dragon Rage ,Take Down ,Tackle ,Fly ,Dragon Breath ,Overheat ,Steel Wing ,Wing Attack ,Slash ,Dragon Tail.
– הוא הפוקימון ההתחלתי הראשון של אש שהתפתח לצורה האחרונה שלו.
– צ'ריזארד הוא הפוקימון הראשון שהצליח לנצח אגדי (ארטיקונו).
– החוק של "לא להקשיב לאש" לא פועל כשצ'ריזארד פוגש יריב מסוג אש: צ'ריזארד של מיוטו, צ'רמנדר של ריצ'י, ומגמר של בליין.
– צ'ריזארד נוהג להרעיף אהבה באמצעות שריפה של המאמן שלו.

פוסטים קשורים

9 תגובות

  1. אחלה פינה[מדריך פוקימונים]
    היטמן אתה עכשיו תסקר כל פוקימון שאש לכד?

  2. הוא הראשון שהתפתח לצורה הסופית מפוקימונים התחלתיים כמו סקווירטל באלבזור וצ'רמנדר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *