סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

מדריך פוקימונים: טוגטיק של מיסטי / Misty's Togetic

במקור, טוגטיק נמצא על ידי אש קטצ'אם כביצת פוקימון בקניון גראמפה בפרק "מתקפת הפוקימונים". לאחר כמה פרקים, בפרק "למי שייך טוגפי", אש, מיסטי, ברוק ואפילו מיאו התווכחו ונלחמו בטורניר קרבות על הזכות להיות הבעלים הרשמי שלו. כשהוא בקע והפך לטוגפי, הדבר הראשון שהוא ראה היה מיסטי, אותה הוא בחר כמאמנת שלו. טוגפי ככל הנראה חשב שזו אמא שלו, למרות שאש זכה בטורניר.

בפרק "הקרב על התג", אש נבהל מטוגפי ובטעות העיף אותו הרחק, מה שהוביל לתפיסתו של טוגפי על ידי צוות רוקט. הם הביאו את טוגפי לבוס שלהם ג'ובאני שלא התרשם במיוחד ממנו. לאחר מכן, טוגפי הצליח להתחמק משם ומצא את דרכו בחזרה אל מיסטי.

למרות שהוא נראה לא מזיק, טוגפי מדי פעם משתמש במתקפה "מטרונום" על מנת להיחלץ ממצבים מסוכנים. לדוגמה, בפרק "פיקאצ'ו נטען מחדש", בוץ' וקסידי השתמשו במתקפת המטרונום של דראוזי כדי לתקוף את אש וחבריו, אבל טוגפי השתמש במתקפה הזו גם כן, מה שגרם לפיצוץ ששלח את בוץ' וקסידי להתעופף משם. דוגמה נוספת מגיעה מהפרק "בורוד", שם רייהורן פראי דהר לעבר החבורה וטוגפי עזר להם להיחלץ מהמצב באמצעות המטרונום שהפך לטלפורט.

פעם אחת מיסטי השתמשה בטוגפי בקרב, למרות שהיא ידעה שהוא לא יכול להילחם. זה היה בפרק "הקרב על הטוטודייל", אז מיסטי ואש נלחמו על הזכות לזכות בטוטודייל. אש הוציא את פיקאצ'ו ומיסטי הוציאה את טוגפי תחת הידיעה שפיקאצ'ו לא יתקוף אותו. בסופו של דבר, מיסטי ניצחה את הסיבוב הזה ופיקאצ'ו נפסל.

בעונה 7 – האתגר, אש, ברוק, מיי ומקס פגשו את מיסטי בממלכת המיראז' בפרק "הנסיכה וטוגפי", אז ג'סי, ג'יימס ומיאו חטפו את טוגפי עבור קולונל הנסן. מאוחר יותר, בפרק "חיזיון טוגפי", הוא התפתח לטוגטיק על מנת להגן על שאר הטוגפי. לאחר שראתה את הנזק שקולונל הנסן עשה למקום, מיסטי כיבדה את הרצון של הפוקימון שלה להישאר שם ולשמור על המקום. מיסטי שחררה את טוגטיק.

מבחינת אישיות, כ-טוגפי, הוא הרגיש הכי קרוב למיסטי, והוא פיתח אליה סוג של קשר משפחתי, כמו בין תינוק לאם. עם זאת, הוא פיתח גם חברות קרובה לפיקאצ'ו של אש קטצ'אם. למרות הנראות החביבה שלו, יש לו כוח אדיר טמון בתוכו ולעיתים קרובות הוא זה שהציל את החבורה מגורל אכזר. הוא גם הראה המון סקרנות, מה שגרם לו ללכת לאיבוד לא פעם ולא פעמיים במהלך הסדרה. פיקאצ'ו היה מנסה להציל אותו במצבים אלה, ובדרך כלל הוא היה מוצא את עצמו נכנס לסיטואציות מסוכנות ונפגע במהלכן, בזמן שטוגפי עצמו היה יוצא ללא כל פגע.

טריוויה:

– טוגטיק היה הפוקימון היחיד של מיסטי שלא היה מסוג מים, או שלא יכל להתפתח לפוקימון מסוג מים.
– טוגטיק היה הפוקימון הראשון שדמות מרכזית שאינה אש קטצ'אם או צוות רוקט שחררה לחופשי.
– כטוגפי, הוא היה הפוקימון הראשון מדור 2 שנתפס על ידי דמות באנימה, והשני שהופיע בסדרה אחרי הו-הו.
– כטוגפי, הוא היה פוקימון התינוק הראשון שהוחזק על ידי דמות ראשית.
– טוגטיק הוא הפוקימון הראשון שנראה בוקע מביצה באנימה.

פוסטים קשורים

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *