סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

לידתו של מיוטו / The Birth of Mewtwo

שם הספיישל – English
The Birth of Mewtwo

שם הספיישל – עברית
לידתו של מיוטו

מספר הספיישל
SRTM01

תמונת הספיישל

עלילה
חלק א' – The Mirage: Mew
ד"ר פוג'י הוא מדען המתמחה בתחום השיבוט וברצונו להחזיר את ביתו לחיים לאחר שזו הלכה לעולמה. הוא מקבל מימון מג'ובאני, מנהיג צוות רוקט, במטרה ליצור שיבוט של הפוקימון החזק ביותר בעולם – מיו. אך ד"ר פוג'י מנסה להשיג משהו הרבה יותר חשוב מזה – את הידע איך ליצור חיים.

חלק ב' – The Birth of Mewtwo
מיוטו ואמברטו מתחילים לדבר באמצעות טלפתיה. מיוטו מתחיל לשאול את חברתו החדשה דברים על העולם והיא עונה לו. היא מספרת לו שהיא בת אדם והוא פוקימון. בהמשך היא גם מראה למיוטו את המקום שהיא זוכרת כמקום מגוריה. בזכרון נודע שאשתו של ד"ר פוג'י עזבה אותו לאחר שזה סירב לשחרר את ביתו לנפשה.

חלק ג' – Mewtwo and Amber
ד"ר פוג'י מספר על החלום של ג'ובאני לאחוז את הפוקימון החזק ביותר בעולם, בעוד שהחלום שלו הוא להחזיר את ביתו לחיים. אמברטו, ביחד עם מיוטו, סקווירטלטו, בלבאזורטו וצ'רמנדרטו מתחילים לבלות יחד והיא מסבירה לו על אלמנטים כמו: חיים, רוח, שמש, גשם ולילה. באותו רגע, כל שלושת הפוקימונים ההתחלתיים מתחילים להתאדות ומיד לאחר מכן, תורה של אמברטו גם מגיע. מיוטו מספר לה שהוא מרגיש משהו, והיא מספרת לו שהוא בוכה. היא מספרת לו שאביה סיפר לה שדמעות של פוקימונים מסוגלים להכיל בתוכם את סוד החיים ואז היא נעלמת. מיוטו הוא היחידי שנשאר בחיים.

חלק ד' – The Strongest Pokémon of the World
על מנת לרכך את הכאב באובדן של אמברטו, המדענים מזריקים למיוטו חומר שכחה, דבר אשר גורם לו לגדול למימדים הרגילים שלו.

פוקימונים בולטים בספיישל

אירועים מיוחדים בספיישל
– אנחנו מגלים מה הסיבה שהובילה להולדתו של מיוטו.
– מיוטו נוצר על ידי מדען עבור ג'ובאני מצוות רוקט.
– אמברטו נוצרת גם היא על ידי המדען שאיבד את בתו, אך היא אינה שורדת ומתה.

טריוויה
– סרטון זה נכתב על ידי טקשי שודו.
– בחברת פוקימון נוהגים לראות את הסרטון הנוכחי ואת הסרט "מיוטו מכה שנית" כיצירה אחת שמחולקת לחמישה חלקים.
– הסרטון שודר כמה חודשים לאחר צאת הסרט "מיוטו מכה שנית" אך ורק ברחבי יפן.
– בסרטון אנחנו מגלים את היכולת לשבט פוקימונים.

פסקול

תמונות

פוסטים קשורים

39 תגובות

  1. אני אהבתי את הסיפור כולו; יש לו התחלה (זה), אמצע (סרט) וסוף (ספיישל). בנוסף לכך, הפסקול של "לידתו של מיוטו" ממכר מאוד.

  2. האמת שאני מתחיל לפתח תיאוריה לגבי הסרט הזה: הרי אם מיו מסוגל ללמוד את כל המתקפות האפשריות בעולם, הרי שהוא גם יודע לבצע "ראיית עתיד". משמע שהוא ידע שמיוטו צפוי לאבד את אמבר, לגדול להיות פוקימון אכזרי ולנסות להשתלט על העולם. ועדיין, מיו לא מנע מהחוקרים להשתמש במאובן שלו כדי ליצור את מיוטו ולמנוע את השתלשלות האירועים העצובים הללו. מה זה אומר על מיו? מה זה אומר עלינו?

  3. ראיית עתיד זוהי לא מתקפה שנותנת לך לראות את העתיד… בפרק עם הנאטו עשו את זה ככה… זה כמו שבסרט הזה עם ארככאוס החליטו פתאום שהיפנוזה שולטת באנשים ופוקימונים ולא מרדימה אותם כמו שהראו תמיד. וגם אם כן, זה יכול רק להראות את העתיד הקרוב יותר, שקרוב אלייך.

  4. אני מתעלם מהעובדה שאני לא יודע מי זה גרינגס~
    מיו יכול ללמוד מתקפות, אבל לא יכולות שלא קשורות למבנה הפיזי~

  5. הראיית עתיד הזאת היא בכלל לא מתקפה, או יכולת של פוקימון, זה תופעת לוואי שנגרמה לגרינגס ע"י נגיעה בקפסולה ששמורה לסלבי~

  6. ועדיין, מיו מסוגל היה להבין את המתרחש. פוקימונים הרי מבינים את שפת בני האדם. הוא ראה את החוקרים מוצאים את המאובן. הוא ידע מה הם הולכים לעשות והוא עדיין בחר לא לעשות דבר בנדון. למה? הרי בקלות הוא יכל להשמיד את המקדש ולמנוע את כל הסיפור. האם הייתה לו כוונה נסתרת?

    בקשר לראיית עתיד, אתה לא באמת מאמין שהכוחות שנאטו הציג אלה הכוחות של מיו. נכון? במידה ומיו מסוגל ללמוד כל מתקפה אפשרית, אז הכוח של המתקפות שלו כופל את זה של נאטו פי כמה, ולכן זה בטוח להסיק שהוא מסוגל לראות עתיד רחוק יותר.

    אם גם זה לא מתקבל על דעתך, אפשר תמיד לזרוק את הטיעון שעולם הפוקימון הוא גם ככה חסר היגיון (הרי שם חיות הן בעלי כוחות על טבעיים, בני אדם לא מזדקנים ויש דבר כזה שנקרא "נסיעה בזמן") ולכן קל יותר ללכת בקו המחשבה הזה ולטעון שמיו כן ידע לשער שמשהו כזה הולך לקרות ועדיין בחר לא לעשות דבר.

  7. לא, אני טוען שנאטו חזה את העתיד בגלל משהו שהוצג כיכולת שלו בסדרה, ואך ורק שלו ושל קאסטו. הרי גם שלושת פוקימוני התחושה השתמשו בראיית עתיד, ובכל זאת הציידת ג'יי תפסה אותם.
    אני אומר שמיו יכול ללמוד את כל המתקפות שקיימות, ולהפוך לפוקימונים אחרים. אבל אם היכולות של הפוקימון הן לא משהו שנמצא בגדר יכולת פיזית (נגיד טריקו שמטפס על עצים), אז מיו לא יכול להשתמש בהן. לא לדבר על זה שהכוח הזה של גרינגס הוא לא מתקפה או יכולת, זוהי תופעת לוואי של נגיעה בקפסולה של סלבי.

    i rest my case

  8. עוד משהו שעלה בדעתי רק עכשיו,
    אם מה שאתה אומר הוא נכון, ומיו הצליח לחזות רחוק מאוד מאוד, אז הוא גם ראה איך מיוטו הופך לפוקימון טוב ושומר בני האדם

    i rest my case, again

  9. האמת שאני מתחיל לפתח תיאוריה לגבי הסרט הזה: הרי אם מיו מסוגל ללמוד את כל המתקפות האפשריות בעולם, הרי שהוא גם יודע לבצע "ראיית עתיד". משמע שהוא ידע שמיוטו צפוי לאבד את אמבר, לגדול להיות פוקימון אכזרי ולנסות להשתלט על העולם. ועדיין, מיו לא מנע מהחוקרים להשתמש במאובן שלו כדי ליצור את מיוטו ולמנוע את השתלשלות האירועים העצובים הללו. מה זה אומר על מיו? מה זה אומר עלינו?

    זה שלמיו יש את היכולת לראות לא אומר שהוא רואה את זה. הוא רואה רק את מה שהוא רוצה לראות, ואם לא היה לו מושג שמיוטו אכן יווצר, אין סיבה שהוא יבחר לראות את זה.

  10. אני עדיין חושב שזה מוזר. הרי המדענים דיברו על ג'ובאני ועל יצירת הפוקימון החזק ביותר בעולם. מיו שמע אותם, הבין אותם, וידע מה הולך לקרות בגדול. הוא עקב אחריהם, בדק מה הם עושים ועדיין בחר להשאר בצד ולא להתערב.

    היכול להיות שמיו מפגין פה חשיבה שהיא מעל האינסטינקט החייתי, והוא מצליח גם במצבים של חיים ומוות להשאר בצד ולתת לטבע לעשות את שלו? אם כן, הערכתי אליו גדלה.

  11. מיו, כמו שאר הפוקימונים האגדיים, צריך לפי האידיאל לתת לבני האדם את הבחירה החופשית ולמצוא את הדרך הנכונה בעצמם. אחרת לא שווה לעשות את הדבר הנכון.

  12. מתחת לתמונה של צארמנדיטו סקרויליטו ובלבאזריטו כתוב לידתו של מיו תתקן ללידתו של מיוטו

  13. זה באמת רק 10 דקות ? איפה כול שאר החלקים ? או שיש רק את זה?
    הרעיון עצמו הוא גאוני .
    חבל שהסרטים החדשים לא כאלה .

  14. באמת חבל הלווי שיהיה סרט המשך אבא שמאבד את הילדה שלו זה מספיק גרוע ואמבר היתה יכולה להיות מאמנת פוקימונים טובה של צ'רמנדרטו סקווירטלטו בלבזורטו ומיוטו

  15. אני לא מוצא בשום מקום את הסרט פוקימון 1 מדובב לעברית או עם תרגום לעברית שמישהו יעזור לי בבקשה

  16. טכנית,אמברטו לא מתה כי היא לא הספיקה להיוולד. בסוף הסרטון מיוטו עדיין מצליח להיזכר באמברטו, ובסוף הסרט הוא לוקח את מיו ואת הסיכויים למקום לא ידוע. אולי הוא מצא דרך לפגוש את אמברטו?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *