סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

צוות רוקט ריינבו / להילחם נגד כל הצוותים הרשעים / סוכנות הקרב / מדבקות טוטם / כל האגדיים זמינים!

פוסטים קשורים

14 תגובות

  1. לא כל האגדיים זמינים ארכיוס לא זמין גם דיאנסי הופה אנבדר הופה ולקניון מלואטה בלק ווויט קיורם דאוקסיס צורות החיות של טורניידוס טנדרס ולנדרס צורת העולם התחתון של גרטינה קלדאו וצורת המלחמה שלו מיו ודרקרי

  2. ging2248 –
    ארכאוס, דיאנסי, הופה, ולקניון, מלואטה, מיו, קלדאו ודיאוקסיס ודארקראי הם לא פוקימונים אגדיים, אלא פוקימונים מיתיים, מהמילה מיתוס – אפשר להשיג אותם רק מאירועים מיוחדים. קיורם שחור ולבן, צורות החיות של כוחות הטבע, צורת העולם התחתון גיראטינה, צורת האנבונד של הופה וצורת הלחימה של קלדאו לא נחשבים לפוקימונים נפרדים. אלו צורות שונות לאותם פוקימונים וכנראה שלפחות לחלקם תהיה אפשרות להחליף בין צורות.

  3. מה מיותוס מיו הוא ממש לא מיותוס ויש לו מהלך Z משל או בנוסף מיוטו נוצר מהדי אן איי של מיו והוא במשחק למה מיו לא ואיך שאר הפוקימונים הם מיתוסים אם ראו את כולם בסרטים ובסדרה וזה אותו דבר על האגדיים שיש במשחק

  4. ging2248 זה פשוט שהחברה של פוקימון (גיימפריק ופוקימון קומפני) לא קראו לפוקימונים הספציפים האלה אגדיים אלה מיתוסים, הם לא באמת מיתוסים, זה פשוט השם שניתן להם עקב זה שאפשר להשיג אותם מאיוונטים מיוחדים. פשוט יש פוקימוני מית ויש פוקימונים אגדיים, המון מחשיבים אותם כאותו דבר אבל הם דיי שונים.

  5. אבל למה מחליפים קונסולה 🙁 עד שקניתי את ה3DS אז מחליפים אותה ועוד 3 חודשים אחרי שקניץתי אותה!

  6. מציק לי נורא שאני קונה את פוקימון אולטרה סאן אבל רג'יגיגאס הוא אקסקלוסיבי לפוקימון אולטרה מון. אני אוהב את רג'יגיגאס!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *