סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

פרופסור קוקואי / Professor Kukui

פרופסור קוקואי הוא הפרופסור הרשמי של מחוז אלולה. הוא חוקר פוקימונים. תחום המחקר שלו הוא מתקפות פוקימונים, מה שהוביל למספר רב של תקריות כואבות. הוא גם מורה בבית הספר של פרופסור סמסון אוק. קוקואי מתגורר באלולה והוא מארח את אש קטצ'אם בביתו. הוא נהג לטפל בפוקימון רוקראף עד שאש קטצ'אם לכד אותו. הוא היה אמור להשתתף בקבלת הפנים לכבוד אש, אבל הוא הוחלף בפוקימון טאפו קוקו. הוא זה שהעניק לאש את פוקידע רוטום שלו. בפרק 52 אנחנו מגלים שיש לו את הפוקימון בראביארי. בפרק 55 קוקואי מתחתן עם בחירת ליבו, פרופסור בורנט, בטקס שבו משתתפים כל החברים ממחוז אלולה. בפרק 87 שומרי האולטרה יוצאים למשימה במטרה לעצור את הפוקימון המסתורי ששואב אנרגיית אולטרה מכדור הארץ וגורם לקוקואי ולמבוגרים נוספים להתנהג מוזר. בפרק 89 קוקואי ופאבה עוצרים מצוות רוקט לעבור את חור האולטרה ומונעים מהם ללכוד את חיית האולטרה והפוקימונים האגדיים. בפרק 90 נאלץ קוקואי לחשוף את זהותו כמסכת הרויאל בפני פאבה על מנת לעצור את צוות רוקט מלהגיע לחור האולטרה והוא משתמש באינסינרואר שלו. בפרק 92 מסכת הרויאל מודיע שהוא עושה מפגש מעריצים, ופרופסור בורנט מעוניינת לפגוש אותו עם בעלה קוקואי, דבר זה מאלץ את קוקואי לבקש מחברו הטוב מוליין להחליף אותו כמסכת הרויאל. אבל דברים מסתבכים ופאבה נאלץ למלא את מקומו, עד שקוקואי מתפנה ומצליח להחזיר את המצב לקדמותו. בפרק 115 קוקואי מודיע על כך שתיפתח ליגת פוקימונים באלולה. בפרק הזה הוא גם פוגש את חברו לשעבר גוזמה, שעדיין רוצה להתנקם בו מסיבה כלשהי. בפרק 125 אנחנו מגלים שקוקואי הצעיר נפגש עם אש וזה הדליק בו את החלום לפתוח ליגת פוקימונים באלולה. בפרק 127 קוקואי מודיע שמי שינצח את הליגה יוכל להילחם נגד מסכת הרויאל בקרב ראווה. בפרק 128 קוקואי מגלה לחבורה שגוזמה היה פעם תלמיד כמוהו תחת האלה ובשלב מסוים הוא הפסיק לכבד את חוקי האי ועזב לצבור כוח בלי צמידי זי וקריסטלים. בפרק זה הוא גם חושף שהסבב הראשון בליגה יהיה באטל רויאל של 151 משתתפים. לאחר שאש מנצח בליגה, הזהות של מסכת הרויאל נחשפת והוא מתגלה להיות פרופסור קוקואי. אש נלחם נגד קוקואי בקרב ראווה מלא ומנצח אותו. בסוף התוכנית אנחנו מגלים שפרופסור קוקואי ופרופסור בורנט מצפים לילד.

בפרק 37 של עונה 23, אש וגו מבקרים באלולה והם פוגשים את הפרופסורים, את תלמידי בית הספר ואת הפוקימונים של אש. בפרק זה אנחנו מגלים שלבורנט וקוקואי נולד בן בשם ליי.

בפרק 112, כל תלמידי בית הספר, וקוקואי ביניהם, חוגגים את איחוד המשפחות של לילי, אביה מוהן ומשפחתם. מאוחר יותר נערך קרב באטל רויאל בין פרופסור קוקואי, אש קטצ'אם, גלאדיון וקיאווה, בו קוקואי ואש מגיעים לגמר, אבל התוצאה ביניהם לא ידועה.

פוקימונים שיש לו:

פוקימונים זמניים:

פוקימונים שהיו תחת טיפולו:

פוסטים קשורים

10 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *