סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

עדכון אתר: בחזרה לאדמה!

חלק גדול מההצלחה של האתר טמון ביכולת שלי לקרוא את המפה, כך שאם אנשים רוצים תכנים על פוקימון גו, אז אני נותן להם את זה. ואם יש רעב לתערוכת ציורים, אז אני מרים אחת. לאחרונה חווינו רכבת הרים, אבל לא היינו עליה, אלא מתחתיה. זה היה מרגש, זה היה מלהיב וזה נתן לי את אחת התקופות הכי כייפיות שידעתי באתר. ותודה רבה לכם על כך!

בימים האחרונים אני מרגיש שיש דעיכה קטנה, בין אם זה בגלל שפוקימון גו כבר הפסיק להיות מלהיב כל כך, ובין אם זה בגלל שאין משהו שיתפוס אותנו לפחות עד צאת המשחקים "שמש וירח". ובעקבות שינוי זה החלטתי לחזור קצת לשגרה, לשמר קצת כוחות ולהוריד את הרגל מהגז. בימים הבאים ועד להודעה חדשה יפורסמו 3-4 רשומות בכל יום באתר; שתי רשומות של סדרת האנימה שמפורסמת בימים אלה בערוץ הילדים ואחת או שתיים עם תכנים חדשים.

בינתיים אתם יכולים להתעודד מהעובדה שאני מתכנן להרים משחק תפקידים חדש שיעלה בקרוב לאתר. אתם יכולים לשמוח שחידשתי את האחסון ואת הדומיין ואנחנו נהיה פה לפחות עד ספטמבר 2018. ואתם יכולים להתנחם בעובדה שתודות לעבודה הנפלאה של דניאל, אביב והמאמן הורוד, יש לנו חומרים שיספיקו לנו לפחות לחצי שנה הקרובה. אז אומנם זה עדכון קצר, אבל אני מרגיש צורך לשתף אתכם בו.

פוסטים קשורים

12 תגובות

  1. ושאף אחד לא יעז להגיד שהאתר הזה יסגר!!
    כל פעם שאני מוצא אתר טוב הוא נסגר!
    אם האתר הזה יסגר לפני שאגיע לכיתה י"ב-אני בידריל!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *