סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

מפלצות כיס מנבאים את העתיד!

בכל דור ודור יש את המקום הזה שמגדיר את התקופה שבה אנחנו חיים. כידוע לכם, המקום הזה הוא אתר מפלצות כיס. ופעם בתקופה יש לאתר הזה את היכולת להחזיק את תשומת הלב של הגולשים שלו, ויותר מזה, גם לדרוש אותה במידת הצורך. עם הזמן פיתחנו גם קהילה של אנשים שיודעים דבר או שניים על המותג הזה שנקרא פוקימון, עד לרמה שאנחנו כבר יכולים לנבא מבעוד מועד מה יקרה בסדרה, במשחקים ובעתיד. הנה כמה דוגמאות:

ב9 ביוני 2014 עלתה לאתר כתבה המתיימרת לנבא את העתיד. כותב התיאוריה הוא רז שחזה שיהיה לפוקימון סייבלאי התפתחות מגה. שלושה ימים לאחר מכן, רז צדק. לכתבה: תאוריה: מגה התפתחות לסייבלאי?!

ב16 בפברואר 2013 עלה לאתר דיון ושאל: איזה סוג הוא נינפיה / סילביאון. דיון זה הוליד המון תשובות כאשר רק אחת מהן הייתה נכונה ב100% והיא של נתנאל שנחרד מהמחשבה שמדובר בפוקימון מסוג פיה.

ב8 בינואר 2013, טרם יציאת המשחקים XY, עלו כל מיני ספקולציות בנוגע לפוקימונים ההתחלתיים החדשים שנחשפו, האגדיים וכיוצא בזה. יואב היה הכי קרוב כשאמר: "לדעתי צ'ספין יקבל סוג לחימה, פינקין על חושי ופרואקי לא יקבל".

ב21 ביולי 2015 עלתה כתבה על הפוקימון החדש שהופיע בטריילר של הסרט ה19 של פוקימון. חלק חשבו שמדובר בפוקימון דור 7, אבל LB היה הראשון לזהות אותו כצורה של זיגארד. לכתבה מי הפוקימון הזה?

ב2 באוקטובר 2014 מגה ראיקוזה הוכרז וגם פורסמה הידיעה שהדרך לפתח אותו למגה תהיה שונה משל אחרות. אלעד היה היחיד שהצליח לחשוב על מה שכולנו כבר יודעים: "אוי לא, אני חש שאפשר לפתח אותו בלי חפץ, לא טוב."

ב15 באפריל 2015 עלה דיון: אש קטצ'אם והתפתחות מגה! ובו ביקשתי מכם לבחור את פוקימון המגה שיהיה לאש.  BlazeRedCharizard הגיב ראשון לדיון וטען שלדעתו "הכותבים ימצאו תירוץ שהוא לא ישתמש בהתפתחות מגה".

אנחנו מודים לרז, נתנאל, יואב, LB, אלעד וBlazeRedCharizard על ההברקות שלכם. אנחנו מזמינים את שאר גולשי האתר להמשיך ולהגיב לתכנים שאנחנו מעלים. ומי יודע, אולי יום אחד אתם תנבאו את העתיד ותופיעו בכתבה משלכם!

פוסטים קשורים

18 תגובות

  1. אני זוכר שכאשר ORAS שוחררו, כולם חשבו שהפרימלים הם מגה התפתחויות ואני אמרתי: "הם לא התפתחו מגה, הם 'התעוררו'".

  2. יאי, אני תגית.
    רק חבל שאני כבר הספקתי לשנות את דעתי.
    אני חשבתי שזה יקרה לפני שהבנתי שאש מתבגר, ושאש (הבוגר) לא יפסיד הזדמנות שכזאת. מגה צ'אריזארד וואי. זה לא יכול להיות אף אחד אחר. מגה צ'אריזארד אקס כבר קיבל מספיק צומי, ולאש יש מספיק דרקונים בצוות, ולמרות שאני אוהב את אקס יותר מוואי, וואי הוא הבחירה הכי טובה בשבילו. ומגה צ'אריזארד אקס של אלאן נגד מגה צ'איאזרד וואי של אש יהיה קרב המאה.
    תכלס, הוא כנראה יקבל את הטבעת בליגה, כדי שצ'אריזארד לא ייקח יותר מדי תשומת לב, וכנראה שלפני זה יהיה לנו איזה פרק או שניים שיתמקד בצ'אריזארד כדי להזכיר לנו עד כמה עמוק הקשר שלהם, ולהכיר אותו לאנשים שחדשים בסדרה ולא שמעו על הסדרה הישנה, וגם כדי שהאש שלהם תוצת שוב ולחפות על הזמן שהם היו מופרדים, כדי שהם יוכלו מגה להתפתח. ובינתיים, אש יתפוס לו איזה חבר צוות שישי.
    ואל תגידו לי שאש גרנינג'ה ניתן לאש בגלל שהיוצרים לא רצו לתת לו מגה, זה בגלל שהם רצו לתת לגרנינג'ה של אש טרנספורמציה שמבוססת על הקשר שלהם, אבל בגלל שזה היה מוקדם מדי ליצור מגה גרנינג'ה הם יצרו את אש-גרנינג'ה. ואני חושב שאש-גרנינג'ה יגרום להפתעה שלנו כשאש יקבל מגה להיות פי עשר יותר גדולה ממה שהיא הייתה אם הוא לא היה קיים.
    מפלצות כיס אכן ניבאו את העתיד מספר פעמים בעבר ואנחנו ממשיכים לנבא, אבל אנחנו לא יכולים לדעת בוודאות אם אש יקבל מגה עד סוף הסאגה של אקס וואי וזי.

  3. אני מוכן לשים כסף שלא יהיה לאש שום פוקימון מגה. גרנינג'ה ממלא את המקום הזה, אבל הוא לא מגה אמיתית.

  4. היט אחד הדברים שאני הכי אוהב באתר זה הדיונים שהרבה זמן לא היו פה
    תעשה עד שאלות ועל מה דעתנו שיקרה בסדרה
    למנחשים שאפו על הניבואי

  5. היטמן, אתה מוזמן להגיד כמה שבא לך, אבל זה לא משנה את העובדה שמה שאמרתי לא נחשב ניבוי עד סוף הסאגה של אקס וואי זי.

  6. מי מוכן לשים כסף על זה שהרימייקס שיעשו לpdp יהיו גרועים יותר משל oras, רק אני חושבת שOras גרוע פה? ומגיע לכל הדורות ההתחלתיים מגות, זה לא פייר רק 1 ו3 ואני בטוחה שיסכימו איתי על זה פה.גם למה רק לצ'אריזארד ולמיוטו מגיע 2 צורות מגה? הרי יש המון מעריצים לבאלסטויז ווינאזור, ובכללי, לא נראה לי שהיו צריכים לעשות לו שתי צורות, רק יצר עוד סכסוכים, ומצב שבו אנשים מרגישים שלא פייר שרק התחלתי ואגדי אחד קיבלו צורות מיוחדות, ולא יודעת מה איתכם אבל מתוך כל האגדיים לכל אחד יש לפחות 100 מעריצים שהכי אוהבים אותו, ולא את מיוטו, ואם נתנו למיוטו צורת מגה, לפחות מן הראוי שגם למיו יהיה.

  7. כאילו, אם שוכחים את קיורם שצריך עוד אגדי לקבלת צורה מיוחדת.

  8. אני בטוח שעוד יהיו מגות לכל ההתחלתיים. (אבל לגבי שני סוגים של מגה נראה לי שלא וזה חבל שנתנו לצ'אריזארד)

  9. יאי! יש פה כמה אנשים שיודעים את העתיד!
    זה נתן לי רעיון – אולי אפשר לעשות רשומת בידור שכל אחד יכתוב נבואה כמו שלכל פוקימון תהיה צורה שנראית כמו אש.

  10. בוויקטיני, אי אפשר ממש להמר על גרוע או לא גרוע, כי זה עניין של דעות. חרא בלבן לאחר יכול להיות משחק השנה לאחר. אני אישית מצפה מאוד לרימייקס של יהלום ופנינה, כי אני ממש ממש אהבתי את הדור הרביעי ודיי גדלתי על פלטיניום, זה עדיין המשחק האהוב עלי ואני מקווה שהם יצליחו באמת לשחזר את מה שהיה לדור הרביעי שכל כך אהבתי. לגבי צ'אריזארד ומיוטו, אם לכל פוקימון שיש לו מעריצים היה מקבל מגה לכל הפוקימונים היו מגות מזמן. צ'אריזארד ומיוטו הם פאן פייבוריטים, ולא בלסוטויס או ווינוזאור. יש להם כמות נכבדה של מעריצים, לא אתכחש לזה, אבל את לא יכולה להתכחש לעובדה שצ'אריזארד ומיוטו הם פאן פייבוריטים של פוקימון, והם חלק משלישיית הפאן פייבוריטים הכל זמניים, הלא היה פיקאצ'ו, צ'אריזארד ומיוטו. בצורה הזאת הם ריצו כמה שיותר מעריצים. את לא יכולה לכעוס עליהם שהם לא עשו מה שריצה אותך (וקבוצה של מעריצים שרוצים מה שאת רוצה) על חשבון ריצוי של קבוצה גדולה הרבה יותר. זה דיי אנוכי.
    ולגבי הסטרטרים, אל תשכחי שמגות חושפים כל הזמן, ושגם במשחקים הבאים יהיו מגות חדשות, בכולם, ואני בטוח שבסופו של דבר באמת לכל הסטרטרים יהיו מגות. אני אישית ממש ממש רוצה שישיו מגות לסטרטרים של ג'וטו וסינו, ואני חושב שזה בהחלט יקרה, אבל כל דבר בזמנו.

  11. אנונימית – רק ב1.1.2016 הייתה פעילות באתר.

    מהדורה חדשה של "בעד ונגד" פורסמה השבוע.

    ובכל הנוגע ל"אני תמיד צודק", אני אעביר לגלעד את השאלות האחרונות בסוף שבוע הזה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *