סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

מגה ראיקוזה הוכרז!

בשעה טובה מגה ראיקוזה הוכרז בשידור החי של NicoNico! יש לו מתקפה חדשה בשם "Dragon Ascent" ויכולת חדשה בשם "Delta Stream". ההגדרה של יכולת זו היא כדלקמן: מתקפות כמו Rain Dance, Sunny Day, Sandstorm, Hail יכשלו. ויכולות כמו Drizzle, Drought, Sand Stream, Snow Warning לא יופעלו. בנוסף, מתקפות שעושות נזק חזק לפוקימונים מעופפים יעשו רק נזק נורמלי כעת בהפעלת היכולת של ראיקוזה. כשראיקוזה מתפתח כל הסטטים שלו גדלים. הדרך לפתח את ראיקוזה תהיה שונה משאר הפוקימונים והיא תוסבר במשחקים.

האגדה מספרת שבעידן קדמון, מוקדם בהיסטוריה בעולם ריחפו אנרגיות. גראדון וקיוגר התמזגו עם האנרגיות האלה. מחפשים עוד כוח השניים נלחמו שוב ושוב ושמו את כל האנשים והפוקימונים בסכנה גדולה. הכוח המדהים הזה נקרא מאוחר יותר על ידי אנשים "חזרה קדמונית", ולפוקימונים שנלחמו גראודון קדמון וקיוגר קדמון.

פוקימון אחד הסתכל מהשמיים. הפוקימון שרוקד בגן העדן:ראיקוזה. ראיקוזה נערץ על ידי אנשי הואן הוא היה המגן המושיע שלהם. שגראודון וקיוגר הקדמונים נלחמו עשרים יום ועשרים לילה, העולם איבד איזון וצעד אל עבר האבדון. האנשים לא יכלו יותר להגן על עצמם, התפללו למושיע שלהם ראיקוזה שיצר אבנים גדולות עם פסים בצבעי הקשת. האבנים שינו את ראיקוזה, הוא בא דרך עננים שנוצרו מהקרב של הפוקימונים הקדמונים, ספג את האור והגוף שלו התחיל לשנות צורה גם כן. ואז…

פוסטים קשורים

27 תגובות

  1. ישששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששש

  2. די התלוננתי על איך שפוקימוני מגה נראים, כלומר תראו את מגה סלוקינג שנראה כמו סביבון, ןמנטריק ששהפרווה שלו נראית בצורת ברק.
    אבל ראיקוזה, נראה ממש AWESOME !!!!! פאקינג פוקימון שנראה מדהים בכל המובנים !!!! 😀

  3. הקטע במגה זה לפעמים ההגזמה בתצוגה של הפוקימון. השירטוט ליד העין שלו נראה כמו סטיקרים של להבות למכוניות, הדבר הזה מסביב לפה שלו נראה כמו הדברים האלה שיש לקיורם ולגרטינה והדבר הזה שמתלשל לו מהלסת זה הדגש הצהוב שהיה לו לפני מגה. זה גם באדאסס וגם מוזר בו זמנית. מוזר מאוד.

  4. הוא נראה ממש אוסום אבל נתנו לו יותר מידי אלמנט של חשמל
    אני הייתי משנה כמה דברים כי ממבט ראשוני מאחד שלא מבין בשיט בפוקימון הוא יחשוב שהוא מתכת חשמל

    לא חושבים שיש פה בעיה?

  5. לדעתי אין ממש בעיה בראיקוואזה והוא נראה אדיר מאוד.
    ה"שפמים" הצהובים האלה מזכירים סוג חשמל אבל זה בעצם העיטורים הצהובים על ראיקוואזה הרגיל. בצורת המגה העיטורים האלה יוצאים החוצה וזה משדרג את המראה שלו בצורה משמעותית.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *